K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2009, 10:57   #11
Medium Mama
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2007
Indlæg: 24
Styrke: 17
Medium Mama er ny på vejen
Jøsses.. nej nej.. det skam dig selv.. der meget gerne skulle ha en glæde i at føre en dagbog...

Find mindst 5 ting.. hver aften du fik dit smil frem på ....

..det kan være store ting... og meget meget små ting..

Feks, fuglene synger smukt idag... eller min mand gav mig et dejligt klem og sagde jeg så dejlig ud... exc... hvis det er ting .. der har fået dine mundvige til at glide opaf....

Det lyder tosset...men det faktisk med til du får smilet frem en x tra gang.. lige inden du skal sove...

Lav en skala fra 0- 10 ... og sæt x ud fra hvor voldsom din smerte har været på dagen...

hvis det er mange smerter ,,, kan du bruge morgen middag aften skema .. til at vudere din smerte...

et sådan skema.. har jeg med dato og det hele afleveret til min sagsbehandler efter jeg havde ført nøje regnskab med.. hvor ondt jeg havde...
Jeg bad hende lægge et kopi i min mappe.. så dette også indgik i min sag...

Jeg syntes du skulle spørge din kommune om der er en muglighed for at få et sådan ophold... ( for mugligheden må vel foreligge til det er mugligt for alle landets kommuner at kunne finde midler til.. når en kan )

Jeg kender ALT for godt til dårlige læger... der bla, ikke finder en syg! ..

Jeg er selv blevet fejlbehandlet.. pga. arbejdsskade.. der fulgte til en fyrring.. da arbejdsgiver ikke fandt den lange ventetid i systemet som noget hun gad vente på !!
Jeg fik egen læge til at skubbe processen frem.. da han lige havde en go ven i ortopæd verden .. der nok hurtigt kunne kigge på mig ....
Ortopæden jeg kom til... havde mere travlt med at fortælle mig hvor vanvittig heldig jeg var...og hvor mange andre jeg havde sprunget over i køen!!
(hva siger man til det?)

efter indgreb... fandt han intet galt med mit knæ-.. og jeg skulle bare bide smerterne i mig ..og cykle mig en tur ... uden modstand til at starte med.. så ville jeg nok hurtig komme på benene igen!!

Jeg fik hverken krykker eller benstøtte eler NOGET... efter operation i knæet !!

Jeg kan ikke med ord beskrive den smerte jeg havde i mit knæled!

Jeg gik til egen læge for at få ham til at se på mit knæ..endnu engang.. da det hævede voldsomt op som en ballon!!
Jeg spurgte om det var mig mugligt at få en fysiteapeaut til at kigge på mit knæ...men han slyngede det hen i vejrert ,, kan du finde ud af at cykle... kan du også selv træne dit ben op !..
"Der er ingen grund til at spilde penge på en fysiteapeaut...og ortopæden har jo sagt .. der intet er i vejen med dit knæ" .. disse var orderne.. fra egen læge..

Mine smerter var groteske,,til tider kunne smertestillende i de højeste doser slet slet ikke få NOGEN smerter til at gå væk..
Det var hårdt.. og meget opslidende..

Jeg havde kommune at slogs med.. der ikke kunne forstå jeg ikke fik det bedre.. jeg havde en arbejdsskadesag .. jeg skulle gøre rede for ( jeg måtte selv anmelde min arbejdsskade.. hvilket min ex boss har fået stor repremante fra arbejdsskade nævnet over hun ikke gjorde....

Jeg gik i over 1 år ... og havde vanvittig ondt...
Arbejdsskade nævnet skrev så til mig en dag.. at de fandt dette uhørt.. at jeg havde ondt.. og de oplysninger de fik fortalt fra min egen læge samt ortopæd.. at jeg var tip top iorden... hang ikke sammen!!!

De gav mig muglighed for at få en re-vudering af mit knæ.. på et selvvalgt hospital... jeg valgte et Privat hospital der ligger i nærheden af hvor jeg bor.. de er samtidig eksperter i sportsskader...
Jeg fik en tid ..meget hurtigt efter ( utroligt hvad forbindelser og rigtige instanser kan gøre for at få hurtige tider)

Jeg kom ind... og der gik et håndtryk.. og til jeg lå på briksen .. omkring 10 sek. -- hvor ortopæd udbrød! .. DU HAR JO EN LØS KNÆSKAL! .. han kunne rykke min knæskal HELT ud på siden af mit ben... og han kunne sa..... godt forstå.. hvis jeg havde haft ondt!

Jeg blev hurtigt indstillet til ny operation...hvor min knæskal ENDELIG blev sat på plads
med div. skruer.. så jeg har et fint ar(ironisk ) over knæet! ..

Jeg fik udleveret 2 krykker.. og en benfidus blev lagt udenpå (jeg kan ikke huske hvad den hedder) ..som jeg skulle ha p i temmelig lang tid ....
Jeg blev henvist til fysi. hjælp.. da stingene var taget... og har i over et år nu gået til genoptræning ..hvilket er noget jeg skal gøre resten af mine dage....

Men for ikke at gøre dette inlæg længere end jeg nu har (sorry)

Jeg har gået i over 1 år med løs knæskal.. blevet fejlopereret af 1 ortopæd (jeg nu anker) samt en læge der var mig yderst ubehjælpelig og slet ikke lydhør overfor jeg havde ondt...
Intet hjælp fået til at kunne gøre det rigtige for mit knæ... bare ord der hed.. gå smerten væk..og kom i sving !
Dette har bevirket...min skade i knæleddet bestemt ikke har fået det bedre...

Jeg står til helt ny knæled indenfor 1 års tid..eller 2 .. mit knæ er total nedslidt...

SÅ Jøsses... jeg har INTET tilovers for læger... jeg er YDERST skæptisk.. og ikke mere autoritetstro...
Jeg kæmper en brav kamp for at få mit knæ til at blive lidt brugbart igen.. jeg kan nu træde en hel omgang på cyklen... jeg kan nu bøje mit knæ over 70 % .. men jeg kan ikke gå på trapper.. gå i rask tempo..eller løbe exc.

Og ting hænger jo sammen.. jeg er psykisk stresset.. (over ingenting jeg skal nå ?)
jeg føler mig dep. samt har meget let til tårer... sover meget dårligt om natten...

DERFOR er det en vigtig ting.. for mig at kunne fokusere smerten VÆK.. og nyde de små stunder ...uden at føle smerte...

Undskyld det lange indlæg ..
og jeg håber det gav mening..
jeg håber inderligt DU må få den rette hjælp ..

Mange hilsner fra Medium Mama
Medium Mama er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2009, 18:48   #12
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Puha

en slem omgang du har været igennem.....Trøste til dig.

Min egen læge er helt ok.....det der er galt er lægekonsulenten der bliver ved at stille krav...som ikke er helt rigtige og fair...sagsbehandling der har trukket ud og blir ved at trække ud.

Har skam ført dasgbog...og da den blev afleveret hos daværende sagsbehandler fik jeg at vide....den havde hun sandelig ikke tid til at læse.

Så den endte inde på et øde kontor allernederst i en stak paprie på ert bord..nuværende sagsbehandler fandt den..og har skrevet lidt om den i RP.

Men siden lægekonsulent har stillet diagnoser..behandlingsforslag,ytret sig om hvordan og ledes mine-helt-hen-i-vejret-smerter kunne lade mig komme i betragtning til fleksjob eller ej.....der har fået min læge til at flyve i flint..og dermed ikke ville sende sådan noget som 5-7 henvisninger rundt uden at have snakket med mig først.

Og vil ikke mere ride på den bølge med lægekonsulenter som ganske uhæmmet går ud over deres beføjelser og gør både ham og mig til kastebold i systemet.

Så har sendt retur brev tl sagsbehandler...at lægekonsulent må sætte igang med henvisning til speciallæger og hvad der ellers skal til.

Så må vi se hvad kommunen gør.....ret spændende
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Deltidsjob overgå til flexjob ? MT3 Spørgsmål ang fleksjob 2 21-11-2011 12:41
deltidsjob som ftp`er knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 24-01-2011 02:53
Førtidspension og deltidsjob michael schrød Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 01-12-2010 11:08
FTP og deltidsjob (skånejob) ??? andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 16-04-2010 22:00
fleks i deltidsjob ? tuxon Spørgsmål ang fleksjob 10 21-09-2008 12:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension