K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2014, 02:02   #411
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Det jeg mener er at lægen har skrevetnat det er usandsynligt,at jeg nogensinde kommer op på,flere,timer . Om de så alligevel kan sende på resourceforløb.

Jeg har spurgt min sagsbehandler hvad hun har indstillet til til teamet men hun siger at hun ikke har indstillet til noget det er rehabiliteringsteamet som indstiller.

Jeg var ellers af den opfattelse at sagsbehandleren skulle have et formål med at indstille en . Ret mig endelig hvis jeg er helt gal på den eller har misforstået noget .


Tænker lidt nu at hvad nu hvis det team mener der mangler nogethvilken ydelse kommer jeg så på ? Mvh
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2014, 08:28   #412
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Det er rigtig at din sagsbehandler ikke indstiller til noget.

Rent faktisk må sagsbehandlers vurdering ikke indgå i det forberedende skema eller til mødet.

Sagsbehandler må gerne fremlægge din sag og har derefter stort set ingen taletid.

Det er en dialog mellem dig og teamet at finde frem til hvad der vil være bedst i din sag

Alle tre ting er i spil, ressourceforløb, fleks og pension.

Men det kommer jo også meget an på hvad du selv både i skemaet og til mødet giver udtryk for at du gerne vil - fx. Ønsker du fleks indstiller de ikke til fx. Pension.

Mange kommuner har et screeningsteam som tjekker skema og vedhæftede papirer igennem inden det sendes til rehabiliteringsteamet. Dette for at være sikker på at alt som skal bruges er klar, netop for at sikre at der ikke mangler noget. Måske dit jobcenter også har det?
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2014, 18:21   #413
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tusindtal for svaret gisne .

Det ved jeg ikke om de har men sagsbehandleren skrev til mig at hun havde vendt det med jobcenter chefen og de var blevet enige om at den var klar til at blive fremlagt for rehabiliteringsteamet .

Hvad sker der hvis teamet vudere at der mangler noget forsætter jeg så på sygedagpenge indtil det er indhentet eller hvordan ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2014, 08:33   #414
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg har netop fået aktindsigt hos virksomhedskonsulentenspapir .

Han skriver at min effektive arbejdstid er 2-3 timer ugentligt ud af de 7,5 time jeg er der om ugen . Hvor meget arbejdsevne har jeg så , hvis der er nogen som kan regne den ud

Mvh
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2014, 08:47   #415
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kiffer Se meddelelser
Jeg har netop fået aktindsigt hos virksomhedskonsulentenspapir .

Han skriver at min effektive arbejdstid er 2-3 timer ugentligt ud af de 7,5 time jeg er der om ugen . Hvor meget arbejdsevne har jeg så , hvis der er nogen som kan regne den ud

Mvh
Så må din arbejdsevne jo være på 2-3 timer pr. uge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2014, 09:12   #416
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
I procent ca 35 - 40 %
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2014, 11:03   #417
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tusind tak hedder det så 1/3 eller 2/3 arbejdsevne .?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2014, 18:58   #418
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var i gamle dage man delte det op sådan og ud fra det fik man tilskud...sådan er det ikke mere..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 15:11   #419
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Nå for dælen da . Så det er uden betydning i sagen ?

Jobkonsulenten og arbejdsgiver harvskrevet i de papirer til teamet at jeg er effektiv i de 2-3 timer om ugen.

Jeg er nu på forlængede sygedagpenge , jeg tænker på hvilken ydelse jeg kommer på hvis det team mener at der mangler nogen papirer for at de kan afgør hvad der skal ske med mig .


Hvor er det egentlig en uhyggelig tanke at andre udfra et stykke papir skal afgøre ens fremtidige liv ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2014, 22:22   #420
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Så er dagen snart kommet hvor jeg skal møde teamet .

Jeg har fået en mail a min sagsbehandler med alle de dokumenter som er sendt til teamet .

Troedebat det var alle papir som skulle med .

Det er kun lægepapirene (lægeerklæringen )
Beskrivelsen fra jobkonsulenten i praktikerens.
Den forberende del og ja ikke andet som er medsendt .er det okay ? Har skrevet til hende om hun mener om det er nok og til det har hun svaret at det er det efter hendes opfattelse


Alle papirer der findes vedr vore mdr. Møder , korrespondancer og dagbøger osv er ikke medsendt .
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension