K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2014, 01:08   #1
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Hjælp til jobnet/cv

Håber en kan hjælpe, for jeg har siddet de sidste dage og banket hovedet ind i væggen..

Jeg er blevet godkendt til fleksjob endelig..

Jeg er så af sagsbehandler blevet bedt om at lave cv på jobnet og minimum søge 3 job hver måned..
Fik så mange oplysninger/beskeder at jeg har glemt mange af dem og mine kognitive problemer gør det ikke bedre...

Jeg skal melde mig IKKE ledig, fair nok, men jeg skal åbenbart "klikke" på en dato, øhhh hvilke dato???

Jeg skal "vist" nok lave 7 jobønsker eller sagde han 5, igen fair nok, men der skal man så "klikke" erfaring af med datoer i jobønsker... Øh, nu er det jo ønsker som jeg muligvis ikke har erfaring med (derfor det hedder ønsker i min verden) men man skal skrive... Ellers står det med rødt og man kan ikke komme videre... Hvad gør jeg så???

Tænk jeg tror jeg har fået nogle rynker imens jeg har lavet det her obligatoriske jobnet lort... Vil jo bare have et arbejde

Håber en kan hjælpe, så jeg ikke når at blive gråhåret også
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2014, 05:12   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uhh jeg kan nok ikke hjælpe dig direkte men jeg kan da give dig nogle forslag til hvad du kan prøve...

Har du set den velkomst pjece der er tilo fleksjobsvisiterede her https://jobnet.zendesk.com/entries/2...p%C3%A5-Jobnet

De har også en hjælpe/søge database med en masse hjælp her https://jobnet.zendesk.com/home

I sidste instans kan du bruge denne

Citat:
Jobnetsupport
Du kan kontakte Jobnetsupporten på telefon 70 15 20 30 eller på email [email protected].
Åbningstider: Mandag-fredag: 8-20. Weekend: 10-14.
Kilde: https://jobnet.zendesk.com/home

Vi kan selvfølgelig også håbe at der kommer en herinde som har prøvet det og som kan hjælpe dig..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension