K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2012, 17:38   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
arbejdsskadestyrelsen

hejsa alle i skønne mennesker
liget et lille spørgsmål igen fra mig. nyder tanken om at jeg har ro og ved hvor jeg står henne selv om jeg ikke helt har fattet den men er rigtig nok for har fået den først løn sædel på min førtidspendion.
nu til det jeg ville spørge jer om. jeg er forsikret i 2 forsikrings selvskab det ene selvskab er gennem min afgforening og der er jeg blevet men vuderet og har fået en vudering på 50 %så godt. mit andet forsikring har sendet min sage til arbejdskadestyrelsen for at få ders vudering ikke at min ulykke er en arbejdsskade med de vuder også for forsikringer og ja de er kommet frem til at min men er 5% der er forskl på samme skade papir og mig som person på 45%det synes jeg langt fra er rimlig arbejdsskadestyrelsen siger at mine men må være en anden årsag end min ulykke jeg har læge papirr hvor i det står at min skade har udviklet sig efter ulykken,.
hvad gør man når man føler sig uratfærdig behanlet og ikke kan anke ders afgørelse det jeg kan er at sætte advokat på og køre en ret sag men det kan jeg ikke har ikke råd til og min krop kan slet ikke magte det føler mig så fej behanlet kan man op i mod arbejdsskadestyrelsen eller skal jeg se mig slået med så stor forskæl
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 18:06   #2
lund70
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2010
Indlæg: 81
Styrke: 14
lund70 er ny på vejen
Hej, har du ikke mulighed for at få juridisk hjælp gennem din fagforening, min kæreste har gennem 3F fået hjælp !

Lund70
lund70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 21:57   #3
mortilm
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2010
Lokation: østjylland
Indlæg: 38
Styrke: 14
mortilm er ny på vejen
Er du sikker på at det er men-grad begge dele ? At det ene ikke er men-grad og det andet nedsat erhvervs-evne ?
mortilm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 12:29   #4
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa ja det er jeg helt sikker på er for min ulykkes forsikring de skulle komme med ders vudering fra arbejdsskadestyrelsen jeg har ikke noget forsikring for ervrvsevne tab og det er heller ikke en arbejdsskade så er alene men grad der er sat så stor forskæl i og jeg er meget uforstående over hvordan det kan blive så meget jeg har nu skrevet til dem hvor jeg henviser til at man i læge papirene kan se at de symtomer og gener jeg lever med i dag gort kan udvikle sig efter den form for traume jeg var udsat for jeg har jo ikke været rask siden ulykken det er kun gået ned af desværre. de mener at mine gener og fungtions nedsættelse må være en anden grun men den grund kan de så heller ikke sig hvad det skulle være og stamme fra. synes det er magtesløs og hved slet ikke hvordan jeg skal komme op i mod det og får mig forklaret korekt og hvordan man kan få dem til at se og læse det der står frem for det de tolker.
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskadestyrelsen Mumrik Alt det andet 12 27-04-2013 12:24
Arbejdsskadestyrelsen DahlDK Alt det andet 6 04-02-2013 13:20
Arbejdsskadestyrelsen Nullemusen Alt det andet 0 23-08-2010 02:02
Arbejdsskadestyrelsen.. pusle Dit og Dat 1 26-03-2009 03:16
Arbejdsskadestyrelsen..... amazing Alt det andet 8 20-02-2008 11:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension