K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob Når du er visiteret til fleksjob og skal igang med at søge "JOBBET" er der nogle ting der er værd at vide!

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2005, 15:04   #51
Winther
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 56
Styrke: 19
Winther er ny på vejen
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Winther er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2005, 19:32   #52
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Citat:
Winther skrev:


:@:@B)B):@:@:@

tak for svar....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2005, 12:18   #53
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Har fundet ud af at alle fleks og førtids og kontanthlæpsm og sygedagpengem ikke får en seddel hver måned i Københavns kommune.
Det er mange mennesker der er sat i uvidenhed om deres eget regnskab og skatteindbetaling atp og pension.:@:@:@
Umyndiggørelse.
der er intet svar angående sagen...endnu ?
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2005, 12:37   #54
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Hej Stella.

Taner havde jo desværre ferie for, ja, det er snart lang tid siden....men der efter valget.

Jeg har så snart været sygemeldt i 14 dage, vi nåede lige at være samtidig på arbejdet én dag inden.

Jeg skal på arbejdet på fredag, så håber jeg at han er der, ellers kan der nok gå en rum tid endnu pga fri og feriedage i julen.....beklager at det har taget så lang tid.

Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2005, 12:44   #55
Winther
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 56
Styrke: 19
Winther er ny på vejen
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Citat:
Stella skrev:
Citat:
Winther skrev:


:@:@B)B):@:@:@

tak for svar....
Det må være en smutter
Winther er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2005, 13:11   #56
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Citat:
Isch skrev:
Hej Stella.

Taner havde jo desværre ferie for, ja, det er snart lang tid siden....men der efter valget.

Jeg har så snart været sygemeldt i 14 dage, vi nåede lige at være samtidig på arbejdet én dag inden.

Jeg skal på arbejdet på fredag, så håber jeg at han er der, ellers kan der nok gå en rum tid endnu pga fri og feriedage i julen.....beklager at det har taget så lang tid.
Hej Isch

Jeg ønsker dig god bedring og god julog godt nytår.
tak for svarB)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2006, 14:47   #57
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Hej Stella

Så lykkes det endelig, at Taner og jeg var på arbejdet den samme dag.

Taner Yilmaz stillede som sagt spørgsmålet til forvaltningen, I deres svar står der bl.a.

At man på ledelsesplan ikke har truffet beslutning om at man ikke sende brev ud månedsvis, men det kommer af en langvarig praksis.

Alle centre har meldt tilbage at de udprinter en ydelsesoversigt fra systemet hvis borgeren beder om det.

Jeg synes du endnu engang skal bede om at få det tilsendt, og hvis de ikke vil det, så skal du måske prøve at tale med lederen på centret, da de alle har fået henvendelsen fra forvaltningen hvor i spørgsmålene har stået......og i sidste instans klage over det til din vejleder, hvis du ikke får medhold skal de sende det til det Sociale Nævn....og det kunne jo være interessant at se hvad de synes om sagen, især da det har så stor betydning for så mange borgere i kbh.



Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2006, 09:08   #58
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Hvis det var mig så ville jeg sende en skreven meddelse til den kontanktperson du har, heri ville jeg meddele at jeg gerne for fremtiden ville have en udskrift af mine udbetalinger hver den første.

Hvis ikke det kan lade sig gøre, vil du gerne have en skriftlig meddelse om hvorfor og efter hvilke lovgivning de mener at det er tilladt at undlade at sende dig et udskriftbillag.

Også tage den derfra.:@:@

det lyder vanvittigt, at man ikke skulle kunne få det hver den første samtidig ville jeg opfodre alle jeg kender til at bede om deres udbetalingsbillag på tryk, selvfølgelig skal man have de udskriftsbillag..

Tak for dit arbejde Isch også tak til Taner Yilmaz
  Besvar med citat
Gammel 04-01-2006, 21:52   #59
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Citat:
Isch skrev:
Hej Stella

Så lykkes det endelig, at Taner og jeg var på arbejdet den samme dag.

Taner Yilmaz stillede som sagt spørgsmålet til forvaltningen, I deres svar står der bl.a.

At man på ledelsesplan ikke har truffet beslutning om at man ikke sende brev ud månedsvis, men det kommer af en langvarig praksis.

Alle centre har meldt tilbage at de udprinter en ydelsesoversigt fra systemet hvis borgeren beder om det.

Jeg synes du endnu engang skal bede om at få det tilsendt, og hvis de ikke vil det, så skal du måske prøve at tale med lederen på centret, da de alle har fået henvendelsen fra forvaltningen hvor i spørgsmålene har stået......og i sidste instans klage over det til din vejleder, hvis du ikke får medhold skal de sende det til det Sociale Nævn....og det kunne jo være interessant at se hvad de synes om sagen, især da det har så stor betydning for så mange borgere i kbh.


Hej Isch

Tak for din utrættelige hjælp
Jeg har skrevet...
nu ser vi hvad der sker ?
Jeg er træt...suk..
håber du har det godt....
Bare man ikke skulle kæmpe for en seddel hver måned ...suk...
Jeg har det svært på grund af smerter i ryggen.
har du hørt om de nye tiltag fra regeringen ?
....Kun hvis du vil...
Kærlig hilsen
Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2006, 09:42   #60
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Hvad der står om ledighedsydelse

Hej Stella

Jeg må sige at jeg ikke følger med i det lovgivningsmæssige da jeg jo ikke er direkte berørt af det.......

jeg blander mig bare lidt når jeg synes der er noget der er møg for dårligt og når jeg måske ved en lille smule om det

Er kedeligt at høre at du har det dårligt...håber det snart bliver bedre
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
står lidt i stampe og hvad så nu? Mrs. S Alt det andet 158 08-11-2012 10:22
Hvad må du som sygemeldt på ledighedsydelse tumnus Spørgsmål ang fleksjob 9 17-11-2010 22:33
Hvad gør jeg ? Min ftp sag står i stampe. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 26-04-2010 10:16
ledighedsydelse hvad efter ... dobar Spørgsmål ang fleksjob 11 21-01-2010 09:31
Ledighedsydelse eller hvad? Xeva Spørgsmål ang fleksjob 12 12-10-2007 20:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension