K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2011, 14:15   #1
ozzi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
ozzi er ny på vejen
Smile BAN har talt

Kære bruger af k10.
Efter 4 år med mistror, uendelig sagbehandling, klager, og to gange i BAN, har jeg i dag fået den ufatettelig glædelige besked fra BAN, at kommunen skal give mig fleksjob.
Jeg er igang med at takke alle de mennesker der har hjulpet mig med støtte, og her har I på k10 været en uvurderlig støtte.
Næsten dagligt har jeg kikket ind på k10, desværre er der alt for mange brugere der er udsat for den samme umenskelige behandling som jeg har været, men der har trods alt været lyspunkter og de har givet mig styrke til at kæmpe en frygtelig lang kamp.
Jeg ønsker alle her på k10 må få styrke til at kæmpe vidre og møde sagsbehandler og læger der gør deres arbejde, og følger lovgivningen..
ozzi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2011, 17:49   #2
ricco
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2009
Indlæg: 35
Styrke: 15
ricco er ny på vejen
stor tillyke.hvor lang sagsbehandling tid har ban?
ricco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2011, 09:18   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Tillykke med afgørelsen.

Dejligt når folk får medhold i BAN.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2011, 22:41   #4
ozzi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
ozzi er ny på vejen
Min anke var i BAN i 9 uger.
ozzi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-08-2011, 23:41   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
SÅ fedt et kæmpe tillykke.

ricco, det afhænger af hvilken region man bor i, og der svinger det meget alt efter hvor mange sager der er, ferie ol, det har også betydning hvor tunge sagerne de har liggende er, OG hvad det er for en type sag har også betydning, der er forskel på om det er FP eller afslag på fleks, bla fordi BAN ved FP sager ikke kun tager stilling til FP, men roder hele sagen i gennem for at finde fjel og mangler, som bliver påpeget over for kommunen, det giver lidt sig selv det tager længere tid *ss*

Man får brev fra BAN hvor de oplyser forventet behandlingstid, i antal uger.

Her i N-jyll var ventetiden for ca 8 måneder siden, ca 8 måneder (jeg venter pt pænt på en afgørelse)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2011, 11:11   #6
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Måske et dumt spørgsmål men hvad er BAN??
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2011, 11:36   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
BAN = beskæftigelsesankenævnet
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2011, 12:12   #8
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Tillykke med det

Som LUM siger - sagsbehandlingstiden kommer an på hvilken region man bor i. I Region Midt er sagsbehandlingstiden for nyligt reduceret fra 10 mdr til 4 mdr. Men det kommer nok til at stige igen, da min kommune ekstraordinært lukker en masse sygedagpengesager. Vi kan allerede se at folk, der allerede har ventet i 4 mdr endnu ikke har fået tildelt en sagsbehandler i BAN...

Region Hovedstaden er vist den der ubetinget har landets korteste sagsbehandingstid
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. Stella Politik og Samfund 3 01-09-2009 19:39
Har DU talt med din sociallæge/lægekonsulent lena Lægekonsulenternes Rolle 16 02-11-2008 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension