K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2008, 20:26   #1
Mette1107
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2008
Indlæg: 40
Styrke: 17
Mette1107 er ny på vejen
Question Revacenter Nord Næstved

Hej! Jeg har snakket med min sagsbehandler i dag, og har fået lovning på at mine sygedagpenge bliver forlænget 26 uger fra 01-04-09 hvor de ellers udløber. Jeg er nemlig igang med et langt smerteforløb på Privathospitalet Valdemar. Hun ville så tilmelde mig Revacenter Nord i Næstved i direkte forlængelse af mit forløb på valdemar, med henblik på afklaring til flexjob. Mit spørgsmål lyder nu på om der er nogen der kender Revacenter Nord i Næstved og hvad jeres erfaringer er med dem... På forhånd tak for jeres altid gode svar
Mette1107 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2009, 17:26   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Der er vist ingen, der kender til det, men hiver lige din tråd frem igen.

Måske der er bedre held denne gang.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2009, 18:55   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Der er vist ingen, der kender til det, men hiver lige din tråd frem igen.

Måske der er bedre held denne gang.

Jooo... der er skam nogen der kender det, men kun fra at UNDGÅ det pga. helbredet

Men ellers mener jeg de har en hjemmeside faktisk... dog står der vidst ikke meget på den...
  Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 08:42   #4
Maximus482
Udmeldt af K10
 
Maximus482s avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2009
Indlæg: 19
Styrke: 16
Maximus482 er ny på vejen
Revacenter Nord.

Hej.
Jeg har været på revacenter Nord, i Næstved. Det er dog efterhånden en del år siden. Dengang kørte Næstved kommune et 8ugers afklaringsprojekt, der hed 'se giraffen'!...
De har siden skiftet leder, og 'se giraffen' projektet, findes ikke mere. Personligt, havde jeg god gavn af mit forløb der. Men det var før jeg fik en diagnose.
Der er et lille træningscenter, med motionscykler, romaskiner osv.
Du kan blive arbejdsprøvet, indenfor kontorfaget, samt kreative fag. Det er også muligt at komme på køkkenhold, med betjening.
Stedet er ikke så stort, så rammerne er trykke, og du bliver ikke presset til noget du ikke kan/vil.
Maximus482
Maximus482 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2009, 11:53   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maximus482 Se meddelelser
Hej.
Jeg har været på revacenter Nord, i Næstved. Det er dog efterhånden en del år siden. Dengang kørte Næstved kommune et 8ugers afklaringsprojekt, der hed 'se giraffen'!...
De har siden skiftet leder, og 'se giraffen' projektet, findes ikke mere. Personligt, havde jeg god gavn af mit forløb der. Men det var før jeg fik en diagnose.
Der er et lille træningscenter, med motionscykler, romaskiner osv.
Du kan blive arbejdsprøvet, indenfor kontorfaget, samt kreative fag. Det er også muligt at komme på køkkenhold, med betjening.
Stedet er ikke så stort, så rammerne er trykke, og du bliver ikke presset til noget du ikke kan/vil.
Maximus482
Tak for info'en, men det er for mit vedkommende ligemeget nu, da jeg har fået medhold i at det er helbredsforværende for mig at blive arb. prøvet.

"Se Giraffen"... ja det er utroligt hvad de finder på... sidste nye trend er "Projekt Godt i Gang"... hvorfor skal deres projekter altid lyde som et eller andet fra et børnehave arrangement!?
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Timeantal på RevaCenter Dancer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 19 02-02-2013 19:54
Så lige Ricky på Tv Nord søsser98 Skal kommuner ikke overholde loven? 12 15-12-2012 02:29
Michael Nord - vandt over kommunen Molly-1 Skal kommuner ikke overholde loven? 3 29-12-2010 21:00
Psykolog i Næstved jensen79 Dit og Dat 2 22-09-2009 08:34
Mig og Næstved kommune Maximus482 Din historie 11 23-04-2009 19:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension