K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-06-2016, 20:29   #21
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
afslag på seniorførtidspension.

Hej conda.

Meget bedre en før, men stadig mener jeg du bør lave tydelige afsnit i din anke.
Vedr. datoer skriver du 7.7 16 som jo ikke kan passe, da vi stadig er i juni???

Du skriver og refererer til, at temaet skriver at du er ryger.

Dette er problematisk, hvis der i dine lægejournaler ikke er henvist til, at rygning har noget at gøre med din sygdom, sygdomme.

Det minder mig om en sag fra Helsingør, hvor kommunen ikke anerkendte borgerens lidelse, fordi hun vejede for meget. Dette blev underkendt efter og husker det ikke nøjagtigt) bl.a fordi hun fik hjælp fra en advokat.
Hvis din rygning kun er beskrevet fra kommunens side, men ikke er beskrevet fra lægeside skal du påpege det i din klage.
Såsom. I skriver, at jeg stadig ryger, men der er intet fagligt belæg for, at det har noget med min sygdom, sygdomme at gøre.

Jeg vil råde dig til, at have mindre travlt, trods det er svært.
Jeg har selv brugt oceaner af tid, som vil sige ca. 3 uger på, at skrive til myndighederne.
Du bør udskrive alt hvad du kan og har om din sag af bilag og beskrive det så konkret som muligt.
Nu har du jo stadig ikke modtaget et afslag, trods Rehabiliteringsnævnet ikke indstiller dig. Det er ikke i lovens forstand ikke et afslag.
Afvent og se hvad de sender til dig og gør dig herefter umage med at skrive din anke, hvis du får afslag. Du kan dog stadig øve dig og sende hertil k10


Det er noget af en opgave man stiller syge mennesker overfor, og jeg forstår godt din vrede og frustration. Er selv på hælene i lign sag.


Sidst redigeret af vasen; 14-06-2016 kl. 20:39. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 21:10   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det begynder at se rigtig godt ud...fra for sakasme, råben, følelser osv...

Kort og præcist som det skal være..

Jeg mener dog også at du bør lave afsnit så det er nemmest muligt for dem at læse..

En ting jeg ville påpege...som jeg mener du mangler...

Du skriver fint at sådan siger i og sådan siger læger, journaler osv...

Men der mangler lidt om hvordan du egentlig har det...altså sådan til hverdag...altså argumenter for hvorfor du skal have den pension...

Jeg kan ikke læse ud fra det du har skrevet hvordan du egentlig har det sådan til hverdag...

Jeg kan selvfølgelig gætte mig til det ud fra de ting du har skrevet...

Men jeg synes der mangler din egen vinkel på det...stadig uden følelser...men bare kort og godt hvordan du har det til hverdag....sådan en kort beskrivelse af hvordan det er at være dig med de ting du har at slås med...altså af sygdomme og deres indvirkning på din hverdag og liv...altså tydelige argumenter for hvorfor de skal give dig den pension...

Ovenstående er ikke for at kritisere det du har skrevet...for det er fint nok...det er bare min egen mening om hvad jeg synes der mangler...

Lige en sidste ting...

Jeg kan ikke rigtig huske det...men var der ikke noget med at du syntes at der var lægelige papirer de ikke har indhentet.....uha jeg kan ikke huske om det var dig eller en anden...

Men hvis du mener at der mangler papirer, udtalelser osv....ja så skal du bestemt have dette med i klagen...tydeligt...

Dette fordi det er kommunens pligt at få oplyst en sag fuldt ud...og har de ikke det ja så skal de lave det om...

Men det er jo kun hvis det var dig der har sagt at der manglede at blive indhentet lægelige papirer...

Er det ikke dig der har sagt dette ja så ser du bare bort fra det..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 21:28   #23
conda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 63
Styrke: 12
conda er ny på vejen
Afsnittende ser anderledes ud når jeg kopirer dem fra word og over hertil så ændrer brevet sig så der er større mellemrum.
Der står i læ265 at jeg ryger 20-30 om dagen ikke at der står nogen steder at det har noget med min sygdom at gøre

sagsbehandleren skriver
Der foreligger minimale lægelige oplysninger i sagen og der er ikke indhentet nyt lægeligt udover læ265
klienten(mig) ønsker at få sin sag om seniorførtidspension behandlet på det foreliggende grundlag


men men men jeg har tidligere 4-5 måned måtte underskrive et dokument fra kommunen at de måtte indhente og vidregive relevante oplysninger om min sag
de ovennævnte sundhedsfaglige medarbejdere fra kommunen og regionen kan indhente og videregive relevante oplysninger fra sundhedsvæsnet i øvrigt til brug for behandling af min sag



Jeg mener at de så ikke har gjort deres arbejde godt nok ved overhovedet ikke at have indhentet nogen oplysninger overhovedet, men tværtimod så bruger de de få papirer der er som argument mod mig (det jeg har markeret med mørk skrift


Nu var der så en der skrev det skulle jeg ikke tage med i min klage ??





her tilsidst lidt om hvordan jeg har det (overdrivelse fremmer forståelsen) syntes ikke selv om formuleringerne
Til daglig kan jeg i perioder næsten ikke kan tage strømper af og på uden store smerter, må kravle ud af sengen, at sætte sig ind i en bil giver store smerter i lænden, eller at sidde forlænge i en bil omkring en times tid, skal jeg næsten kravle ud af bilen af bar smerter, at sidde på en stol i samme stilling ½ times tid giver store smerter, det samme når jeg går jeg kan knapt gå 50-100 meter før jeg må stoppe op herefter begynder jeg at trække/halte på benet pga. smerter, skal jeg rejse mig fra sofaen og kante mig forbi sofabordet kan dette ikke gøres uden stærke smerter i lænden
dagligt, pamol, Panodil ipren.
Lægens kommentarer til patientens opfattelse af eget helbred i læ265 Virker nedslidt og udtjent syntes relevant og har kroniske rygsmerter.
Til daglig kan jeg i perioder næsten ikke kan tage strømper af og på uden store smerter, må kravle ud af sengen, at sætte sig ind i en bil giver store smerter i lænden, eller at sidde forlænge i en bil omkring en times tid, skal jeg næsten kravle ud af bilen af bar smerter, at sidde på en stol i samme stilling ½ times tid giver store smerter, det samme når jeg går jeg kan knapt gå 50-100 meter før jeg må stoppe op herefter begynder jeg at trække/halte på benet pga. smerter, skal jeg rejse mig fra sofaen og kante mig forbi sofabordet kan dette ikke gøres uden stærke smerter i lænden
.
Oplyst til mødet om psykiske på påvirkninger som følge af dine helbredsproblemer og af din situation generelt, men der ligger ikke oplysninger herom ?
(Bilag A9) 5-1-2016 tk har netop fået lavet 2 ballonudvidelser. Er træt psykisk noget påvirket
Ja jeg oplyste på mødet om psykiske påvirkninger som følge af mine helbredsproblemer og min situation generelt
Når man får cancer og senere, med fuld udrykning kørt på hospitalet med blodpropper, så er det jo klart at man bliver påvirket med dødsangst om hvordan fremtiden skal gå, ved min sygdom ved årsskiftet røg jeg samtidig på arbejdsmarkedet ydelse og mistede 40 % af min indkomst samtidig med at jeg skulle købe medicin hver måned ekstra for kr. 851
Det at jeg ofte falder i søvn tit op 3 gange dagligt samtidig med at jeg intet kan foretage uden at min tolerancetærskel ryger op i de røde felt ved den mindste forhindring og daglige smerter i min ryg giver selvsagt psykiske påvirkninger.

Sidst redigeret af conda; 14-06-2016 kl. 22:23.
conda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 21:47   #24
conda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 63
Styrke: 12
conda er ny på vejen
Forøvrigt havde jeg denne mail samtale med min sagsbehandler
Den skal læses nedefra og op
dvs de ældste indlæg ( starten) ligger i bunden

u bliver partshørt i at de indstiller til afslag, fordi der mangler en speciallægeerklæring. Når denne så foreligger, kan din sag komme for teamet igen, og så kan de indstille til pension hvis de så mener at du opfylder betingelserne.

Så det du partshøres i nu, er blot at der indstilles til afslag ud fra det dokumentation der nu foreligger..

Det var også derfor de på mødet oplyste dig, at en klagesag ville være lidt omfattende lige nu, da de ikke har givet dig et endeligt afslag, men blot en vurdering af at din sag ikke er tilstrækkeligt belyst.
Men derfor kan du jo godt komme med kommentarer om at du er uenig i dette.


Med venlig hilsen

Lotte Jensen
Faglig konsulent
____________________________________


marselisborg

Marselisborg
– Center for Udvikling, Kompetence og Viden
Ølby Center 5, 1. sal
4600 Køge

Mobil: 27108790
E-mail: [email protected]
Web: www.marselisborg.org

Fra:
Sendt: 13. juni 2016 09:54
Til: Lotte Jensen <[email protected]>
Emne: Re: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Vedr. indstilling til seniorførtidspension

ja jeg tror det er det jeg mener ????

når man partshøring afslag før der bliver indhentet en speciellægeerklæring er den speciellægeerklæring jo ikke noget værd når der er fundet en afgørelse forinden,,, hvad så ?




Lotte Jensen skrev den 2016-06-13 08:54:

Hej xxxx

Jeg kan se i din sag at der burde være fremsendt en partshøring til dig, hvori der står at du indstilles til afslag på pensionen, men at der indhentes en speciallægeerklæring. Er det dét brev du mener?

Med venlig hilsen

Lotte Jensen
Faglig konsulent
____________________________________


marselisborg

Marselisborg
– Center for Udvikling, Kompetence og Viden
Ølby Center 5, 1. sal
4600 Køge

Mobil: 27108790
E-mail: [email protected]
Web: www.marselisborg.org

Fra: XXXX
Sendt: 10. juni 2016 18:27
Til: Lotte Jensen <[email protected]>
Emne: Re: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Vedr. indstilling til seniorførtidspension

har fået brev fra kommunen om afgørelse om førtidspensionvil blive truffet på et særskilt møde og jeg inden den 17 juni skal meddele om jeg ønsker at deltage i det møde



det hænger da ikke sammen med at i ønsker en samlet arbejdsmedicinsk speciallægevudering som før kan lade sig gøre om flere måneder

eller hvad




XXXXX skrev den 2016-06-08 15:36:

Nej hør nu

it der er sket et lille fremskridt indenfor it-verden på 20 år

leder af en ungdomsklub for 20 år siden hvor jeg var ansat i et ½ år

nu bliver det for morsomt

helt seriøst det kan du ikke mene






Lotte Jensen skrev den 2016-06-08 15:32:

Men ledererfaringen bliver jo ikke forældet. Det er så ikke sikkert at din psyke længere er til det, men det vil arbejdsmedicinerne jo netop kunne vurdere på.

Med venlig hilsen

Lotte Jensen
Faglig konsulent
____________________________________


marselisborg

Marselisborg
– Center for Udvikling, Kompetence og Viden
Ølby Center 5, 1. sal
4600 Køge

Mobil: 27108790
E-mail: [email protected]
Web: www.marselisborg.org

Fra:
Sendt: 8. juni 2016 15:31
Til: Lotte Jensen <[email protected]>
Emne: Re: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: SV: Vedr. indstilling til seniorførtidspension

IT samt leder i Ungdomsskole)

Ha ha ha

det er over 20 år siden





Lotte Jensen skrev den 2016-06-08 14:24:

Lovgivningen kan tolkes og ud fra det teamet oplyste i går, ligger der ikke tilstrækkeligt til at vurdere på din arbejdsevne.

Som jeg prøvede at sige i går, når man skal kigge på dine skavanker:

- Rygproblemer – gør at fysisk arbejde ikke er en mulighed. Du har dog tidligere arbejdet med ikke-fysisk belastende arbejde, hvilket du måske kunne varetage igen. (IT samt leder i Ungdomsskole)

- Nyrecancer – velbehandlet og ingen gener iflg. egen læge
conda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 22:26   #25
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Talking seniorførtidspension og vurdering

Ledererfaring fra IT og ungdomsskole.

Lotte, faglig konsulent skriver, at du har ledererfaring der er 20 år gammel.
Hvis det er sandt, at du for 20 år siden fungerede som leder og som IT konsulent ,s å bør du beskrive, at det i dagens Danmark er ubrugeligt. Hun må så selv bevise at en 20 år gammel erfaring kan bruges på arbejdsmarkedet i dag. Desúden er du syg og magter ikke at arbejde, hvilket adskillige lægedokumenter beviser. Man kan jo også sætte en papegøje til at arbejde. Hun truer dig med at arbejdsmedicinsk vil bevise at du er rska nok til et arbejde. Spørg hende hvor hun ved det fra!
Hvor i fanden er vi henne. Jeg er harm.


Hvor har hun det fra? Bed om dokumentation!Hendes påstande er som Stasi eller Nazi tyskland og giver ingen mening.

Du skal

IT erfaring, der kan bruges i dag. Bed om dokumentation!

Hun er truende i sit ordvalg, når hun siger at arbejdsmedicinerne kan bruge det.
Bed om dokumentation!

Du bør i din anke dokumentere og efterlyse beviser for kommunens påstande.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 22:33   #26
conda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 63
Styrke: 12
conda er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ledererfaring fra IT og ungdomsskole.

Lotte, faglig konsulent skriver, at du har ledererfaring der er 20 år gammel.
Hvis det er sandt, at du for 20 år siden fungerede som leder og som IT konsulent ,s å bør du beskrive, at det i dagens Danmark er ubrugeligt. Hun må så selv bevise at en 20 år gammel erfaring kan bruges på arbejdsmarkedet i dag. Desúden er du syg og magter ikke at arbejde, hvilket adskillige lægedokumenter beviser. Man kan jo også sætte en papegøje til at arbejde. Hun truer dig med at arbejdsmedicinsk vil bevise at du er rska nok til et arbejde. Spørg hende hvor hun ved det fra!
Hvor i fanden er vi henne. Jeg er harm.


Hvor har hun det fra? Bed om dokumentation!Hendes påstande er som Stasi eller Nazi tyskland og giver ingen mening.

Du skal

IT erfaring, der kan bruges i dag. Bed om dokumentation!

Hun er truende i sit ordvalg, når hun siger at arbejdsmedicinerne kan bruge det.
Bed om dokumentation!

Du bør i din anke dokumentere og efterlyse beviser for kommunens påstande.
Så er vi tilbage til skal jeg klage over teamet i det brev jeg er ved at forfatte til kommunen, eller senere når jeg har fået det endelige afslag klage til anke styrelsen,,,,,,,, tror jeg fletter det ind i mit brev til kommunen
conda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 22:57   #27
Carolinekbh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2011
Indlæg: 40
Styrke: 14
Carolinekbh er ny på vejen
Skrev egentlig en laaang svada til Conda...men tænker nu mest, at det bedste råd er : Conda : stop, afvent afslag, og ank så!
Stop også emails til Lotte X, du kan i anken specifikt beskrive at der ikke er tale om kvalifikationer som pt kan anvendes arbejdsrelateret.
Og dog, når du søger FP er dette underordnet, da du jo så ikke bør kunne arbejde overhovedet.
Det er med andre ord, i den sammenhæng, hamrende ligegyldigt om Lotte X overvurderer dine kompetencer og erhversfaring.
Det eneste relevante er dit nuværende funktionsniveau og dit fremtidige funktionsniveau.


Hold ud og hold mund :-)
Knus
Caroline

Sidst redigeret af Carolinekbh; 14-06-2016 kl. 23:31.
Carolinekbh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2016, 23:01   #28
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Exclamation seniorførtidspension og vurdering

Ja, det er både ja og nej.

du kan tage det med i din anke, hvis du samtidigt vedlægger det som bilag, og her mail for mail konkretisere hvorfor du er uenig.
Det kan sagtens være med i din anke,men selve dialogen eller mangel på samme hører ikke hjemme i din anke. Stadigvæk, så er det vigtigt at du i al din skriven forholder dig konkret og hele tiden kan bevise dine synspunkter med bilag!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2016, 23:24   #29
conda
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Indlæg: 63
Styrke: 12
conda er ny på vejen
[QUOTE=Webmaster;343461]Det begynder at se rigtig godt ud...fra for sakasme, råben, følelser osv...

Kort og præcist som det skal være..

Jeg mener dog også at du bør lave afsnit så det er nemmest muligt for dem at læse..

En ting jeg ville påpege...som jeg mener du mangler...

Du skriver fint at sådan siger i og sådan siger læger, journaler osv...

Men der mangler lidt om hvordan du egentlig har det...altså sådan til hverdag...altså argumenter for hvorfor du skal have den pension...

Jeg kan ikke læse ud fra det du har skrevet hvordan du egentlig har det sådan til hverdag...

Jeg kan selvfølgelig gætte mig til det ud fra de ting du har skrevet...



hvad syntes du om det så:

Side.1 oplyst til mødet om psykiske på påvirkninger som følge af dine helbredsproblemer og af din situation generelt, men der ligger ikke oplysninger herom?


(Bilag A9) 5-1-2016 tk har netop fået lavet 2 ballonudvidelser. Er træt psykisk noget påvirk


Jeg oplyste på mødet om psykiske påvirkninger som følge af mine helbredsproblemer og min situation generelt



2013 Når en læge fortæller dig du har nyrekræft og du risikerer at dø indenfor 2 år hvis du ikke får nyren fjernet og livet kan forlænges hvis nyren bliver fjernet men at det fremover vil være en belastning for kroppen og hjertet (kun57 % er i live efter 5 år.)
Så er det klart man bliver psykisk påvirket især fordi man er blevet undersøgt for en helveds masse smerter i ryggen.


2015 Når man med udrykning bliver kørt på hospital med blodprop i hjertet og får at vide dit hjerte kan have taget skade af at mangle ilt og der er risiko ved operationen og man bagefter hvor det hele er overstået får at vide du er nu hjertepatient, du skal æde en håndfuld piller hver dag resten af livet der kan skade din ene nyre du har tilbage. Du skal vælge mellem pest og kolera. Og samtidig mister 40 % af sit indtjeningsgrundlag mens man samtidig får en udgift på kr. 850 om måneden ekstra.Det er klart de giver psykiske påvirkninger.

Nu bryder jeg mig ikke specielt meget om at gå til læge eller tage på hospital, derfor ligger der ikke meget dokumentation desangående, kan oplyse om at, da jeg fik fjernet min nyre i 2013 tog jeg hjem samme dag, og med mine blodpropper tog jeg hjem 3 dage før tid.

Men efter min hjerteoperation er der opstået kraftige fysiske påvirkninger, på min krop, selv efter en nats søvn, sover jeg ofte om formiddagen, ved frokosttid, om eftermiddagen igen, ikke ualmindeligt 3 gange om dagen, den mindste forhindring eller overanstrengelse kan bringe mig i en hysterisk tilstand og op ii det røde felt og mine daglige smerter i min ryg giver selvsagt psykiske påvirkninger på humøret

Til daglig kan jeg i perioder næsten ikke kan tage strømper af og på uden store smerter, må kravle ud af sengen, at sætte sig ind i en bil giver store smerter i lænden, eller at sidde forlænge i en bil omkring en times tid, skal jeg næsten kravle ud af bilen af bar smerter, at sidde på en stol i samme stilling ½ times tid giver store smerter, det samme når jeg går jeg kan knapt gå 50-100 meter før jeg må stoppe op herefter begynder jeg at trække/halte på benet pga. smerter, skal jeg rejse mig fra sofaen og kante mig forbi sofabordet kan dette ikke gøres uden stærke smerter i lænden
Lægen kan jo ikke gøre noget ved mine rygsmerter andet end at forslå man tager noget smertestillende.
Som jeg så tager i forvejen.
Jeg har tidligere tage smertestillende 4-5 gange om ugen i flere år og er nu oppe på at tage smertestillende dagligt, sompamol, Panodil ipren.

Sidst redigeret af conda; 15-06-2016 kl. 23:33.
conda er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-06-2016, 00:03   #30
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
ansøgning om seniorførtidspension.

Hold kæft, hvor jeg føler med dig. det er totalt urimeligt, at du med dine lidelser overhovedet skal bruge kræfter på, at søge om pension.
Undskyld, men det er faktisk ondskabsfuldt, men sådan er vores samfund desværre indrettet i dag.
Når morten Bødskov overfaldes og får en knytnæve i fjæset er hele Danmark på den anden ende, men det du og vi andre hver dag udsættes for af knytnæver fra samme politikere, aj, ak ja så mødes vi af såkaldte reformer.
Der er forskel på hr og fru hattemager eller hvad det hedder.
Alle er ikke lige for loven, som der står på Københavns byret.
Nå, det var en sidebemærkning.

Jeg tror som Caroline, at du står dig bedst ved, at afvente den endelige afgørelse fra pensionsnævnet. Her har du så vidt jeg husker 28 dage til at gøre indsigelse, men det vil stå i skrivelsen.
Når du så modtager det, så brug i mellemtiden tiden til, at skrive dine rettelser,og dine indsigelser til deres afgørelse. Det kan jo også i bedste fald være, at de tilkender dig pension.

Jeg ved godt at myndighederne ofte springer højt og flot op på loven, og har i dag genlæst kronik i Politiken af en en forhenværende ansat i Arbejdsskadestyrelsen, som beskriver hvor tilfældigt det er hvem der tilkendes erstatning. Det samme gør sig gældende vedr. tilkendelse af pension.
Nogen gange har man ligefrem fornemmelsen af, at de mest syge nægtes og de med mindst sygdom tilkendes pension. Det kan man desværre bare ikke bevise.
endnu engang, så held og lykke i lotteriet.

Sidst redigeret af vasen; 16-06-2016 kl. 00:07.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension