K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2010, 23:10   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så snart der er mistanke om snyd, så kan alle med interesse (skat, kommuner, politi, bankfolk mf) få aktindsigt i ens kontoudtog. Og heldigvis for det da, ellers ville sådan en som Stein Bagger jo kunne have reddet skindet på dét....

Og når man er uskyldig, så må det da ligefrem være en nydelse at kunne bevise det, og rigtigt få sat skovlen under dem der tror man snyder.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2010, 23:31   #12
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hmmm, i min verden, får "man" ikke sat skovlen under dem der tror man snyder, ved at gøre som de siger !!!

I min verden, har jeg det bedst med: at, de der påstår noget om min person eller mine handlinger, også dokumenterere det... -gerne ved en fælles indsats, men IKKE ved ulovlige/urimelige krav !!!

Og ja, man er uskyldig indtil andet er bevist... -også herinde !!!
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 00:40   #13
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
men nu er sagen jo at told og skar så hende på et krammer market så de gør deres arbejde og derfor vil deh ave bevis på hun ikke gør begrageri
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 02:26   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Hmmm, i min verden, får "man" ikke sat skovlen under dem der tror man snyder, ved at gøre som de siger !!!

I min verden, har jeg det bedst med: at, de der påstår noget om min person eller mine handlinger, også dokumenterere det... -gerne ved en fælles indsats, men IKKE ved ulovlige/urimelige krav !!!

Og ja, man er uskyldig indtil andet er bevist... -også herinde !!!
Jo, men de har jo dokumenteret DERES. Hun er blevet pågrebet i at arbejde på et marked, det er ligesom deres bevis.
Så er det da kun fair, at pågældende modbeviser. De kan jo i princippet være ligeglade og skal nok få adgang til div konti alligevel.

Sådan er vores verden jo skruet sammen. Er man mistænkt for mord, så er det super godt at have et alibi. Senere i efterforskningen kan de jo så erfare at man fra begyndelsen talte sandt. Eller måske usandt, og alibiet ikke holdt. Alt efter hvad efterforskningen kommer frem til.
Det har jo noget med retssikkerhed at gøre, at den mistænkte har mulighed for at ytre sig, eller komme med beviser på sin uskyld.

Og jeg ser slet ikke en trussel i at de beder om dokumentationer, det må da føels rart at slippe af med mistanken hurtigst muligt og komme videre med sit liv.
Personligt ville jeg da fede mig gevaldigt når jeg knalder beviserne på bordet, og udråbe en fatwa, hyle op om retssag og kaste mig ned på gulvet i harme.

Selvfølgelig kunne man jo også bare nægte, og i det hele taget lade være med at samarbejde, og så lade dem selv komme frem til en konklusion. Dermed mister man så bare retten til at brokke sig, hvis det de kommer frem til IKKE er til ens egen fordel...
Den mulighed har man jo også, da man ikke er tvunget til noget. Det er bare om at tage et valg og kende konsekvenserne, længere er den såmænd ikke....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 10:55   #15
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hvis jeg i den givne sag havde rent mel i posen, så havde de ikke fået en dyt af mig.

De kunne så få lov til at bruge en bunke tid på at finde deres egen fejl.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 12:07   #16
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Hvis jeg i den givne sag havde rent mel i posen, så havde de ikke fået en dyt af mig.

De kunne så få lov til at bruge en bunke tid på at finde deres egen fejl.
en bunke tid = penge osv der kunne være brugt bedre til måske et barn der lider hvad ved jeg spild af deres tid penge der kunne være brugt bedre
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 16:24   #17
Onlybyheart
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2010
Indlæg: 19
Styrke: 15
Onlybyheart er ny på vejen
Hej alle sammen.

Jeg er set "HJÆLPE" min datter eller "ULØNNET ARBEJDE" for min datter og de HAR FÅET kontoudtoget på forlangende MEN...

der må da være en konkret retningslinie for dem, uanset hvad vi eller den enkelte mener om det?
Onlybyheart er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 22:42   #18
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej superkok & helenekr

Mine indlæg er - især - møntet på den "kreative" sagsbehandler fra kommunen... -SKAT(før told & skat), ved såmænd godt hvad de laver, har aldrig hørt om nogle der er blevet behandlet useriøst af dem!

Venlig hilsen, fra én der får udslet hver gang jeg læser om alle de inkompetente sagsbehandlere(og især deres bagland) der findes her på siden !!!
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 04-01-2010 kl. 22:44. Årsag: Manglende overblik...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 22:50   #19
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
den "kreative" sagsbehandler fra kommunen... -SKAT(før told & skat
Der er altså stor forskel på kommunen og SKAT
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2010, 22:59   #20
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej Trold

Ja, det mener jeg også...


Ps. Hvis mine indlæg er svære at læse... -giver jeg min sygemelding skylden
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontoudtog FØP Penerelle Alt det andet 3 18-02-2013 00:37
Kontanthjælp ansøgning, kontoudtog? hsinag Alt det andet 13 08-07-2012 17:41
Kontoudtog-partshøring Thomasandre Alt det andet 23 25-02-2011 03:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension