K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2010, 21:44   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Effektive Arbejdsindsats

Hej

Er der nogen som kan forklare det:

Hvis man magte at arbejde 3 timer om dagen

hvad det vil sker hvis man er effektiv alle 3 timer.... eller hvad det vil sker hvis man er effektiv 2 timer af de 3 timer..

Hvordan de vurdere mig at jeg kan klare 3 timer om dagen eller 2 timer...

Håber på negle svar.. Tak
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2010, 22:34   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
gennem arbejdsprøvning læge papir osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2010, 22:43   #3
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
gennem arbejdsprøvning læge papir osv
det ved jeg godt at den skal på arbejdsprøvning....
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2010, 22:44   #4
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
det ved jeg godt at den skal på arbejdsprøvning....
jeg var allerede i flere arbejdsprøvninger og skal en til.. jeg kunne klare 15 timer om ugen men ved ikke hvad blev min effektiv arbejde... så derfor jeg spørge jer om det ...
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 05:27   #5
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
jeg var allerede i flere arbejdsprøvninger og skal en til.. jeg kunne klare 15 timer om ugen men ved ikke hvad blev min effektiv arbejde... så derfor jeg spørge jer om det ...
Har de ikke haft skrevet med hvor mange % din arbejdstid var? i min har de skrevet, jeg max kan klare 6 timer, med 50% effektiviatet.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 09:23   #6
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa i min vurdering fra arbejdsprøvning står der 5 timer ugenligt 1 time dagligt med 30 % effektiv arbejde, så om det er nok til pension ved jeg så ikke da kommunen ligger mellem flex og pension :-/
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 10:54   #7
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MorWettendorff Se meddelelser
Har de ikke haft skrevet med hvor mange % din arbejdstid var? i min har de skrevet, jeg max kan klare 6 timer, med 50% effektiviatet.
tak for svar..

ved ikke..

jeg kunne klare 15 timer om ugen 3 timer pr. dag... men ved ikke hvad det var min effektiv arbejde..


så hvis min effektiv arbejde var helle 3 timer så kan de sige jeg kan ikke få bevilligt flexjob fordi jeg er mange timmer effektiv ??
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 11:34   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
For det første er 15 timers effektiv arbejdstid ikke mange timer

Og når du er ude i arbejds prøvning skal der være nogen opfølgnings møder hvor din arbejdsgiver og din sagsbehandler er med og de møder skal du også være med til , her spørger sagsbehandler ind til hvordan det går og spørger både dig og din arbejdsgiver , det er vigtigt at du selv på-råber dig de møder hvis kommunen "glemmer" dem...

Når du stopper i arbejds prøvning skal arbejdsgiver skrive en udtalelse om dig og den har du KRAV på at få en kopi af , så husk at forlange den, den vil også kunne give et hint om hvor meget du kan arbejde effektivt ..

Kan sige så meget som hvis du feks på 15 timer altså tre om dagen , feks holder tre pauser af 10 min (ikke rygepauser fordi du er stor ryger eller sådan) men pauser hvor du er nød til at forlade dit arbejde for at gå , sidde , ligge osv , så trækker det ned i den effektive arbejdstid, det kan også være hvis du er længere om at udføre opgaver end dine kolleger det trækker også ned i den effektive arbejdstid , og ikke mindst så skal man huske ikke at spille helt på jobbet, kan man ikke mere så sig det er der opgaver der giver flere smerter end andre sig det kan man ikke være der alle timer en dag så sig det , men sørg for også at få formidlet det til den der er din kontakt person på jobbet for det er vigtigt at den der kommer med udtalelser kender det reelle billede af hvordan du har det ... og ikke mindst HUSK din jobdagbog og smerteskema
  Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 11:40   #9
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
For det første er 15 timers effektiv arbejdstid ikke mange timer

Og når du er ude i arbejds prøvning skal der være nogen opfølgnings møder hvor din arbejdsgiver og din sagsbehandler er med og de møder skal du også være med til , her spørger sagsbehandler ind til hvordan det går og spørger både dig og din arbejdsgiver , det er vigtigt at du selv på-råber dig de møder hvis kommunen "glemmer" dem...

Når du stopper i arbejds prøvning skal arbejdsgiver skrive en udtalelse om dig og den har du KRAV på at få en kopi af , så husk at forlange den, den vil også kunne give et hint om hvor meget du kan arbejde effektivt ..

Kan sige så meget som hvis du feks på 15 timer altså tre om dagen , feks holder tre pauser af 10 min (ikke rygepauser fordi du er stor ryger eller sådan) men pauser hvor du er nød til at forlade dit arbejde for at gå , sidde , ligge osv , så trækker det ned i den effektive arbejdstid, det kan også være hvis du er længere om at udføre opgaver end dine kolleger det trækker også ned i den effektive arbejdstid , og ikke mindst så skal man huske ikke at spille helt på jobbet, kan man ikke mere så sig det er der opgaver der giver flere smerter end andre sig det kan man ikke være der alle timer en dag så sig det , men sørg for også at få formidlet det til den der er din kontakt person på jobbet for det er vigtigt at den der kommer med udtalelser kender det reelle billede af hvordan du har det ... og ikke mindst HUSK din jobdagbog og smerteskema
tak for svar..

hvad så hvis jeg magte klare 3 timer om dagen men min effektiv arbejde vurderes 2 timer så hvorden de vil vurdere mig.. 3 timer om dagen eller 2 timer.. det vil jeg vide.. tak
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 11:55   #10
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Hej, i mine papirer står der, "2-3 timers effektiv arbejdstid" og jeg min arbejdstid har så været på 3 dage af 3 timer, 1 dag af 4 timer og 1 ugentlig fridag. Jeg magter ikke at være der mere end max 4 timer den 1. halve time var indmøde tid hvor der ikke sker noget, og den dag var om fredagen, og det kunne kun lade sig gøre fordi det var weekend bagefter.
Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan vurderer man arbejdsindsats/timer... Chas Jeg er kommet i praktik. 16 06-05-2012 20:47
Fleksjobbere skal fremover lønnes ud fra deres effektive arbejdstid gunvor Fremtiden for fleksjob og førtidspension 5 20-03-2012 21:34
Ingen arbejdsindsats - ingen kontanthjælp! Ninja Politik og Samfund 158 25-04-2010 20:12
1/2 arbejdsindsats supersus Spørgsmål ang fleksjob 6 25-01-2009 21:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension