K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2009, 12:58   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation 47.800 på 'midlertidig ydelse' i over 5 år

Læs her om hvor mange der flyder rundt på midlertidige ydelser i op til 14 år eller 20...og nu vil Jacob Hougaard jage folk rundt i aktivering eller småjobs som han kalder det...de er ikke sølle nok som der står....til at få førtidspension...den måde journalister skriver om folk på begynder at irritere mig voldsomt...SØLLE...


Selv om noget er midlertidigt, kan det godt vare længe. Det må 185.000 danskere sande.

Ifølge den nyeste opgørelse fra Beskæftigelsesministeriet har de modtaget en ’midlertidig ydelse’ i mere end et år – de er på kontanthjælp, starthjælp, dagpenge, revalidering eller løntilskud.


Af dem har 47.800 modtaget ydelserne i mere end fem år. Og 4.600 har sågar været på midlertidige ydelser i mere end 14 år.


http://politiken.dk/indland/article663199.ece
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 13:13   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Det har jo desværre længe været almen policy at hakke nedad

På tekst tv DR1 side 118 er der også en oplysning om dette:
http://www.dr.dk/nav/tekstttv/

bemærk den sidste del af teksten:
...Københavs Kommune starter nu en særlig indsats der skal gøre mange af kommunens 3500 langtidsparkerede i stand til at arbejde.....

HVEM ER DET LIGE VI TALER OM HER
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 13:23   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja det er et godt spørgsmål....har du et bud...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 13:26   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tjaa...det er 1000kr spørgsmålet ikk´
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 13:31   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
De har så mange tunge problemer, at de ikke umiddelbart kan tage et normalt job. Og er omvendt ikke sølle nok til førtidspension. Psykisk syge, indvandrerkvinder, misbrugere og andre.

og andre....


mon det også er ledige fleksjobbere ? næ vel...

Ledighedsydelse er jo også en midlertidig ydelse når man tænker over det
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 14:26   #6
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nå så kom Öslem's indhentede rapport altså endelig til pressen... og typpisk, så skal disse mennesker bare fremstilles som synderne, når det er kommunerne der ikke har kunnet få fingeren ud... hold k*** hvor er det bare typpisk!

Mon ikke det er Jacob Hougaard der er SØLLE når det kommer til realitetsforståelse og medmenneskelighed.
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 14:36   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Angry

Jacob Hougaard der er SØLLE...


Jow da ...en skændsel for S... han er totalt ligeglad med at svare folk der skriver til ham om de forfærdelige forhold der er i København...

HOLD K... hvor er jeg vred for tiden...over deres vasken hænder over deres eget smøl...uden konsekvenser for dem...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 14:41   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det undrer mig ikke... Psykiateren fra KBH. der udfærdigede min speciallægeerklæring sagde også direkte, at københavns kommune var den største omgang inkompetence hun nogensinde havde været udsat for... og hun havde selv sidet i pensionsudvalget før... og sammen med kollega'er lavet "grimme ting" som hun kaldte det, og så ikke videre stolt ud... det siger jo lidt om hvad de laver bag dørene...
  Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 20:04   #9
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Det undrer mig ikke... Psykiateren fra KBH. der udfærdigede min speciallægeerklæring sagde også direkte, at københavns kommune var den største omgang inkompetence hun nogensinde havde været udsat for... og hun havde selv sidet i pensionsudvalget før... og sammen med kollega'er lavet "grimme ting" som hun kaldte det, og så ikke videre stolt ud... det siger jo lidt om hvad de laver bag dørene...

Det er da altid noget, at hun tør stå ved det, og åbenbart havde integritet nok til at stoppe.

Mine erfaringer med Kbh's kommune er også løgn, lovbrud, disrespekt for borgeren og en inkompetence, der nærmer sig det latterlige. Jeg forstår ikke, at Jacob Hougaard kan se sig selv i spejlet om morgenen.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 00:07   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Det er da altid noget, at hun tør stå ved det, og åbenbart havde integritet nok til at stoppe.

Mine erfaringer med Kbh's kommune er også løgn, lovbrud, disrespekt for borgeren og en inkompetence, der nærmer sig det latterlige. Jeg forstår ikke, at Jacob Hougaard kan se sig selv i spejlet om morgenen.
Det er nok fordi han har øjnene mere fokuseret på sin tegnebog end sit spejl vil jeg tro... Det er der i det hele taget temmelig mange der har rundt omkring. Man får ind imellem en fornemmelse af, at mange af de mennesker der er sat til at forvalte sociale sager, rent faktisk er bedøvende ligeglade med deres arbejde.. de virker ikke til at de går ind for sagen, og at udrette noget positivt socialt.

Bare se på Karen Jespersen... hun er fuldstændig og aldeles inkompetent som velfærdsminister... jeg tror hun skal være glad for, at Fogh har en anden opfattelse af hvad velfærd er, for havde hun haft titel som socialminister som det hed før, så ville hendes kompetencer da være HELT malplaceret!

Damen har ikke gjort en s*** socialt for de socialt udsatte, eller skabt det VI forstår ved velfærd... hun har rendt rundt og leget integrations og justitsminister i stedet for at lave det hun skal... men når man tror man er "Velstandsminister" så er det jo også nemt nok...

Desvære er socialt fokus kun omspændende når vi er mange nok på den lave ende af stigen... men det er på vej... før eller siden bliver de tvunget i knæ.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
midlertidig FTP?? CSøgaard Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 17-12-2010 12:43
Midlertidig pension? Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 13-03-2010 08:07
KonStant-hjælp - eller midlertidig ydelse zuza Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 0 25-11-2008 11:52
Midlertidig førtidspension??? Nanna Midlertidig Førtidspension 15 02-10-2008 18:41
Visiteret til fleksjob/hidtidig ydelse/tilbagekøb af pensionsopsparing/særlig ydelse Annette Christensen Spørgsmål ang fleksjob 3 24-07-2007 22:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension