K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-04-2014, 20:21   #1
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Jeg har i mandags fået tilkendt fleksjob på 12 timer om ugen og ville høre om jeg har rettighed til ferie?

Jeg har jo ikke optjent noget da jeg har gået sygemeldt. Jeg har måske lidt da jeg de første måneder sidste år ( af ferieåret) har fået tabt arbejdsfortjeneste. Hvordan foregår det og hvor meget ferie må jeg holde.....

MVH. Den lykkelige ejer af fleksjob

og hvad hvis jeg ikke lige får noget job hvor meget ferie må jeg så holde når jeg er ledig? Jeg har godt læst reglerne nu for fleksjobbere i job med de henholdsvis 15,10 og 5 feriedage ( fandt dem på google ) Men hvad hvis jeg som sagt ikke lige får noget nu og her hvor meget ferie får jeg så???
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2014, 20:37   #2
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chili Se meddelelser
Jeg har i mandags fået tilkendt fleksjob på 12 timer om ugen og ville høre om jeg har rettighed til ferie?

Jeg har jo ikke optjent noget da jeg har gået sygemeldt. Jeg har måske lidt da jeg de første måneder sidste år ( af ferieåret) har fået tabt arbejdsfortjeneste. Hvordan foregår det og hvor meget ferie må jeg holde.....

MVH. Den lykkelige ejer af fleksjob
Det er ikke et spørgsmål om jobbet, men hvornår du er tilkendt fleks.. Altså den dato hvor du kunne kalde dig flekser
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2014, 21:05   #3
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Det blev jeg i mandags. Har jeg ret til ferie hvis ikke jeg har fundet et job til sommer?? Og hvis jeg har hvor meget ferie må jeg holde hvis jeg blev " følelser i mandags". Jeg mangler lige den sidste underskrift så reelt er jeg det vel ikke helt endnu....
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2014, 21:14   #4
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chili Se meddelelser
Det blev jeg i mandags. Har jeg ret til ferie hvis ikke jeg har fundet et job til sommer?? Og hvis jeg har hvor meget ferie må jeg holde hvis jeg blev " følelser i mandags". Jeg mangler lige den sidste underskrift så reelt er jeg det vel ikke helt endnu....
Hvis du blev/bliver flekser inden idag.. 30-4 -14 så bør du have ret til 25 dages ferie i ferieåret 14 -15

Bliver det først efter 1 maj så 15 dage i ferieåret

Sidst redigeret af mik16; 30-04-2014 kl. 21:17.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2014, 21:19   #5
Chili
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Chili er ny på vejen
Okay.... Også når jeg er ny. Syntes ellers jeg læste mig til at det første år kunne man max få 15 dage....? Og jeg må holde ferie når jeg vil eller..... Skal bare melde det til kommunen ikke
Chili er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2014, 21:46   #6
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chili Se meddelelser
Okay.... Også når jeg er ny. Syntes ellers jeg læste mig til at det første år kunne man max få 15 dage....? Og jeg må holde ferie når jeg vil eller..... Skal bare melde det til kommunen ikke
Ja også som ny.. Det er de nævnte datoer som gælder.. Det første år betyder det første FERIEÅR.. og vi starter et nyt i morgen

Og ja, du meddeler bare kommunen det mindst 14 dage før.. Dog har de ret til at sige nej og bede dig om at flytte ferien, hvis der er aftalt møder i din ønskede ferieperiode.. Men søg ferie så snart du ved hvornår
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension