K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2010, 18:32   #161
viola53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2010
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
viola53 er ny på vejen
Hjælp jeg har lige været henvist til hende, hun nedgjorde hele mit liv, jeg har skrevet meget ned, men hvad gør man herfra når man har været 3½ time i klørene på et så ubehagelig menneske. Jeg er sygemeldt på 3. år efter hjerneoperation - 2 gange brækket hånd og nu en hård medicinsk behandling i forbindelse med Skejby, dem nedgjorde hun også godt og grundigt og rystede på hovedet af mig, at jeg overhovedet troede på dem. Jeg skulle bare finde mig en mand og et arbejde. Hvad gør man, jeg har aldrig mødt et menneske der har kunnet tryne mig så meget og som nogen nok kan sætte sig ind i, at være syg på 3. år, ja så er kræfterne ikke til meget mere end hverdagen.
KH Viola

Jeg har lige været i klørene på hende, hvad gør vi, du beskriver det fuldstændig som den oplevelse jeg har, efter hendes udsagne er mit 57 årige liv fuldstændig forfejlet.
kh viola

Jeg er blevet sendt til hende fra Randers, hvor stort et område af DK skal denne dame have lov til at udgyde sin bærme over sig selv, hun skulle jo i behandling !!!!!!

Sidst redigeret af Stezu; 27-07-2010 kl. 19:09. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
viola53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 21:17   #162
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Klag over hende til Patientklagenævnet, skriv om hende på din hjemmeside, blog, Google sidewiki, Trustpilot eller andet.

For gud skyld klag og oplys andre om de læger, psykiatere, læger, psykologer som er købt og betalt af kommunerne.
For de stopper ikke med at bruge dem, da de skriver det kommunen vil have.!

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 21:48   #163
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Er det ikke snart en sag for operation X.. de fik da lukket ham doktoren som gav medicin, husker ikke om det var binyrebarkhormon.. da folk troede de fik alm akupunktur..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2010, 17:13   #164
viola53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2010
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
viola53 er ny på vejen
Jeg vil meget gerne snakke med andre der har været i klørene på Eva Blach, jeg er selv blevet en af jer.
Hilsen
Viola
viola53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 01:04   #165
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
har ikke været hos hende men det var da helt sinsygt så ondskabsfuld og led denne ko er. har læst tråden.. og eva du læser sikkert med. karma siger jeg bare
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 19:06   #166
Pjevse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
Pjevse er ny på vejen
Hej,

jeg har også være hos Eva Black, hun skrev til kommunen at jeg burde tvangs stearliseres og jeg burde få en p-stav da hun ikke mente jeg burde have børn. Selv om hun aldrig har mødt mine 4 børn. Hun skrev også at jeg var løs på tråden og ikke kunne finde ud af hvor mange mænd jeg har været sammen med, jeg har været sammen med 8 og jeg kan årstal på dem alle sammen. Hun skrev også at jeg havde flyttet skole fordi jeg ikke fungerede socialt selv om dette er usandt jeg flyttede skole pga min forældre flyttede fra Næstved til København. og sådan bliver det ved på hele 10 sider. Jeg klagede til min rådgiver hun sagde det var bare fordi jeg ikke kunne tåle og høre sandheden puha var græde færdig i flere dage bagefter... Jeg bor i Aalborg nu.

Pjevse

Sidst redigeret af Pjevse; 06-10-2010 kl. 19:09.
Pjevse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 19:59   #167
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
@Pjevse skriv til Maj-britt Iversen, hvor du forklare hvad det er hun har skrevet og hvad der så er det korrekte.
Samtidig klager du over sagsbehandlerens kommentar.

Du kunne skrive noget lignende det her.

Citat:
Att: Sagsbehandler


Afs.

Vedr. dine udtalelser omkring min person

Jeg ønsker hermed at klage over den behandling du har leveret, i forbindelse med min klage over Eva Blach. Når jeg forklare dig at jeg ved alle de fejlagtige påstande skrevet af Eva Blach, kan modbevise dem. Og at der er tale om en udtalelse som er skrevet ud fra personligoverbevisning, frem for objektivitet og fakta.
Finder jeg det grænseoverskridende at din kommentar blot er ”At jeg bare ikke kan klare at høre sandheden”, når der er tale om disse usandheder.

Derfor ønsker jeg at dette brev indskrives i min journal i sin fulde længde jf. lov om journalpligt.
At du giver mig en undskyldning for den nedladende behandling du har givet mig i forbindelse med denne udtalelse.

Jeg skal ligeledes gøre dig opmærksom på at jeg sender en kopi af dette brev til.
Rådmand, Familie og beskæftigelsesforvaltningen Maj-britt Iversen
Borgmester, Henning G. Jensen
Chefen for jobcenteret

Og fremadrettet ser jeg frem til et bedre samarbejde i afklaringen af min situation.

Med Venlig Hilsen
XXXXXX
Dertil vedlægger en skrivelse hvor du gennemgår de forskellige ting.

F.eks.
Citat:
Eva Blach skriver:
Hun er løs på tråden og har ikke styr på hvor mange mænd hun har været sammen med igennemtiden

Fakta:
Jeg har i mit liv været sammen med 5 mænd, hvor jeg har fuld styr over årstal

Eva Blach skriver:
At jeg flyttede skole da jeg ikke fungerede socialt.

Fakta.
Jeg flyttede skole, da mine forældre flyttede fra Næstved til København
Du kan enten sende det pr. brev eller mail
Info om Rådmand, social og beskæftigelseforvaltningen Maj-britt:
http://www.aalborgkommune.dk/Politik...on.aspx?lbr=37

Info om Borgmester Henning:
http://www.aalborgkommune.dk/Politik...on.aspx?lbr=38

Hvis det er centrum du er tilknyttet er det Anne-Marie Bach du skal sende det til, har dog ikke hendes mail adresse.

Hvis det mod forventning ikke virker er der altid det Socialenævn og patientklagenævnet.

Og for fremtiden tager du ikke til nogen læge, møde med sagsbehandler og lignende uden at have en bisidder med.!!

Er du medlem af en fagforeningen, få dem til at gå ind i sagen.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 06-10-2010 kl. 20:01. Årsag: Rettelser
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 20:06   #168
Pjevse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2010
Indlæg: 2
Styrke: 0
Pjevse er ny på vejen
Jeg har skrevet en klage til min sagsbehandler og skrevet en 10 sider lang forklaring over mit liv som bevis jeg spurte også om jeg kunne få en anden psykolog da den rapport jo slet ikke passede. Deres kommentar var at det kunne bestemt ikke lade sig gøre og der er skrevet ind i mine papir jeg har klaget men det er så det og så tabte jeg den sag.

Det er vejgård bymidte jeg er tilknyttet bor i Aalborg Øst. jeg har snakket med HK de sagde at jeg skulle klage det gjorde jeg så men uden resultat.
Pjevse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 20:20   #169
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Så er det du skal gå videre for din klage er ikke kommet længere end til din sagsbehandler, og det er lidt som at slå i en våd dyne.

Jeg har fået fjernet en skrivelse fra en anden af deres købte læger, fra min sag. men det skete først da jeg gik videre end sagsbehandleren.!

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 20:30   #170
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Straffelovens § 162.
Den, som ellers for eller til en offentlig myndighed afgiver urigtig erklæring om forhold, angående hvilke han er pligtig at afgive forklaring, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Når man indgik en aftale med kommunen. så er man pligtig at afgive en forklaring.

"I straffeloven er der generelle regler om afgivelse af erklæringer, som og-så er gældende for læger. Der henvises til straffelovens §§ 162 og 163 og 175, der omhandler urigtige erklæringer og bevidnelse af noget som den pågældende ikke har viden om."

Sidst redigeret af Karo; 06-10-2010 kl. 20:57.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Eva Blach er ikke længere ansat som psykiater på Psykiatrisk Afdeling i Vejle. gunvor Politik og Samfund 6 09-09-2013 11:05
hjææælp eva blach venstrehånd Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 30-05-2012 07:25
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension