K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2016, 16:00   #11
Carolinekbh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2011
Indlæg: 40
Styrke: 14
Carolinekbh er ny på vejen
Jamen søde Vovse og Sortepigen
Det drejer sig ikke om min person, eller hvorvidt jeg kan tage ansvar eller forstår fx det samtykke jeg har afgivet. Det drejer sig om, at jeg som borger og patient, ikke kommer i en situation hvor jeg ikke ved hvilken info fx Jobcenter måtte side med. Og ja , praktiserende læger har travlt men sgu ikke mere travlt end at en lægesekretær kan sørge for at tilsende patienter kopi når trediepart fx Jobcenter, Forsikringsselskab etc indhenter oplysninger. Basta.
Caroline
Carolinekbh er ikke logget ind  
Gammel 20-11-2016, 16:13   #12
Tristan .
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2015
Indlæg: 127
Styrke: 0
Tristan . er ny på vejen
Carolinekbh.

Det er bare en regel der nok ikke er til at lave om på.

Indrømmet, jeg var også noget overrasket da jeg første gang fandt ud af SB sad overfor mig med lægepapir jeg ikke anede noget om. ( LÆ 125 )

Men nu hvor jeg har tæt kontakt til læge, og tit beder om aktindsigt hos jobcenter er det ikke noget problem.

Ikke lige det i hvert fald .
Tristan . er ikke logget ind  
Gammel 20-11-2016, 20:23   #13
Carolinekbh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2011
Indlæg: 40
Styrke: 14
Carolinekbh er ny på vejen
Fedt nok...siden sortepigen og andre er bedste venner med deres sagsbehandlere så er det jo real world. Og vi andre, der har brug for dokumentation idioter? Få jer et liv..;-(
Carolinekbh er ikke logget ind  
Gammel 20-11-2016, 20:54   #14
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Caroline. Vil bare skrive at jeg SAGTENS kan følge dig ! Det er vildt ubehageligt ikke at føle sig inddraget og have et overblik
de7smådværge er ikke logget ind  
Gammel 20-11-2016, 21:59   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carolinekbh Se meddelelser
Fedt nok...siden sortepigen og andre er bedste venner med deres sagsbehandlere så er det jo real world. Og vi andre, der har brug for dokumentation idioter? Få jer et liv..;-(
Nu må du godt nok have mig undskyld.

Størstedelen af brugerne på K10 har helbredsmæssige ting at slås med, og har selv været igennem kommunens vridemaskine, men til trods for (eller måske netop p.g.a.) egne problemer fortsætter de ufortrødent med, at øse ud af hjælp, erfaringer og gode råd til andre, som ikke er nået lige så langt.

Og så kommer du dælme her og beskylder os for, at være bedste venner med de sagsbehandlere der har forplumret vores sager i årevis (for mig eget vedkommende 15 år), og fortæller os, at vi skal få et liv.

Hvis du har så meget overskud, at du ikke er nødt til at prioritere, så er du mere heldig end de fleste af brugerne på K10.
De fleste af os har lært, af bitter erfaring, at der er kampe der er værd at kæmpe, og så er der kampe der er spild af tid.

Hvis du vil bruge din energi på en kamp der er spild af tid, så er det dit valg, men lad venligst være med, at være ubehagelig overfor mennesker der svarer ordentligt på dine spørgsmål, og rent faktisk prøver at give dig nogle gåde råd.

Jeg kan ikke rigtigt gennemskue hvem det er du mener, der ikke har brug for dokumentation, og dermed er idioter.
Ud fra de indlæg jeg har læst fra sortepigen, så er det mig klare indtryk, at hun har helt styr på sin dokumentation, og jeg kan fortælle dig, at 15 års dokumentation (incl. både statusattester LÆ125, Generelle helbredsattester LÆ 145, speciallægeerklæringer, røntgenbeskrivelser og blodprøvesvar fylder flere af de tykke ringbind.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 20-11-2016, 22:04   #16
Haltefrans
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2016
Indlæg: 9
Styrke: 0
Haltefrans er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carolinekbh Se meddelelser
Fedt nok...siden sortepigen og andre er bedste venner med deres sagsbehandlere så er det jo real world. Og vi andre, der har brug for dokumentation idioter? Få jer et liv..;-(

Der ikke nogen der hverken har kaldt dig idiot eller noget andet. Du er blevet informeret om hvordan reglerne er. Bare fordi du ikke er enig i deres synspunkter er der ingen grund til at formulere dig på den måde du gør. Hvordan du kan føle det er iorden er mig en gåde??
Haltefrans er ikke logget ind  
Gammel 20-11-2016, 22:09   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er helt enig @Haltefrans og derfor bliver tråden lukket nu.
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension