K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2015, 17:44   #81
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Akvamarin mange tak og også tak for din hjælp igennem tiden
Jeg har virkelig svært ved at forstå det og glæder mig til at få det på skrift for nogengange kan jeg ikke finde ud af virkeligheden
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2015, 20:01   #82
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Er der nogen der præcis ved hvor længe man har fra mødet er overstået til jeg modtager indstillingen?
Og når man har den er det så sikkert? Fik forklaret at når jeg modtager indstillingen har jeg tid hvor jeg kan skrive hvis jeg er uenig er det først når denne tid er gået man er sikker?
Den der skriver indstillingen fra teamet,er det også denne person der træffer afgørelsen hvis jeg ikke har noget at tilføje+
Undskyld men kan ikke lige overskue ventetiden mere
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2015, 22:05   #83
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sommersen Se meddelelser
Er der nogen der præcis ved hvor længe man har fra mødet er overstået til jeg modtager indstillingen?
Og når man har den er det så sikkert? Fik forklaret at når jeg modtager indstillingen har jeg tid hvor jeg kan skrive hvis jeg er uenig er det først når denne tid er gået man er sikker?
Den der skriver indstillingen fra teamet,er det også denne person der træffer afgørelsen hvis jeg ikke har noget at tilføje+
Undskyld men kan ikke lige overskue ventetiden mere
Det er forskelligt fra kommune til kommune. I København får man tilsendt indstillingen fra rehabiliteringsteamet til partshøring. Jeg fik den et par dage efter mødet og så var svar fristen på partshøringen 14 dage. Derefter gik der et par dage. Så alt i alt gik der i mit tilfælde 3 uger fra rehabiliteringsmødet til jeg modtog bevillingen af fleksjob.

I mit tilfælde var det den samme socialrådgiver, der skrev indstillingen fra teamet og som traf den endelige afgørelse.

Jeg var også mega nervøs indtil jeg fik bevillingen, men tror altså ikke de ændrer mening, hvis ikke du laver en masse protester over indstillingen fra rehabiliteringsteamet.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2015, 22:13   #84
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Mange tak Akvamarin håber virkelig at jeg høre noget i morgen,altså de var jo alle enige om fleks og jeg var glad men nu er det hele desværre vendt til nervøsitet.

nej jeg har bestemt ikke tænkt mig at brokke mig hvis de i indstillingen skriver fleks og det jeg håber er jo når jeg får det brev at være sikker på de ikke ændre noget hvis jeg ingen ændringer har men lige nu går tiden virkeligt langsom og jeg kan ikke rigtigt holde ud at være nogen steder
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2015, 16:53   #85
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Teamets indstilling er modtaget så der er lidt mere ro på
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension