K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2017, 19:14   #1
bamboo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2013
Indlæg: 24
Styrke: 11
bamboo er ny på vejen
Flekslønstilskud

På sidste lønseddel fra kommunen, var flekslønstilskuddet pludselig mindre. (Jeg er på ny ordning). Jeg kontaktede dem på mail og spurgte, hvordan det kunne være. Fik mail tilbage, at jeg kun havde en bevilling på 135 kr i timen og at de hidtil havde brugt en timeløn på 137 (det har de så gjort i 3 år). Nu har jeg aldrig fået 135 kroner i timen, men startede for 3 år siden med en timeløn på 137 kroner. Jeg følger en overenskomst, så jeg kan ikke forstå at de overhovedet kan bevillige mig en timeløn. Det er vel min arbejdsgiver der gør det? (og især en der ikke passer nogen steder). Er der andre der synes det lyder lidt mystisk? Er der andre der har oplevet dette.
bamboo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2017, 20:29   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Du er nok nødt til at fortælle dem, at du jo ikke får 135 kr. i timen, men 137.... Hvis de så siger, at arbejdsgiveren har sat den ned, så tag en snak med arbejdsgiver... Det kan også være noget helt andet, det handler om.
Hvis din løn er steget siden for 3 år siden, skal kommunen få det oplyst, hvad den nye timeløn så er.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2017, 14:17   #3
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Tag en snak med arbejdsgiver...og hør om din løn fra start og op til i dag.

Kik din bevilling igennem og kik dine lønsedler igennem.

Jeg skulle sende min første lønseddel ind til kommunen og siden er det gået som det skal.

Dog har jeg så fået en lønstigning og sagt det på kommunen...både for at undgå det større modtræk og også fordi mit lønloft også vil ændre sig...hvilket også vil ændre på modregning fra kommunen.

Ellers kan du inde på skat se hvor og hvornår du har tjent i de forskellige måneder.
Lige som kommunerne får besked fra skat.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2017, 20:06   #4
bamboo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2013
Indlæg: 24
Styrke: 11
bamboo er ny på vejen
Jeg vil snakke med min arbejdsgiver og få nogle tal fra hende. Herefter vil jeg få en der har forstand på det til, at regne efter. Jeg synes bare det lyder ganske mærkeligt, at man efter der er gået 3 år pludselig finder ud af, at jeg har fået for meget i flekslønstilskud. De har på kommunen fået alt det de skulle bruge, da jeg blev ansat i fleksjobbet. Havde også ganske store problemer, da jeg i maj fik udbetalt ferietillæg. Men det er måske bare den kommune, jeg bor i der ikke har helt styr på det
bamboo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension