K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2009, 20:46   #1
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 15
Silly er ny på vejen
En afklaringskonsulent??

Jeg var til møde på jobcentret med min sagsbehandler og en fyr fra revacentret. Det er planen at jeg skal starte på revacentret om et par uger, når det er plads.

De to snakkede mellem hinanden om, om de synes der skulle en afklaringskonsulent på fra starten af. Sagsbehandleren sagde at de havde hun ikke regnet med, men aftalen blev, at muligheden blev holdt åben.

Nu aner jeg ikke hvad sådan en fyr er, er der nogen af jer andre der er stødt på sådan en, og er det noget jeg skal kæmpe for at få koblet på (evt hurtigere afklaring/sagsbehandling?).

Jeg fik også endelig sagt højt og tydeligt, at jeg ikke regner med nogensinde at komme på fuld tid, men at jeg glædede mig til Revacentret, så jeg kunne finde ud af hvad jeg kan, og hvad jeg ikke kan, og få afklaret hvad hulen det er der er galt med mig psykisk, de har en psykolog tilknyttet.

Silly
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 21:49   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
En afklaringskonsulent er jo noget kommunenerne i fremtiden vil benytte sig mere af!

Det er din private klods om benet, hehe...


Syddjurs er særligt interesserede i projektet som du kan læse mere om her: http://www.syddjurs.dk/Portaler/Borg...dere+i+dit+liv

Jeg driller bare, jeg synes det lyder meget godt, så længe afklaringskonsulenten ikke presser for meget på.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 23:07   #3
Silly
Elsker at være her på K10
 
Sillys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Lokation: Syddjurs
Indlæg: 79
Styrke: 15
Silly er ny på vejen
Tusind tak for det link, jeg synes Syddjurs hjemmeside er umulig at finde noget som helst nyttigt på, den er ulogisk bygget op.

Så blev jeg da lidt klogere. Det er det kreative inspirationsværksted jeg skal på.

Puha jeg får gåsehud af den måde de skriver på, jeg er vist ved at være allergisk overfor ord som arbejdsmarkedsrettet - fjerne barrierer - uudnyttede resoucer og den slags.
Silly er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension