K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2014, 13:11   #1
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Forlængelse af praktikperiode

Først vil jeg lige Takke alle jer der kommer med gode råd og vejledning det er rigtig dejligt,når man virkelig ikke ved man skal gøre

Jeg har to uger tilbage af min praktikperiode og det er virkelig drømme jobbet og stedet. Men de kan ikke ansætte mig selvom de gerne vil og kan bruge mig, men igen spænder økonomien ben

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at min praktikperiode blev forlænget for jeg er rigtig glad for at være der og mit selvværd har lige fået et par takker op af men jeg tror ikke min jobkonsulent er af samme mening, men så længe han ikke har andet på hånden til mig kan jeg vel lige så godt blive hvor jeg er.

Til Marts skal jeg i kommunalt fleksjob da jeg har været ledig i 18 mdr og der ville jeg rigtig gerne være,hvor jeg er nu, men hvis der dukker et fleksjob op tager jeg selvfølgelig det, men jeg har bare ikke lyst til at skulle hjem og gå igen på nuværende tidspunkt.
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2014, 14:12   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Arbejdsgiveren får dig jo nok ikke gratis. Kender vedkommende fleksreglerne, at der kun betales for de effektive timer, du kan arbejde? I al fald rimeligt, han betaler, som andre må gøre. Skal ikke udtale mig om han er typen med går den så går den. Håber det ikke. Og håber, du kan blive ansat.

Sidst redigeret af stampe; 27-09-2014 kl. 14:14.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2014, 15:03   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
men hvis du snakker med jobcentret om hvor godt din psyke har det i aktiveringen, så kan du måske få du udvidet, det gør de for et godt ord rundt omkring, hvis du også kan lærer noget i praktiken, ville det nok være et plus, for så er der jo en grund til,at forlænge
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2014, 21:49   #4
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Erfaring kan man ikke få for meget af og når man så oven i købet for ros dagligt så får man lige et ekstra kick så ville det være ærgerligt at slutte det allerede og når der alligevel ikke er dukket noget andet op kan jeg lige så godt arbejde for min ledighedsydelse der. Der er helt sikkert ingen chance for at jeg bliver ansat da de desværre skal fyre 5 ansatte p.g.a den nye skolereform
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2014, 08:37   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det kan så være et problem, hvis de fyre folk men beholder gratis arbejdes kraft, det kan give vrøvl med fagforeningen og det er vel heller ikke i orden
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2014, 09:51   #6
Lund30
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 44
Styrke: 12
Lund30 er ny på vejen
Ja det er nok ikke skide smart det er der nok nogen som bliver sure over men jeg må se hvad jeg finder ud af inden de næste 14 dage
Lund30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2014, 14:33   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
i det de fyre kan de hverden beholde dig gratis eller ansætte dig, så du er nok nød tl at tænke i andre baner
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension