K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-12-2006, 11:35   #11
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
RE: PS

Hov jeg kom lige til at kigge på datoen i dag! Det er PRÆCIS et år siden jeg vandt sagen over kommunen i det sociale nævn!!!!!!!!!
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2006, 11:53   #12
Nikke
Føler sig hjemme på K10
 
Nikkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 54
Indlæg: 32
Styrke: 18
Nikke er ny på vejen
RE: Kære alle

Hej Susanne
jeg bakker dig 110 ½ med det. at det er svært at komme videre med livet
så´da som kommuner behandler os.du skal vide,at du ikke er alene i verden Det er for bakke din op mod den stor magt,vi kamper imod.
jeg håber det bedste for dig.
hilsen
Nikke
Nikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2006, 15:40   #13
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Kære alle

Citat:
Susanne skrev:
Øv jeg ved sgu snart ikke hvor langt jeg skal slæbes ud! Jeg tog kontakt til min jobkonsulent i dag, for at aftale et møde, hvor vi kunne lave en handlingsplan! Jeg havde kontaktet hende i torsdags, for at høre hvad udfald mødet med kommunen i onsdags havde fået. Hun bad mig ringe i dag for så havde hun bedre overblik over sin kalender. Ja godmorgen min bare...... Det viser sig at hun har sagt at hun ikke vil arbejde med mig før jeg er blevet undersøgt nærmere! Nu skal det dokumenteres hvor syg jeg er eller ikke er!!! Nu har jeg :@ i så lang tid. Jeg er blevet ydmyget. Jeg har været ærlig og åbnet for mine grænser. Jeg har bedt om HJÆLP. INGEN har taget mit ønske om hjælp alvorligt. Jeg ved søreme ikke om jeg skal være eller Men at jobkonsulent ligefrem siger at min læge skader mig mere end at gavne mig ved at sygemelde mig! Ja måske, men det er da faktisk en god læge jeg har! Kunne/ kan han have gjort det anderledes?? Det er vel kommunal sagsbehandlers pligt at HJÆLPE mig? Min læge kan vel kun gøre hvad han har gjort og så af vente kommunal henvendelse? Han kan vel ikke bare selv henvende sig og sige at de skal hjælpe mig? Jeg ved det ikke. Men uanset hvad, så er JEG meget glad for min læge.
Jeg kan bare læne mig tilbage og folde hænderne og vente............. Vente på det officielle stempel for at være .............. Ja det er ikke rigtigt til at finde det officielle ord!!!! Jeg kender mange betegnelser og de er for mig uendelig nedværdigende og ydmygende. Men jeg er snart så bedøvende ligeglad. Bare jeg får HJÆLP!!!!!

hej Susanne

Det er ikke dig der er noget i vejen med ...det er den social politik der køres i Danmark...HUSK DET !

...om kommunerne og deres sagsbehandlere/ jobkonsulenter har jeg kun det at sige

:@

Vorherrebevares..


FOR DÅRLIGT SIMPELTHEN.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kære alle foxx450 Politik og Samfund 3 21-02-2013 00:11
Kære alle foxx450 Alt det andet 2 19-02-2013 21:18
Kære alle Jer der er i klemme - Mella Din historie 5 30-03-2008 12:16
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension