K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-05-2006, 09:48   #1
sysse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2006
Indlæg: 15
Styrke: 19
sysse er ny på vejen
Kan det betale sig

Hej Pia For ca 2 år siden blev jeg visiteret til fleks job pga 2 frosne skuldre Siden har jeg fået konstanteret ryger lunger desuden får jeg lykke piller pga en depression.Min læge siger at han ikke kan sige om mine ryger lunger bliver bedre men han syntes jeg skal snakke med kommunen.Jeg er visiteret til 15 timer om ugen ER det omsonst at snakke med kommunen eller tror du jeg har en chance
sysse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-05-2006, 15:38   #2
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Kan det betale sig

Hej Sysse

Undskyld jeg blander mig, men Pia kommer nok senere med et svar til dig

Jeg blander mig fordi jeg selv for 3mdr siden har fået konst. KOL (rygerlunger), med nedsat lungefunkt.

Og NEJ det bliver ikke bedre, den tabte lungefunktion kan ikke bedres, MEN du kan få det bedre ved staks at ophøre med røg (men det er du vel også, hvis du røg??)

Jeg er faktisk holdt op og har fået det bedre og mere luft, og kan bedre gå igen, får self. også medicin.

Det er da heldigvis ikke gået ud over mit fleksjob, kan sagtens passe det efter jeg er holdt op med røg, og får medicin.

Det ER IKKE sjovt når vi pludselig får en ny sygdom oven i den gamle, og hvis KOL generer dig så meget at du har behov for eksta nedsat tid, ja så ville jeg da tage en snak med din kommune.

Da det jo ikke er den sygdom du er visiteret til fleksjob fra er jeg ikke helt sikker på hvad de siger, om man så skal i ny arbejdsprøvning eller hvad, så derfor glæder jeg mig også til Pias svar.

Har da nemlig selv tænkt på hvad jeg skal gøre HVIS min KOL forværres, men det skulle efter hvad lægen siger ikke blive værre end det er HVIS man stopper med røg, men man ved jo aldrig.

Held og lykke med det hele, og håber også du kommer over din depresion

med venlig hilsen

Bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2006, 22:21   #3
PiaB
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Indlæg: 214
Styrke: 19
PiaB er ny på vejen
RE: Kan det betale sig

Hej.

Der er intet der forhindrer dig i at oplyse kommunen om forværringen i dit helbred. Det man så vil gøre er, at indhente lægeligt omkring dine rygerlunger - man vil så kigge på hvor meget din lungefunktion er nedsat og om det betyder at der skal ændres i beskrivelsen af hvor meget du kan klare, og det kan betyde en ny arbejdsprøvning, afhængig af, hvor nedsat din lungefunktion er.

Kh Pia
PiaB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan det betale sig? Fbr Spørgsmål ang fleksjob 15 30-09-2012 14:07
Kan en §17 betale sig? Lunise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 05-09-2011 18:17
Kan det så betale sig??? vikingqueen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 07-03-2011 11:06
Vil kommunen betale? Tullepigen90 Den nyttige viden vi alle har 3 18-12-2010 18:26
Betale for lægebesøg? Peppe Politik og Samfund 2 16-10-2010 15:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension