K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2009, 10:01   #11
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej til jer alle.

Tusind tak for alle de anvendelige svar.
Jeg tror nok jeg i forvejen har opgivet at bede om økonomisk hjælp da det for mig lyder som en uoverskuelig ting:-) hihi mon ikke det er det de er ude på med alle deres paragraffer osv...

Jeg havde kigget på en Tempur madras men et lige så godt alternativ ville være perfekt da jeg ikke synes mine sygedagpenge rækker til en madras der koster mellem 7-10000,- men nu må vi se.
Jeg er glad for alle forslag og vil bestemt tjekke dem alle op, jeg skal jo have kroppen/ryggen med for at kunne vurdere madrassen.
Vi er jo ikke ens nogle af os:-)

Men tak igen til alle.
MVH Pia
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2009, 10:11   #12
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej

Vi har også lige købt nye madrasser og topmadrasser. Har været ude at se på rigtig mange, og fået mange forskellige råd af sælgerne

Så valgte jeg at sende en mail til en hel masse ang. madrasser om de ville være med til at give et tilbud. Jeg skrev, hvad vi vejede og hvilke skavanker der var at tage hensyn til. Så kunne vi i ro og mag sidde herjemme og se alle madrasserne og så udvælge dem vi ville prøve efter vores prisniveau.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2009, 21:33   #13
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Som Aniss skriver ja, så koster madrasserne hos Tempur bare det hvide ud af øjnene, og derfor valgte jeg også Space madrassen fra Bilka som er fuldkommen det samme, den har bare ikke lige det fine "Tempur" mærke i siden.

Syntes virkelig du skal overveje at købe sådan en madras, for det er virkelig det hele værd.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 10:28   #14
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hejsa.
Tak for svarerne..
Tror jeg skal en tur i Bilka og se hvad de byder på men drømmen går i retning af Tempur madrasserne men pyha sikke priser:-)
De lover en masse om disse madrasser men holder de det de lover??
Ang. varme drøjer jeg meget med varme ben og fødder så måske en Tempur er knap så ideel.............arghhh det er så svært med de madrasser og det er bare så vigtigt:-)

Tak for alle svar de tages til efterretning:-) og kopi af paragraffer tages med til min sagsbehandler, det koster jo ikke noget at spørge:-)

Knus Pia
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2009, 23:06   #15
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Ny Madras

Så blev den købt:-)

Jeg har nu fået en ny madras købt i Jysk sengetøjslager.
Vi var rundt og kigge på lidt forskellige men da min ryg gør at jeg har svært ved at gå for meget blev butikkerne valgt med omhu.
Jysk havde sendt tilbudsavis ud så de madrasser skulle da lige tjekkes i og med at et par stykker herinde havde nævnt Dream Zone fra Jysk.

Det blev en Dream Zone Lux men ekstra stor og støttende topmadras.
Da jeg i forvejen har elevations sengen skulle jeg blot have madrassen:-)

Så alt i alt hele denne herlighed for KUN 3500,-
Det er ikke en Tempur men den kommer tæt på og glæder mig til at skal sove med den:-)

Synes blot jeg lige ville fortælle historien færdig og også reklamere for Jysk da madrasserne er nedsat med 50% i disse dage....dette er jo også værd at tage med:-)

Tak endnu engang.
MVH Pia
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2009, 08:48   #16
anniss
Elsker at være her på K10
 
annisss avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Vejle
Alder: 53
Indlæg: 64
Styrke: 15
anniss er ny på vejen
Hej igen.

Godt du fandt en madras der kan fungere for dig.
Drøm sødt

anniss
anniss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension