K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2010, 21:57   #21
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej

Nu er diskusdegeneration ikke en diskusprolaps Gigipi,

Er det den nøjagtige tekst du har skrevet ????, for først snakker du om degeneration og senere skriver du prolaps.

Diskus bliver afsvækket, hvis ernæringen svigter. Nogen degeneration (slidforandring) af diskus vil dog altid ske i takt med, at man bliver ældre. ...

Uanset alder hehe (Så ældre er et vidt begreb)

Mvh Jan.
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 21:59   #22
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Bassemanden: 1000 mange tak for støtten, det er så rart
Jeg forventer selvfølgelig ikke at forsikringsselskabet skal danse efter pibens lyd, men jeg ved bare at sagen er af en anden og så bliver man bare sur når de indirekte siger man er fuld af løgn og mere eller mindre prøver at snyde.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 22:02   #23
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Forsikringen skriver "degeneration" i lægepapirene står der "prolaps"
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 22:04   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af JJC Se meddelelser
Hej

Nu er diskusdegeneration ikke en diskusprolaps Gigipi,

Er det den nøjagtige tekst du har skrevet ????, for først snakker du om degeneration og senere skriver du prolaps.

Diskus bliver afsvækket, hvis ernæringen svigter. Nogen degeneration (slidforandring) af diskus vil dog altid ske i takt med, at man bliver ældre. ...

Uanset alder hehe (Så ældre er et vidt begreb)

Mvh Jan.

Fuldstændig korrekt, jeg er også lidt forvirret.

Discusdegeneration kan betyde noget så simpelt som, at disc'en er affladiget, altså mere flad end den har været, og iflg. min gamle læge har alle over 40 år mere eller mindre discusdegeneration.

En disc kan faktisk være så flad, at der ikke kan komme nogen prolaps ud af den. Dem har jeg et par stykker af.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 22:15   #25
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Fuldstændig korrekt, jeg er også lidt forvirret.

Discusdegeneration kan betyde noget så simpelt som, at disc'en er affladiget, altså mere flad end den har været, og iflg. min gamle læge har alle over 40 år mere eller mindre discusdegeneration.

En disc kan faktisk være så flad, at der ikke kan komme nogen prolaps ud af den. Dem har jeg et par stykker af.

Jeg er kun 24?
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 22:17   #26
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Gigipi' Se meddelelser
Jeg er kun 24?
Min discusdegeneration var startet da jeg var 22 år.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 22:22   #27
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Jeg ved ikke om de roder rundt i det fordi at en degeneration også har noget med en prolaps at gøre?

Som linket øverst oppe siger

Degeneration betyder sygelige forandringer i vævet som typisk bliver værre med alderen.

I denne gruppe hører diskusprolapser, forsnævring af rygmarvskanalen og afkalkning af hvirvlerne. Diskusprolapser optræder også i relativ ung alder, mens hyppigheden af de andre sygdomme stiger med alderen.

Sygdommene kan give smerter i ryggen, og der kan være symptomer hvis rygmarv og nerverødder er klemte.


----

Der står "Degeneration betyder sygelige forandringer i vævet som typisk bliver værre med alderen.

I denne gruppe hører diskusprolapser"

Kan det være derfor det er kludret sammen?
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 22:51   #28
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej Gigipi

Degeneration betyder sygelige forandringer i vævet som typisk bliver værre med alderen
I denne gruppe hører diskusprolapser, forsnævring af rygmarvskanalen og afkalkning af hvirvlerne.


Ja hvis du mener følgesydomme, degeneration er ikke nødvendigvis lig med dette.

Men det skal vi nu heller ikke tæske langhalm på.

Hvis der står diskusprolaps i lægeparpirene så ville jeg da høre hvad forsikringen mener med degeneration

Hvad siger scanningsparpirene helt nøjagtig ???

Jan.

PS Som selv har degeneration på 4 ud af 5 hvivler i lænden, men jeg er også gammel
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 21:22   #29
Skade2006
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2009
Indlæg: 166
Styrke: 15
Skade2006 er ny på vejen
Hej Gigipi

Hvordan gik det med at få lavet speciellægeerklæringen, fik han skrevet det der skulle skrives ??

Fik du afklaring omkring dit codan spørgsmål ??


Hilsner

Skade2006
Skade2006 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 22:31   #30
Bang
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2010
Lokation: Struer
Alder: 54
Indlæg: 67
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bang er ny på vejen
Hejsa, sur røv for dig. vi har codan som ulykkes forsikring og de er dælme ikke nemme at danse med har bestemt ikke haft gode erfaringer med dem hverken på den ene eller anden måde.

Du skal finde fagfolk som kan modbevise deres påstand det er eneste vej. Hvis ikke du har fagfolk til at hjælpe dig ville jeg få fat i nogle advokater som kun arbejder med personskade.

Jeg bruger Erstatnings advokaterne, dem er jeg tilfreds med men der er også andre.

Min mand fik i 1998 tilkendt 10% i erstatning for en diskospopals, ved Codan, han var faldet, vi fik fat i en advokat, ankede den og han fik 20%
Bang er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp til oversættelse. rinse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 23-10-2012 08:51
oversættelse af røngten.. Huldra Dit og Dat 8 08-06-2010 12:58
Oversættelse! Mordanmark Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 23-04-2009 10:26
Oversættelse af speciallægeerklæringer lena Politik og Samfund 0 14-08-2008 10:12
hjælp til oversættelse af brev fra sagsbehandler... jdp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 22-07-2008 18:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension