K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-07-2010, 13:07   #21
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af twoc Se meddelelser
Jeg kan se at der er flere der skriver at jeg skal få digital signatur så jeg kan "se sag" på ASK hjemmeside ....det er ikke helt det mit spørgsmål går på.
Jeg har haft digital signatur så jeg kunne "se sag" i over 3 år ...jeg var faktisk testpilot på projektet da det startede hos ASK i sin tid.
øhh prøv at læs dit spøgsmål igen hvis du skulle havde glemt hvad du spørg om !!!! du spørg bla. om gode råd... og digital signatur (var et godt råd).

og ang. det dokument jeg har modtaget er og ligger inde på ask.dk sammen med 67 andre dokumenter. så lad vær med at fortælle mig det er noget jeg har fået med posten for det ved du ikke noget om tak.
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2010, 16:15   #22
twoc
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Alder: 55
Indlæg: 84
Styrke: 15
twoc er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af xlars38 Se meddelelser
øhh prøv at læs dit spøgsmål igen hvis du skulle havde glemt hvad du spørg om !!!! du spørg bla. om gode råd... og digital signatur (var et godt råd).

og ang. det dokument jeg har modtaget er og ligger inde på ask.dk sammen med 67 andre dokumenter. så lad vær med at fortælle mig det er noget jeg har fået med posten for det ved du ikke noget om tak.


Sig mig hvad f***** mener du med det her ??.... "og ang. det dokument jeg har modtaget er og ligger inde på ask.dk sammen med 67 andre dokumenter. så lad vær med at fortælle mig det er noget jeg har fået med posten for det ved du ikke noget om tak"
Hvor har jeg NOGENSINDE skrevet/påstået at du har fået noget med posten ???....jeg ANER ikke lige hvad dit postulat går ud på....mon ikke lige du blander nogle andre indlæg sammen med mit ???

Sidst redigeret af twoc; 25-07-2010 kl. 16:19.
twoc er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advarsel til jer der modtager midlertidig erstatning for erhvervsevnetab anette1966 Alt det andet 2 07-01-2021 19:57
Erhvervsevnetab og erhvervsevnetab, hvad er forskellen Thomas 1974 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 31-01-2013 12:29
Erhvervsevnetab erstatning, what to do ?? Marolle Alt det andet 9 03-11-2011 02:49
Erhvervsevnetab fra ASK Skade2006 Dit og Dat 0 05-07-2009 20:40
Ny dom om erstatning-erhvervsevnetab zuza Et godt link! 0 18-03-2008 12:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension