K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-08-2011, 08:21   #1
sami
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Indlæg: 3
Styrke: 0
sami er ny på vejen
Unhappy flexjob

Hej

Jeg er stadig ny her, det er anden gang jeg logger på. Jeg fik en masse gode svar da jeg var på sidst
Jeg håber nogen kan hjælpe mig igen, jeg tror ikke min sagsbehandler vil hjælpe mig. Hun siger at jeg har masser af muligheder for at få job, da jeg er veluddannet, har en kandidatgrad i humaniora. Men hun forstår bare ikke at min træthed er invaliderende, hvad skal der til før hun kan forstår det.

jeg ved jeg taler sandt, det er bare så frustrerende, jeg har sagt til min læge at kommunen gerne må sætte kamera op i mit hjem og overvåge mig 24 timer i døgnet, da jeg intet har at skjule. Jeg er så træt af det her pissesystem, havd skal jeg gøre, det er kun min læge og psykiater der tror på mig, men de har også kendt mig længst, hvad skal jeg dog gøre, det er så stressende.

Min SB siger også at det ikke nytter med virksomhedspraktik nu, da meningen er at jeg skal kunne vende tilbage til AM på fuld til. Vi snakker fuldstændig forbi hinanden.
Er der nogen der har et godt råd eller flere gode råd????????????????

Mange hilsner



den fortvivlede.
sami er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2011, 08:29   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du har brug for speciallægeerklæringer der støtter dig..