K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2009, 09:40   #1
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Søger alle fra Holstebro Kommune!

Hej herinde!

Jeg er nu i systemet på 5. år og er ved at være så træt af Holstebro Kommunes måde at "sagsbehandle" på, at jeg kraftigt overvejer forskellige tiltag. Vi skal ha renset ud i sagerne - er du i systemet under Holstebro Kommune, så giv dig til kende her i tråden hvis du er med på løjerne!

Hvad overvejelserne går ud på kommer jeg ind på senere... synes bare det snart må slutte med deres smøl, fejl og mistolkninger af lovgivningerne - og jo flere vi er jo bedre!!!
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2009, 23:31   #2
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Det var ikke mange....

Jeg overvejer at gå til medierne ang. Holstebro Kommunes sløseri og ulovligheder i sagsbehandlingen.

Det har jo lige været oppe, at de også på Børne - og Ungeområdet overhører folks nødråb (hentyder til sagen med journalisten, som sendte mails til 98 kommuner, hvor han udgav sig for at være en Lars, hvis mor drak og slog ham og han bad om nummeret på børnetelefonen. Efter 10 dage havde 18 kommuner stadig ikke svaret - herunder Holstebro Kommune).

Hvis du er villig til at fortælle din historie eller har en anden idé til hvordan vi får skred i tingene, så send mig en mail.
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Ole Nielsen i Holstebro sanita40 Dit og Dat 0 24-09-2013 23:42
Søger fb og flytte kommune? sylle Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 06-03-2013 19:30
Holstebro kommune Mouse Dit og Dat 33 28-01-2013 14:20
Søger sygdomsramte fra Egedal kommune margetli Alt det andet 6 08-01-2010 00:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension