K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2016, 23:05   #1
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Opfølgningssamtale

Hej - jeg vil høre om nogen kan fortælle mig hvad der mon vil ske på sådan et opfølgningssamtale-møde? Jeg har været ansat 2½ år nu, og så er det åbenbart tid til opfølgning. Jeg arbejder 10 timer i ugen og endelig efter mange års stress og sygdom har jeg et arbejde og arbejdstid der passer mig godt, så jeg rent faktisk også kan have noget der ligner et liv ved siden af, så jeg vil bare blive så frustreret hvis de nu vil til at pille ved arbejdstiden og derved smadre mit liv igen. Kan jeg risikere at de vil gøre sådan noget? Jeg har helt ondt i maven over det

Kh. Lone
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2016, 04:50   #2
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Det er i henhold til loven at kommunen skal følge op. Tidligere skulle de følge op hvert år.

Umiddelbart tror jeg at du bare skal slappe af omkring dette. Hvis de taler om øget arbejdstid kan du jo fortælle dem det som du skriver, at du kan fungere på nuværende arbejdstid/mængde.

Det kan samtidig være en mulighed for dig til at stille spørgsmål, få vendt nogle ting omkring dit arbejde der måske ikke fungerer o.s.v.
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension