K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2012, 11:42   #31
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
afsluttet ka menes mange ting..mit blev ftp men her ka jo være flex revaldering osv...det er rigtig,at når du er det man kalder færdig behandlet ka ask gøre din sag færdig og indtil da skal du ha sdp forlænget

tryg ka sikkert også hjælpe dig med hvordan du klager

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 12:29   #32
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
rodet

Ja det er ved at være godt rodet.

Min sb sagde jeg ville overgå til kontanthjælp når der kom svar fra ask, svaret er kommet og de har tilkendt mig erstatning. Dvs det er afsluttet.

problemet er at de ikke kan udbetale erstatning før jeg er blevet afklaret fra kommunen. og kommunen vil ikke lade mig afklare, da de jo skriver at jeg kan magte et andet arb på 37 timer, blot arb ikke er skulderbelastet og ej heller rygbelastet.

Derfor er sagen gået i stampe/stå, da jeg jo gerne vil men ikke må afklares.

Stribe : Tak for dit svar, det gav ro i sjælen.

Jeg frygtede netop at jeg ville miste yderligere 2500,- pr md når jeg overgik til kontanthjælp.
Det ville medføre jeg måtte flytte og det ville så igen medføre jeg ikke kan have min datter hver anden uge.
Da jeg så skal bo i telt ell lign på en tilfældig mark.

Min datter betyder alt for mig, og kan jeg ikke forsørge hende hver 2 uge og ej heller have hende boende mere. Ja så ville mit liv virkelig gå fuldstændig i smadder.

Har både snakket med tryg og 3f, tryg`s socialrådgiver er rystet over min sb, og jeg skal ringe til hende når jeg hører nyt i sagen.

Sker der ikke noget fra kommunens side, så vil hun selv tage kontakt til dem.

Jeg ved det bliver skrevet flere gange, men det kan ikke skrives/siges nok!!

Tusinde tak til k10 og alle i søde mennesker der findes her, kan næsten tude over hvor søde og rare i alle er.
Hilsen Morten
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 13:11   #33
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
mortenh...glad for jeg kunne hjælpe..det ligner lidt hinanden,bortset fra jeg blev ftp....nyd din datter og sommeren

hilsen stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 19:23   #34
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
[QUOTE=MortenH;224905]Ja det er ved at være godt rodet.

Min sb sagde jeg ville overgå til kontanthjælp når der kom svar fra ask, svaret er kommet og de har tilkendt mig erstatning. Dvs det er afsluttet.

problemet er at de ikke kan udbetale erstatning før jeg er blevet afklaret fra kommunen. og kommunen vil ikke lade mig afklare, da de jo skriver at jeg kan magte et andet arb på 37 timer, blot arb ikke er skulderbelastet og ej heller rygbelastet.

Derfor er sagen gået i stampe/stå, da jeg jo gerne vil men ikke må afklares.

så kan du godt søge §17.1.2 på det foreliggende, for sb vil ikke finde en grund til at forlænge sygedagpenge eller en afklaring.

skriv ikke under på en raskmelding eller en aktivering endnu

læs link øverst om arbejdsevnemetoden oghttp://www.cabiweb.dk/lovstof/rekrut...af+arbejdsevne
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 20:18   #35
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
mortenh...jeg fik de penge jeg manglede dækket af forsikringen hele tiden...jeg fik at vide jeg var uskyldig og ikke skulle lide økonomisk nød..
jeg kan kun fortælle om min oplevelse....hvis jeg var dig ville jeg ringe til tryg imorgen - mener det var dem du skrev du havde...
spørg hvad de mener.de ved garanteret alt,da de sikkert har søgt aktindsigt..
det ville jeg gøre mht dig selv og din datter..
mvh.stribe førtidspensioist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 20:57   #36
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MortenH Se meddelelser
Ja det er ved at være godt rodet.

Min sb sagde jeg ville overgå til kontanthjælp når der kom svar fra ask, svaret er kommet og de har tilkendt mig erstatning. Dvs det er afsluttet.

problemet er at de ikke kan udbetale erstatning før jeg er blevet afklaret fra kommunen. og kommunen vil ikke lade mig afklare, da de jo skriver at jeg kan magte et andet arb på 37 timer, blot arb ikke er skulderbelastet og ej heller rygbelastet.
Kan du ikke få det udbetalt som en løbende ydelse, indtil der er en afklaring?

Jeg har også en sag ved ask, og blev tilkendt x antal kr pr mdr indtil der var en afklaring. De genoptager så sagen ca hver 3. mdr, nu er jeg så godkendt til fleks, så nu kommer der en endelig afgørelse inden årets udgang.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2016, 19:25   #37
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
update

Der er sket en del ting siden sidst, jeg fik en blodprop i hjertet, fået en stent.. har fået konstateteret Morbus Behterew..
Har deltaget i 2 arb prøvninger.
Var til rehab møde i går, fik hverken flex/recoureforløb/pension.,
De mente jeg var for ustabil, og derfor kunne de ikke give mig flex. De sagde jeg skulle arb prøves 4 til 6 mdr mere.. Jeg forsøgte at forklare det kun blev værre og værre med tiden.
Men som de sagde så skal jeg ligge på stabile timer hver uge de næste måneder.. elletrs får jeg ingenting.
Ved jo allerede nu udslaget, så det er jo spild af tid for alle parter !
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2016, 10:53   #38
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kan evt få din speciallæge til at lave et skriv til kommunen.

De forlanger det umulige!
Man kan IKKE blive stabil med den sygdom!

KLAG!!!!! Og få evt udtagelse med fra speciallægen til Ankestyrelsen!

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2016, 11:08   #39
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Morten hvor gamle er de to arbejdsprøvninger du nævner? og hvad viste de?

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2016, 12:38   #40
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
De har fået et hav af udtalelser af diverse læger, men deres lægekonsulent sagde min sygdom sagtens kunne ligge i dvale og ikke udvikle sig.. Derfor mente han åbenbart jeg godt kunne arbejde..

De 2 arb prøvninger er inden for det sidste år, skal faktisk afslutte den sidste i dag.
Men de sagde jo jeg ikke kunne nøjes med at komme onsdag. når fredag også var en del af planen.. Det var meningen der skulle timer på om mandagen, men hidtil har jeg ikke engang kunnet klare de 4 timer onsdag jeg skulle starte med.
De udtrykte de hjalp mig nu, pga hvis de gav mig recourceforløb, var jeg låst fast i et tidsrum der siger 1 til 5 år. Og de lovede jeg ville få flex hvis jeg kunne blive mere stabil.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nogen der har det på samme måde Peacock Dit og Dat 44 17-11-2014 12:38
kan jeg søge fleks? dyring Spørgsmål ang fleksjob 9 16-04-2013 01:47
søge om fleks? mikelzen Spørgsmål ang fleksjob 4 04-03-2013 13:07
Skal til at søge fleks job Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 24 23-11-2011 10:03
Kan jeg med rimelighed søge fleks? Fairnok Spørgsmål ang fleksjob 3 13-01-2007 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension