K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2012, 22:21   #11
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
uhmmm det er dog godt nok et farligt forum ,,,, nå min kone har nu fået reporter fra syk som siger kronisk ingen muligheder --- lægen der siger kronisk ikke rygbelastning med kronisk dårlig ryg skånehensyn ingen rygbelasting syk der siger måske men -- kommunens læge det bliver svært pga et lavt funktioninieevationsnivo ( NÅ ) vor vi
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:13   #12
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
hej igen ja skriver fordi der er ikke andre at betro sig til , det er et helved at vente på om vi er in eller ikke min kone mødte sh i byen og har haft mariet i en uge nu tror hun at hun får afslag for når hun har overskud til at købe en bluse til barnebarnete konfirmation så har hun mere end hun har oplyst --- kom ikke med for det var for meget for hende , nu er hun bange for at hun vil hævne sig og nægte fp , hm , så er det at svigersønnen er sh og vil hjælpe hende men nu er hun bange for at de tror at hun har penge til at tryne dem så det er ik memt , hmm , næste skrit er en jop conculent men kun hvis deres lægefaglig siger ok , nå-- nå vi har selv valgt 35 år har vi klaret os uden deres hjælp også uden børnepasning og alt -- er gal på ryggen den vil ikke mer -- nå der er andre der har det værre - men er lidt sur på dem der bestemmer --- nå ikke mere jammer har da mit gode jeg skal sidde ved hendes seng og læse en god bog -- hun kan ikke være alene om natten men det vil vi ikke sige for så går der længere tid inden en afgørelse-- og så kom jeg til at træde en vinbjerg snejl itu så nu er vi ikke på talefod hm

Sidst redigeret af havmanden60; 17-05-2012 kl. 21:27.
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:33   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hvis mann ikke kan gå i byen og købe en bluse el. gave uden at blive hængt om på det - ja så ser det trist ud..det kommer ingen ved og absolut ingen at i har været i byen og shoppe...i ku jo ha lagt 5o øre til side i mamge år..det tror jeg ikke i skal være bange for,selvom det fylder..
op med humøret

hilsen stribe ftp 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:35   #14
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
tak for dit svar
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:38   #15
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg kan godt forstå at det fylder og i er utrygge...men bruger de det mod jer går vi til pressen..så er der jo mamge der ikke ka gå ud og det ka ikke være meningen
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:46   #16
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
tak for dine gode ord nææ vi har jo altid klares for en løn med tre børn manden har jo altid arb 3000-- 3500 timer om året så det har gået i de år men nu er det godt nok kommet som et chok at hans ryg er udu måske han bare er doven
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:53   #17
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
selvfølgelig er han ikke for doven...han har sikkert arb. for meget..min knogler også 70-80 t.ugentligt og er ligeglad hvad mor siger her..¨

han er sikkert slidt op og så skal i også ha den hjælp i er berettiget til..men ikke for nedrullede gardiner - det hjælper ingen
lov det

hilsen stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 22:41   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af havmanden60 Se meddelelser
til te pigen , først gik på efterløn efter læge-fagforenings råd, samt en fyreseddel, er ved at anke kommunens afgørelse, (gik selv på efterløn) ifølge loven skal der være en begivenhed der gør at man kan få kontanthjælp. godt det var det , fyreseddel. og netop , konen er inde for at arb, men kan ikke står til rådighed for arb, market i det omfang helbreddet tillader det , netop for at opfylde hendes forpligtilgelse som gensidig forsørger , da manden ikke kan forsørge hende, hmmm
havmanden, du har bedt mig om, at komme med min mening, så det vil jeg prøve.

Du må lige fortælle mig, hvad der er for en afgørelse fra kommunen, som i er ved at anke?

I dag skrev du, at din kone er bange for, at få afslag på pension fordi sagsbehandleren har set din kone i byen.
Hvorfor skulle det have nogen betydning, at din kone er i stand til, at handle, har i oplyst kommunen om, at din kone ikke kan dette?

Nu ved jeg jo ikke hvordan sagsbehandlerne har opført sig overfor din kone, men sædvanligvis burde det ikke give problemer, at få hjælp fra andre, nogen betaler en professionel socialrådgiver for at hjælpe, andre får hjælp af en advokat.

Min umiddelbare mening er, at i skal tage imod al den hjælp jeres svigersøn kan og vil give jer.
Han kan jo også hjælpe med, at forklare tingene for jer, skære det ud i pap, om jeg så må sige.

Du skriver, at næste skridt er en jobkonsulent, er det noget kommunen har sagt i forbindelse med din kones sag?

Det er flot, at i har klaret jeg selv indtil nu, som jeg forstår det har din kone altid haft nogle problemer med helbredet, og du har helt ret i, at det er surt, at dine rygproblemer skulle komme på tværs, men det kan der jo ikke ændres på, så det er i jo nødt til, at forholde jer til.

Min søn (11 år) bliver også sur på mig hvis jeg træder på en snegl, selv de almindelige små af slagsen.

Har i nogensinde fået aktindsigt i din kones sag?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2012, 20:57   #19
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
tak vovse du har altid så gode inlæg og forklaringer tak og god week-end
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2012, 20:58   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af havmanden60 Se meddelelser
tak vovse du har altid så gode inlæg og forklaringer tak og god week-end
Velbekomme og i lige måde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex mus0025 Spørgsmål ang fleksjob 8 14-12-2012 19:33
Indstillet til flex / Den nye flex lov Bitsch Spørgsmål ang fleksjob 7 18-09-2012 20:21
Flex-job lindairene Din historie 1 14-01-2010 12:29
flex job jens-p hansen Din historie 2 28-10-2008 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension