K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2010, 20:52   #21
ADHD-
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Indlæg: 94
Styrke: 14
ADHD- er ny på vejen
Så er det usmart at belaste din raske arm, for den må jo være svag fordi at den har du vel også brugt i det andet arbejde
ADHD- er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 20:54   #22
ADHD-
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Indlæg: 94
Styrke: 14
ADHD- er ny på vejen
Kan du og vil du arbejde der hvor du skal arbejde med PC
ADHD- er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 20:55   #23
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
ja det har du helt ret i
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 20:57   #24
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
de har ikke fundet noget til mig endnu, det de henviser til er en prøvning for noget tid siden, jeg kan faktisk ikke, her er det min kone der sidder og skriver lige nu jeg kan godt men det er så kuns med en hånd
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 21:00   #25
ADHD-
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Indlæg: 94
Styrke: 14
ADHD- er ny på vejen
Det er bare underligt de spørger om du havde fået en skade i armen, hvis du kun havde arbejdet med PC . . eller hvad var det for et underligt spørgsmål

Mussearm er i øvrigt helller ikke morsomt at have hvis du vil vide det :-) det er jo overbelastning af en arm ved PC job..... og hvis man sidder en hel dag eller en halv dag og laver manuelt arbejde med den ene arm- så kan det uden tvivl føre til, at den arm OGSÅ skades....... og derfor har du så ingen arme..... og det er sgu da ikke noget man kan byde folk........ så skal du jo have hjemmehjælp det er ret dyrt for kommunen.

De skal jo tænke på alt de huslige arbejde du nu kun kan udføre med den ene arm fordi den anden ikke duer... dvs. hvis nogen bruger 1 time på rengøring så belaster du jo din arm det der svarer til to timer- da du ikke har to arme

Ok, jeg er ikke fuld, men måske så er jeg lige ud på et sidespor i mine argumenter,- men faktisk så er det jo ikke usandt selvom det lyder lidt overdrevent
ADHD- er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 21:07   #26
ADHD-
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2010
Indlæg: 94
Styrke: 14
ADHD- er ny på vejen
Og man kan ikke argumentere med, at så må konen gøre det tunge... næ nej, for så ødelægger det jo jeres parforhold og hun får alle pligter og så belastes hun.... og så blir i skilt osv osv. osv..

Det hele handler om at du skal have beskrevet :

Når du ikke kan bruge den ene arm,- så bruger du den anden arm til alt.

Den raske arm er derfor overbelastet i sig selv, også idet den jo har været brugt til manuelt arbejde i så og så mange år, inden du fik skade i din syge arm......

hvis så du skal yderligere overbelaste din arm ved at arbejde med manuelt arbjede monotomt, med fare for tennisalbue-musse arm ..... så vil det medføre et fulkdommen tab således at denne restfunktion,- hvis den bruges på arbejde,- den forsvinder, så du ikke har nogen livskvalitet..........

ofte så handler det ikke om at man skal være 100 % indvalid, men at man jo ikke skal bruge det sidste luft man har, på at lave et stykke arbejde, så man INTET KAN I SIT LIV- for så blir man altså psykisk syg.....

jeg håber du kan se en mening i min ordstrøm...
ADHD- er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 23:01   #27
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
ja du har ret i det du skriver, jeg vil prøve om jeg kan finde det jeg vil skrive i det du har skrevet, og evt tage lidt fra de andres også, weekenden er jo ikke slut endnu, det kunne jo være der kom flere '' guldkorn ''
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2010, 15:31   #28
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
så her vi netop besvaret de kære spørgsmål, så må vi se hvad der kommer op i løbet af '' måske næste uge'' eller til næste år de kære kommuner er jo ikke så hurtige
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§20 spørgsmål. phhmw Politik og Samfund 13 19-05-2015 08:11
Spørgsmål til i FP som er i job.. maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 15-11-2012 08:29
Spørgsmål Tullee Alt det andet 1 02-11-2011 21:20
Et par spørgsmål til FP Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-05-2010 14:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension