K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-06-2007, 12:41   #31
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Efter en revurdering af flekser ?

hejsa Kongefugl

du kan tro jeg vil tænke på dig og håber for dig at du får ro B)

knus

Stella..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2007, 15:23   #32
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Ja, så var det idag, jeg skulle have været til samtale med Reva.. Men imorges da jeg stod med overtøj på og var på vej afsted ringede de og sagde, at samtalen var aflyst pga sygdom, så de ville kontakte mig igen i næste uge. Tja, så venter jeg igen...
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2007, 15:33   #33
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Efter en revurdering af flekser ?

hej gh72 det nummer gjorde de også med mig samme morgen jeg skulle afsted ...:| de kunne godt ringe dagen før syntes jeg.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2007, 15:35   #34
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Det er da en "fiks" måde at tjekke jeres rådighed på, ikke?

Ren chikane.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2007, 15:36   #35
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Ja, helt ærligt nu havde man lige sat sig op til det.. Hvor var du i arbejdsprøvning Stella?
Gad vide hvor mange gange, de vil blive ved med at sende os i arbejdsprøvning??
Jeg er TRÆT.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2007, 15:43   #36
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Hvert år hvis vi ikke har fundet et fleksjob .

Jeg var på en virksomhed men kunne ikke klare det ...det var med store børn...85 af dem !

Skriv endelig til mig hvis du vil have hjælp om reva og hvad det er for noget ?


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2007, 15:46   #37
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Tak for svar igen Stella. Det kan være du hører mere fra mig, når jeg - engang i fremtiden, forhåbentlig næste uge - har været til samtale! Tak igen
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2007, 10:55   #38
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Skal til samtale på Reva imorgen.. Virksomhedskonsulenten sagde, at der var skrevet noget specielt om mig.. At jeg skulle i grundig arbejdsprøvning med nøje specifikation af mit funktionsniveau og daglige arbejdstid. Hmm, lyder som det kommer fra jobkonsulenten, som jeg jo ikke var på særlig god fod med!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2007, 07:54   #39
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
RE: Efter en revurdering af flekser ?

Ja, så har jeg været på Reva.. Nu er det lagt ud som om, at det er mig, der er noget galt med, siden jeg ikke har fået job endnu..! Det skyldes nok, at jeg kun kan arbejde 15 timer, havde sagsbehandleren skrevet. Hvad er så hele idéen med fleksjob?
Jeg er træt, meget træt..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2007, 10:43   #40
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Efter en revurdering af flekser ?

gh72 ja og her må vi konstatere at der ikke er noget helt galt med dig

Hvis du er vurderet til 15 timer så er det, og kun det du kan, , kan kommunen så ikke finde et job til dig og kan du heller ikke selv så må vi nok sige at der kan være flere muligheder for hvor der kan være noget galt...

1. der kan være noget galt med de arbejdsgiver der skriger på arbejdskraft , mangler de virkelig den arbejdskraft så meget , hvis ikke de kan bruge de 15 timer du kan tilbyde ?

2. er kommunener gearet til at finde fleksjob til folk eller er det virkelige som man læser at de ikke forstår at formidle ud til arbejdsgiver hvad fleksjob er ?

3. er der noget galt med loven, findes der arbejdsgiver der vil ansætte folk på 15 timer ? og findes de i en mængde så man kan få alle flekser i job ? eller skal man til at kigge på en nedre grænse for hvornår man ikke længere kan siges at skulle visiteres til fleksjob men i stedet for skal have ftp ?



Jeg havde det som du, det var mig der var noget galt med, og jeg lod mig presse til 20 timer for at i det mindste få et job, efter et år var jeg tilbage ved start når det kommer til mit helbred, det vil sige at alt var tilbage .. mængden af migræner , smerter i led og muskler , hukommelsen var af h til , og koncentrationen var ikke engang til at læse et halvt langt indlæg her på siden...

Nu er jeg arbejdsløs igen, og jeg er igen på en ressourceprofil der siger 15 timer MAKS ...
og denne gang vil jeg så holde det, og det giver kommunen også udtryk for at de vil ...

Så nej det er ikke dig der er noget galt med, det er systemet eller arbejdsgiverne , jeg er ganske sikker på at du genre ville arbejde 37 timer hvis din krop kunne holde til det , nu er det bare sådan at det kan den ikke...

Da du ikke er herre over din krop og dit helbred, så må det være arbejdsgiver og system der skal tilpasse sig dit helbred og ikke dig der skal tilpasse din krop

Så hold på hvad det er du kan, og lad ikke din selvtillid underminere af hvad kommunen og jobkonsulenten mener om dig, hvis ikke der findes job til dig , så er du visiteret forkert

MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg som flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 3 11-02-2013 14:08
Nu ny flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 32 04-01-2013 10:27
Ansøgt efter §17 – sagsbehandlet efter § 20 - afgørelse efter § 17? Mitochondrie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-11-2011 01:10
Revurdering efter 2. arbejdsprøvning-råd og vejledning søges! Wilhelmine Alt det andet 2 09-03-2011 08:10
flekser og lån i banken orkidee Spørgsmål ang fleksjob 5 26-12-2009 12:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension