K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2015, 18:44   #1
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 12
Culotten er ny på vejen
Micro flexjob

Hej

Er der nogle herinde der ved noget om økonomien ved flexjob?

Indtil videre har jeg modtaget ledighedsydelse, nu er jeg så blevet ansat i microflexjob 5 timer pr uge, og har lige modtaget to forskellige lønsedler, men kan ikke gennemskue dem. Den ene hedder flexløntilskud i flexjob og er fra den 24-31 aug, som er den periode jeg har været i job og den anden er en hvor der står: ledighedsydelse efter 18 måneder.

Hvordan foregår det og kommer der til at stå noget med timeløn og antal timer, og hvordan regner de det egentlig ud? 😊

Mvh Culotten
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2015, 06:31   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
mik16 kan du skrive til og give ham dine oplysninger, løn timer og skatte, så regner han det gerne ud til dig. Ham bruger alle herinde, han gør et stort arbejde for folk.


lige nu har du fået ledigheds ydelse for den sidste tid som ledige og fleksydelse som ansat, så du magler lige lønner.

fremover vil du få fleksydelse og løn. men skriv til mik16 han kan og vil hjælpe
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2015, 23:20   #3
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg tror du har fået en seddel på din ledighedsydelse som du har fået de første 3 uger af august, og så en seddel på den uges løn du har nået at få.
I fleksjob får man løn fra arbejdsgiver plus tilskud fra kommunen = samlet udbetaling
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2015, 22:07   #4
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Culotten Se meddelelser
Hej

Er der nogle herinde der ved noget om økonomien ved flexjob?

Indtil videre har jeg modtaget ledighedsydelse, nu er jeg så blevet ansat i microflexjob 5 timer pr uge, og har lige modtaget to forskellige lønsedler, men kan ikke gennemskue dem. Den ene hedder flexløntilskud i flexjob og er fra den 24-31 aug, som er den periode jeg har været i job og den anden er en hvor der står: ledighedsydelse efter 18 måneder.

Hvordan foregår det og kommer der til at stå noget med timeløn og antal timer, og hvordan regner de det egentlig ud? ��

Mvh Culotten
Ja når man starter skævt i en kalendermåned, så deles måneden op i 2 dele.

Systemet virker sådan at det er månedens arbejdsdage der er udgangspunktet.

Juli 2015 har 23 arbejdsdage (mandag til fredag) August har 22 arbejdsdage. o.s.v.

Så fx ved skæv start i august, KAN LY hedde 15/22, hvilket betyder LY i de første 15 arbejdsdage af 22.. Og så beregnes fleksløntilskuddet for resten ( 7/22 ) i forhold til lønindkomsten..

Det var den korte forklaring.. Den lange må du tage på mail til Mikael [email protected]

Sidst redigeret af mik16; 31-08-2015 kl. 22:11.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2015, 19:46   #5
Culotten
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2012
Alder: 50
Indlæg: 59
Styrke: 12
Culotten er ny på vejen
Tak skal i have så tror jeg jeg forstod ����

Vh culotten
Culotten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension