K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2018, 18:30   #21
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Dagen efter jeg søgte, rekvirerede de status fra speciallæge, som kommunen havde dagen efter.
At jeg tilhører persongruppen, er kommunen ikke i tvivl om... de indkalder derfor ikke til samtale.
Dog er der tvivl om, om jeg kan få den konkrete behandling som jeg beder om, men den mundtlige argumentation var ikke hængt op på lovgivningen, så regner med det går.
Som sagt tilhører jeg målgruppen, og det er vist den samme høflige mand jeg taler med, som du gør.

Men noget skal en kommune jo finde på, for at krybe udenom... Så de henviser til §82, i en helt anden lovgivning, hvorefter der ikke kan bevilliges hjælp til alternativ behandling (som de kalder det jeg har søgt)
Det er i direkte strid med ankestyrelsens rådgivende vejledning for §102, hvor ankestyrelsen udtaler at det ikke kan udelukkes at alternativ behandling kan beviliges efter denne paragraf.

Desuden er kommunen fikseret i at der på Wikipedia, står at behandlingsformen, ikke virker en fløjtende fis... vi ved vel alle at wikipedia er et brugerstyret leksikon, hvor du og jeg til enhver tid, kan plante vores egen sandhed, om et hvilket som helst emne.
Så sammen med min klage har jeg spurgt, hvorfor de ikke benytter den specialviden, som de selv har betalt for at indhente hos min læge.
Min læge giver lægefaglige henvisinger, i den lægeerklæring, som kommunen selv har bedt om. I stedet bruger man som sagt wikipedia !

Og så er jeg da sikker på at når jeg faktuelt ved at kommunen, har været inde og rode omkring min FB, så kommer de vel også her... HEJ !
(af høflighed anfører jeg ikke de 2 navne her, men I skal nok blive konfronteret med det, når sagen er slut)
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension