K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2010, 10:22   #21
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Det er DINE penge, og de er vel lige så gode som Riskjærs, Baggers og hva har vi her -ikk´
Ja vi må da håbe pengene er bedre end Baggers... hans penge var jo bare varm luft

Iøvrigt giver jeg dig ret... landevejsrøvere hele bundtet
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 10:32   #22
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
penge fra ASK der ikke er udbetalt endnu,er måske heller ikke så sikker penge ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 12:50   #23
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg bliver ret sur på dine vegne over den behandling du har fået og som nogen skriver, så burde du skrive det til ledelsen og netop som nogen pointerer, så mangler du jo nu en bank til at investere for dig.

Men står du også skal bruge de 50000 lige nu, så er det jo et reelt problem desværre. Hvis hun ikke gad at lave et kortsigtet lån, kunne hun jo have lavet en kassekredit.

Hvis du overvejer hurtig lån, så så jeg at IKEA har deres egen bank hvor du kan låne penge til en lav rente. Lavere end jeg giver i min egen bank.

http://www.ikano.dk/
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 12:52   #24
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af bimse45 Se meddelelser
hejsa...

jeg har lige et spøgsmål og jeg sætter pris på jeres ærlige mening. eller om det er mig der er i små sko

jeg var i banken i dag og ville låne 40.000 Dkr til indskud af lejlighed, jeg skylder i forvejen 50000 på en kasse kredit dvs samlet omkring 100.000 Dkr i alt med omkostninger som er den eneste gæld jeg ville beside...

jeg havde forbredt mig på møde med min nye bank rådgiver, så havde alle papir på bilen med, købt sidste år kontant for 204.000,-Dkr som de evt kunne tage pant i... jeg havde også min NEM ID med så de kunne logge på ask.dk og se jeg er blevet tilkendt erstatning på 75% og har bedt om 50% kapataliseret.

dvs 1.890.000,- Kr som ville være mig i henne den sidste uge i næste måned (November)

men hun gad ikke oprette pant på så kort et lån og det med ask gad hun ikke engang se på, jeg er klar over at man ikke kan bruge erstatning som sikkerhedsstillese. meeeeeeeeeen det var for at sansynliggøre min tilbagebetalings evne.

MEN FRK NORDEA gav afslag med begrundelse af hun ikke kendt nok til min økonomi... er det fær´behandling har været kunde fra dengang det hed SDS.

Gå for guds skyld på mybanker.dk og begynd at læse tråde - flere af de her på k10-tråden nævnte/anbefalede banker opererer med enorme, skjulte gebyrer, og bruger præcis de "lokketilbud" om gode renter, som får den ønskede efffekt, på folk der måske ikke har ressourcerne til at sætte sig dybere ind i de økonomiske konsekvenser af at skifte til dem.

Danske Bank er f.eks en af de værste syndere på feltet - læs læs!

Og forstå, at det er DIG, der med din snarlige store erstatning, er en lækkerbidsken for en bank at få som kunde, og ikke omvendt.


Du skal ikke på nogen måder tigge om hjælp, men gå rundt og bede dem om at bejle til dig - de skal med andre ord: "give dig et tilbud DU ikke kan sige nej til"! ;-)

God Shopping!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 12:56   #25
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Jeg bliver ret sur på dine vegne over den behandling du har fået og som nogen skriver, så burde du skrive det til ledelsen og netop som nogen pointerer, så mangler du jo nu en bank til at investere for dig.

Men står du også skal bruge de 50000 lige nu, så er det jo et reelt problem desværre. Hvis hun ikke gad at lave et kortsigtet lån, kunne hun jo have lavet en kassekredit.

Hvis du overvejer hurtig lån, så så jeg at IKEA har deres egen bank hvor du kan låne penge til en lav rente. Lavere end jeg giver i min egen bank.

http://www.ikano.dk/
Igen er der skjulte hager - IKANO er IKKE en rigtig bank, men et dyrt lånefirma, de laver kontokort til IKEA/Bauhaus/H&M osv, og folk kommer sjælden ud af fælden igen - det er på niveau med Kviklån osv - gør det IKKE!
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 13:10   #26
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Ja, hold dig LANGT væk fra diverse forbrugslån!!!!!!!

Gå på socialforvaltningen. Du kan højst sandsynligt låne pengene af kommuenn.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 15:46   #27
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Citat:
og hvis du ønsker en anden bank så er danske bank billigst i øjeblikket. jeg har en rente der, der ligger på 7, et eller andet % jeg ikke lige husker. men på gæld .. hvis man har net-bank..

og ved for har lige haft kontakt til samtlige banker at de ligger på 10,??%
Det vil jeg ikke give dig helt ret i ;-)

Vi har selv Nordea og er MEGET tilfreds med dem.
Vi har et par lån hos dem til ca. 4,5% i rente...

Renter er ligesom biler, de kan forhandles og hvis man er god til det kan man få en meget lav rente ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 16:43   #28
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja fordelen ved at låne til indskud ved kommunen er jo ar de er afdragsfri i 5år og rentefri... det er så absolut det bedste tilbud på markedet som ingen banker kan slå
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 18:56   #29
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Det vil jeg ikke give dig helt ret i ;-)

Vi har selv Nordea og er MEGET tilfreds med dem.
Vi har et par lån hos dem til ca. 4,5% i rente...

Renter er ligesom biler, de kan forhandles og hvis man er god til det kan man få en meget lav rente ;-)
nu telefonerede jeg så rundt en dag for at få deres rente oplysninger. så vil da gå en tur i penge instituttet en af dagene for at se om det vil give en ny mulighed. for den dag var jeg ret gal på danske bank. og flytter gerne hvis jeg finder andet.

så vil da bruge dit udkast men vil da lige høre hvad omtalte lån er i til den rentesats. for jeg har ikke lån til bil, men der er tale om en kassekredit. og intet andet.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2010, 23:44   #30
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej maja-bell

Du skal ikke hænge dig så meget i "renten"... -men derimod de ...årlige omkostninger i %...(ÅOP), så har man - sammen med etablerings omkostningerne - de helt nøjagtige udgifter for lånet

Hexi nævner helt klart den bedste form for lån, når det nu drejer sig om indskud til lejlighed... -så, gå da efter det!

.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afvist flex-sag samp Spørgsmål ang fleksjob 4 08-12-2011 13:11
Afvist til flexjob.. - ftp? PerHolbæk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-10-2011 22:24
min sag AFVIST...:(:(:( ace dk Alt det andet 22 07-02-2011 23:41
Afvist indskudslån.. TylerGirl Alt det andet 10 01-11-2010 12:29
Ret til FTP afvist Karolina At søge førtidspension 10 10-09-2008 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension