K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2010, 22:14   #71
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lizzy Se meddelelser
men ved at møde hver dag, kan de da ikke påstå at jeg ikke medvirker til at få min sag afklaret.

Jeg er færdig med at spille helt, og nu skal der tages hensyn til mine skånebehov.
Lyder rigtig fornuftigt.

Mød op hver eneste dag, så vidt du er i stand til det, men gå hjem inden dine grænser er helt overskredet, der skulle også gerne være lidt tilbage til familien.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2010, 23:50   #72
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Kommunen dækker kun ved alm arbejdsskade, IKKE ved forværring.
Dvs at du selv har ansvaret for at sige fra.

Men bliver du presset(det gør mange, med trudsler) er enste måde at stoppe dette på, at de skriver under på erstatningsansvar, hvis de fratager dig muligheden for at sige fra.

Spørg igen hvis du er i tvivl.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 10:06   #73
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Popiae..

Tak..det vil jeg helt sikkert gøre
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.

Sidst redigeret af Lizzy; 07-09-2010 kl. 10:07. Årsag: Ændring af ordlyd
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 19:19   #74
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Kan ikke få Quote til at fungere ordentlig, så ha lidt tålmodighed med mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 07-09-2010 kl. 19:23. Årsag: Kan ikke få Quote til at fungere ordentlig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 13:25   #75
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Var afsted for første gang igår, og blev der en halv time, før jeg bad om at blive kørt hjem igen.
Jeg havde meget ondt i ryggen, og hovedpine da jeg sov dårligt om natten. Heldigvis kunne min kontaktperson på stedet, godt se at jeg ikke var "overskudsagtig" som hun ellers mener jeg SER ud til at være..

Er ked af at jeg skal ulejlige så mange mennesker ved min ringe tilstedeværelse. Tænker her på kontaktpersonen der vel ikke kan afklare særlig meget ved et ringe fremmøde, samt den anden kursist der skal ligge og køre frem og tilbage med mig.

Fatter ikke at de ikke kan indse, at jeg er færdig!

Nå! Jeg tager da derud igen på Fredag, så må vi se hvor mange timer/minutter jeg kan præstere den dag.
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 15:10   #76
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, det er noget værre hø...

og uforståeligt det skal være så svært at få "de andre" til at forstå os..

men hvis den person som kører dig, er en kursist som også mistrives.. så kan det være han/hun syntes det er et hyggeligt afbræk i hverdagen, at få en lille køretur..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 20:39   #77
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Huldra..

Du er lissom mig...altid finder man noget positivt..også i al det negative vi ellers befinder os i.

Fed evne at besidde
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2010, 22:24   #78
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, det er jo det som vi overlever på..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 07:36   #79
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lizzy Se meddelelser
Var afsted for første gang igår, og blev der en halv time, før jeg bad om at blive kørt hjem igen.
Jeg havde meget ondt i ryggen, og hovedpine da jeg sov dårligt om natten. Heldigvis kunne min kontaktperson på stedet, godt se at jeg ikke var "overskudsagtig" som hun ellers mener jeg SER ud til at være..

Er ked af at jeg skal ulejlige så mange mennesker ved min ringe tilstedeværelse. Tænker her på kontaktpersonen der vel ikke kan afklare særlig meget ved et ringe fremmøde, samt den anden kursist der skal ligge og køre frem og tilbage med mig.

Fatter ikke at de ikke kan indse, at jeg er færdig!

Nå! Jeg tager da derud igen på Fredag, så må vi se hvor mange timer/minutter jeg kan præstere den dag.
Hej Lizzy,

Godt at du bevare modet, husk det, men husk også, at det ikke må knække dig "helt". Jeg fornemmer at du har været i arbejdsprøvning før eller ? Det, arbejdsprøvningen, tog meget hårdt på mig, men jeg lyttede heller ikke nok til mig selv.

Hvordan gik det med dig efter du kom hjem ?. Du har jo trods alt været afsted nogle timer incl. forberedelsen til at komme afsted, transporten og så hjem igen. Husk at føre dagbog så du også kan beskrive og senere se hvordan det går i løbet af ugen også hvordan du har det i weekenden, det er en god idé.

Det kan ikke nytte at du tænker hvor mange folk du ulejliger med at skulle afsted og hjem igen, det er jo det de er der til. Din vejleder har således bare tidligere fri og det er hun sikkert ok med

Men pas nu på dig selv, du skal ikke bare stå igennem for at stå igennem. Jeg ved det er vigtigt at du gennem fører arbejdsprøvningen meeeeennnn, det er svært at overskue konsekvenserne.

Jeg håber det bedste for dig, du har helt klart hånd i hanke med dig selv, men det må ikke få for mange omkostninger for dig i sidste ende at gå i gennem denne arbejdsprøvning. Hvornår evaluere I hvordan det går, det kunne være det var godt at tale lidt med din vejleder herom og måske hjælper det dig til at "stå igennem"?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 08:13   #80
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Hej Enteneller..

Ja! Du har ret, det er ikke første gang jeg er i aktivering/arbejdsprøvning..*g*

Angående dagbog, så kan du tro at jeg beskriver HELE dagen, og ikke kun de aktive timer.

Min sag er trukket så længe at man skulle tro det er løgn, og den her periode skal bare overstås. Jeg præsterer hvad jeg KAN, og ikke hvad de TROR jeg kan...

Hvad evalueringen angår, så vil jeg da spørge derude, min kontaktperson må jo vide det.

Mit problem med at ulejlige andre, er noget der bare ligger i min opdragelse tror jeg. Har det ligedan med lægen, ham går man kun til i yderste nød. Jeg har dog ændret mig lige netop hvad lægen angår, og skal ses af ham på Mandag, og han er med på sidelinjen hele vejen.

Nu skal jeg jo afsted her klokken 10, og jeg har jo ikke mindre ondt i ryggen end de forrige dage, men tager derud for i hvert fald at vise ansigt....

Lige nu er jeg godt nok glad for det "kun" er tre gange om ugen, jeg skal afsted.

Nyd din dag
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension