K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2012, 21:47   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Vovse, ja sådan var det vist også for mig - den gang havde jeg så fire børn.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2012, 22:42   #32
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Vovse, ja sådan var det vist også for mig - den gang havde jeg så fire børn.....
ja ved ikke om der er forskel når man er på føp ??

men alle de beregninger jeg har lavet har endt på ca 3200 kr men 1 barn? har altid fået det højeste alle de steder jeg har boet fordi min husleje har været høj . nu er den kun på 5000 ca og jeg for 2300 kr ?
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2012, 22:43   #33
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
men håber stadig der er en som kan beregne en § 34 til mig ? :æ)
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2012, 23:40   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er der nok ingen der kan, desværre.....andre end kommunen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 00:12   #35
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er der nok ingen der kan, desværre.....andre end kommunen.
ja må sku nok op og få en sludder med dem
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 12:26   #36
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Måske også dumt at få det regnet ud, hvis du slet ikke kan få det. Så måske bedre at søge inden du begynder med udregninger osv.

Dog skal du huske, at man kun kan få §34, hvis kommunen vurderer, at du ikke kan få en billigere tilsvarende bolig (end rækkehuset til 9000 kr om måneden), så den bliver nok svær at få igennem. Men du skal da absolut PRØVE, der er jo ikke noget at tabe ved det, men alt at vinde.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2012, 18:06   #37
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Måske også dumt at få det regnet ud, hvis du slet ikke kan få det. Så måske bedre at søge inden du begynder med udregninger osv.

Dog skal du huske, at man kun kan få §34, hvis kommunen vurderer, at du ikke kan få en billigere tilsvarende bolig (end rækkehuset til 9000 kr om måneden), så den bliver nok svær at få igennem. Men du skal da absolut PRØVE, der er jo ikke noget at tabe ved det, men alt at vinde.

forstår ikke helt dit svar jeg har ikke tænkt mig at søge §34 nu .. der kan jo gå flere år .. nu skal vi først lige have tilbudt rækkehuset de sagde at der kunne gå fra et par md til et par år , og det var jo også KUN hvis kæresten valgte at gå eller mig selv for den sags skyld ,)

så det var bare et spørgsmål om sikkerhed om jeg turde flytte sammen med ham , tænk nu hvis jeg ikke kunne betale huslejen alene ..

men nu håber jeg at min afklaring ikke tager for mange år og jeg bliver tildelt flex , for så kan jeg jo ikke søge § 34 ...

men har tænkt mig og vente ,og se hvilken rækkehus og pris vi bliver tilbudt ,og så må jeg gå på kommuen og spørge om der er hjælp at hente HVIS nu jeg skulle blive alene ?? og sikre mig at jeg ikke blev sat på gaden (for det har jeg nemmelig prøvet af samme årsager) og det tør jeg ikke igen
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension