K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2017, 12:45   #271
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Du har ikke ret Puma...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Puma Se meddelelser
Ved du godt at du kan blive politi anmeldt når du lægger billeder op af offentlig ansatte?
dette er bare til OBS! Der er en skærpet lovgivning når det drejer sig om offentlig ansatte.
ved du om dem du hænger ud, kan se du gør det?
Jeg har på intet tidspunkt kommet med trusler af nogen art.
Jeg klager derimod kontinuerligt hvor jeg lægge alt dokumentation ud.
Alt hvad jeg har "lagt op" er 100% fuldt offentligt tilgængeligt.
Jeg er 100% klar over denne "skærpede lovgivning" du snakker om,
den er blevet vendt.
Alt hvad jeg skriver har offentligheden ret til at få af vide.
Jeg skriver intet jeg ikke kan dokumentere er 100% korrekt.
Jeg "hænger" ingen ud... Jeg fortæller sandheden...

Og håber lidt på at kommunen retsforfølge mig, så kan jeg få en beskikket
forsvarsadvokat (efter eget valg) , og så er det nemmere at få de store medier i gang. De har indtil nu været utroværdigt tavse...

Så Puma, læs nedenstående svar, hop ind på alle links jeg henviser til og læs, og så vil du "forhåbentlig" forstå at jeg har ret.


Dette skrevet i går inde på min FB side:
https://www.facebook.com/groups/1017...1859567460241/

Torsdag d 30 nov 2017.
Jeg spørges jævnligt om jeg er ikke "bange" eller "nervøs" over trusler, sanktioner og repressalier fra Lærkevej eller hæren af juristerne inde i CF 2. kontor, område 1 inde på Bernstorffsgade 17. Eller at blive retsforfulgt... Samt at jeg skal "passe på"...

https://www.avisen.dk/uhyggelig-udvi...de_467037.aspx

Her er nogle af mine tidligere svar:
02-11-2017
http://www.k10.dk/showpost.php?p=358694&postcount=228

07-10-2017
http://www.k10.dk/showpost.php?p=358083&postcount=188

Vi er mange syge, svage og udsatte borgere der gennem mange år er blevet udsat for åbenlyst "Chikane" og "Krænkelser", trusler og direkte ulovligheder, og derved fratages vores retssikkerhed...

Det kan man "klage" over jeg ved ikke hvor mange gange nu jeg har klaget, men disse personer i offentlig tjeneste der begår disse ulovligheder bliver bare ikke retsforfulgt, de er åbenbart "hævet" over loven, og de stå ikke til ansvar over for loven, som vi andre skal. Er det respektløst eller hvad at Politikerne tillader dette...

Der er intet at være bange for.
Jeg er ikke bange for noget.
Vi "har" stadig ytringsfrihed i Danmark
Hvad vil "De" gøre...

Give mig bøder, nope jeg er insolvent, kan ikke betale

Sætte mig i fængsel, jeg har i mine unge dage været i fængsel flere gange. Jeg vil betragte det som et ferieophold, møder så nok nogle af de gamle rødder derinde.

Og hvad vil det koste samfundet med et fængselsophold, jeg er under behandling pt på 2 hospitaler, der skal jeg så transporteres til hospitalerne frem og tilbage.

Men med det netværk jeg/vi efterhånden har af medier, journalister og ikke mindst advokater, sidder jeg/vi nok bare og venter på en sådan sag.

Jeg er klar til at tage en straf, min datter er flyttet hjemmefra, hvis det er det der skal til, for at råbe befolkningen op og få presset politikerne til at komme i tale og forholde sig til disse løgne og ulovligheder, så gør jeg det.

Så de kan bare komme, Sagsbehandlerne, Jobkonsulenterne, Juristerne inde i Bernstorffsgade 17, CF 2. kontor, område, BIF Adm direktør Bjarne Winge, BIF Direktør Jacob Eberholst, BIF Direktør Michael Baunsgaard Schreiber, Jobcenterchef Mxxxx xxxx xxxxx, Afdelingschef Txxxx xxxxxx, Center for Jobindsats, Afdelingschef Jxxxx xxxxxx, Afdelingsleder Lxxxx xxxxx, Afdelingschef at Københavns Kommune - Jobcenter København Axxxx xxxxx xxxxxx xxxxxx, Afdelingschef Txxxx x xxxxx, Beskæftigelses Borgmester Mia Nyegaard og ikke mindst Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen.

Jeg ville selvfølgelig så filme, lydoptage og dokumentere hele forløbet og offentliggøre det, og en "vinkel" på historien kunne være:

"Dokumenteret syg borger Kim Osbøl retsforfølges af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune fordi han offentliggøre sin personlige sag med systematiseret ulovlig sagsbehandling, massive brud på god forvaltningsskik og retssikkerhedsloven, hvor syge, svage og udsatte borgere fratages deres retssikkerhed.."

Jeg er klar, har intet at skjule og har 100% ren samvittighed...

Jeg finder mig ikke i det. Sandheden skal fanme frem.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2017, 12:43   #272
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
nov 30 2017 Brev fra Jobcenteret (Bernstorffsgade 17)

Brev fra Jobcenteret Svar på klager - 30-11-2017.PDF

Skrevet af
Jurist Sxxxx xxxx
CF 2. kontor, område 1
Bernstorffsgade 17
1577 København V

Læg bl.a. mærke til hans svar i pkt 6 (mit pkt 12)

Jeg har svaret og klaget igen, det bliver postet bagefter.





[Billede slettet pga redigering]
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2017, 13:11   #273
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Dec 2 2017 Gmail - KLAGER igen og de ulovligheder..

Gmail - KLAGER igen og de ulovligheder jeg oplever nede på Lærkevej samt inde fra CF 2. kontor, område 1.

[Billede slettet pga redigering]

[Billede slettet pga redigering]

[Billede slettet pga redigering]

[Billede slettet pga redigering]

[Billede slettet pga redigering]

[Billede slettet pga redigering]

[Billede slettet pga redigering]

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2017, 16:41   #274
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Søndag d 3 dec 2017. Aktindsigt og Klage...

Søndag d 3 dec 2017.
Til
CF 2. kontor, område 1
Bernstorffsgade 17
1577 København V
Att.: Jurist Sxxxx xxxxxx, CF 2. kontor, område 1
Mail: [email protected], [email protected], [email protected]

Cc.: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: xxxxxx-xxxx

Vedr. Anmodning om Aktindsigt og klage over ulovligt sagsbehandling.

Ulovlighed nr 1.
Til mit sidste møde nede på Lærkevej Onsdag d 22 nov 2017 med Sxxxxx xxxx xxxx og Hxxxxxxx xxxxxxxx bad jeg udtrykkeligt og klart om at få tilsendt et kopi af det originale journalnotat. Dette er blevet
ignoreret, jeg har intet modtaget.
Dokumenteret bevis: https://www.youtube.com/watch?v
Så igen, jeg vil have et kopi af dette originale journalnotat som blev skrevet efter mødet.

Ulovlighed nr 2.
Ved samme møde bad jeg også aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på den "Lægekonsulent" som Sxxxxx xxxx xxxx xxxx fortalte han have talt med om min sag, dvs fuldt navn, stillingsbetegnelse, uddannelser,
arbejdsopgaver, lønmæssige forhold og tjenesterejser, samt endvidere oplysninger om disciplinære reaktioner i
form af advarsel eller derover, på disse personer. Dette blev også ignoreret.
Dokumenteret bevis: https://www.youtube.com/watch?v
Så igen, jeg vil have aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på den anonyme "Lægekonsulent" som Sxxxxx xxxx xxxxx xxxxxx fortalte han have talt med om min sag.

Ulovlighed nr 3.
Ved samme møde bad jeg også mundtligt aktindsigt i min sag efter dagens møde, hvor der jf. OFL § 15
skrives:"Der gælder ingen formkrav til en anmodning om aktindsigt, der således kan fremsættes både skriftligt
(brev eller e-mail) og mundtligt. Hvis den fremsættes mundtligt, skal myndigheden gøre notat herom."
Det har "SB" Sxxxx xxxx xxxxx xxxxxåbenbart ikke noteret i min journal, for jeg har intet modtaget. En
aktindsigtsanmodning skal som hovedregel afgøres snarest og senest 7 arbejdsdage efter modtagelsen, jf. OFL
§ 36, stk. 2 og 3.
Dette er også blevet ignoreret, jeg har intet modtaget.
Dokumenteret bevis: https://www.youtube.com/watch?v

Jeg vedhæfter her en underskrevet "Begæring om aktindsigt" pr søndag d 3 dec. 2017. Læs den.

Det undrer mig dybt, at hverken Tilsynet eller Borgerrådgiveren går ind min sag, hvor denne systematiserede
ulovlige sagsbehandling og massive brud på god forvaltningsskik og retssikkerhed tydeligt dokumenteres

Kan jeg få et svar fra Tilsynet og Borgerrådgiveren om I syntes at dette er en god sagsbehandlingspraksis, og
om I mener at lovgivningen her bliver overhold, samt om det er god forvaltningsskik der her udøves ?

Vedhæftet: Anmodning Aktindsigt og klage over ulovligt sagsbehandling.3 dec 2017.pdf

--
Med Venlig Hilsen

[Billede slettet pga redigering]



Aktindsigten.

[Billede slettet pga redigering]

Sidst redigeret af Kio; 03-12-2017 kl. 16:47.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2017, 18:06   #275
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
29 nov 2017. Brev fra Jobcenteret Indkaldelse til samtale.

Igen en Ny ufaglært "SB" ? Denne gang en Hr Mxxxx xxxxxxx
Det må vi have en aktindsigt iht offentlighedsloven § 21 stk. 3 på.

Eller endnu en ansat, der har "speciale" i at afvise borgernes ret til at søge førtidspension på
det foreliggende grundlag Iht pensionslovens §17 stk 2. Nu må vi se...

Bekendtgørelse af lov om social pension

Bekendtgørelse om social pension (førtidspension og folkepension)

Ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag

DUKH om Førtidspension.

sociale-rettigheder.dk om Førtidspension på det foreliggende grundlag


Bekendtgørelse af lov om en aktiv beskæftigelsesindsats


jul 09, 2017 Ankestyrelsens principafgørelse 40-17 om førtidspension - på det foreliggende grundlag - uden rehabiliteringsteam - utvivlsomt - klageadgang

Deprimerende læsning... Skriftlig afgørelse incl klagevejledning...

Beskæftigelsesmæssig baggrund iht LinkedIn:

Beskæftigelseskonsulent Københavns Kommune
Ansættelsesperiode nov. 2006 – nu. Ansættelsens varighed 11 år 2 mdr.

Køge Handelsskole Grad Academy
Studieretning LEAN-ledelse i praksis

Niels Brock Grad Business Administration
Studieretning General Office Occupations and Clerical Services

------------------------------------------
Hr Mxxxx xxxxxx skriver bl.a.:

"Du har givet udtryk for at du ønsker at modtage råd og vejledning vedrørende ansøgning om ##førtidspension på det foreliggende grundlag."

Direkte usandt, I kan høre det selv her: https://www.youtube.com/watch?v

Jeg afleverede en Ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag Iht pensionslovens §17 stk 2 da min arbejdsevne er dokumenteret varigt nedsat og i et sådan omfang, at selvforsørgelse, også med støtte, er udelukket, og forventer et svar inden senest 3 mdl iht pensionslovens § 21. https://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp...fortidspension

Ligeledes skriver han:
"Du skal huske at medbringe dit NemID nøglekort til samtalen, så vi kan gå direkte ind på Sundhed.DK sammen - og se hvor du har været i behandling."

Og hvad er så formålet med dette... andet end at trække tiden ud ?

Jeg har hele mit liv passet på mig selv, og i 18 år på min nu 21 årrige smukke datter, jeg er udpræget IT nørd, har været inde på Sundhed.dk jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har 100% styr på hvilke behandlinger, og hos hvilke læger jeg har været til behandling hos, jeg har i mange år sørget for at få kopi af alle læge journaler og attester, et par gange via aktindsigt bl.a. iht sundhedslovens § 37 og 38, fordi nogle inkompetente læger heller ikke kender loven... Så hvad er formålet så med at jeg skal ind på Sundhed.dk med ham ?

Her vil jeg i øvrigt bede om at jeg må slette alle browserdata bagefter på pc'en så den ikke gemmer mine logins.





[Billedet slettet pga redigering]
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2017, 18:25   #276
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Ligeledes skriver han:
"Du skal huske at medbringe dit NemID nøglekort til samtalen, så vi kan gå direkte ind på Sundhed.DK sammen - og se hvor du har været i behandling."

Og hvad er så formålet med dette... andet end at trække tiden ud ?

Jeg har hele mit liv passet på mig selv, og i 18 år på min nu 21 årrige smukke datter, jeg er udpræget IT nørd, har været inde på Sundhed.dk jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har 100% styr på hvilke behandlinger, og hos hvilke læger jeg har været til behandling hos, jeg har i mange år sørget for at få kopi af alle læge journaler og attester, et par gange via aktindsigt bl.a. iht sundhedslovens § 37 og 38, fordi nogle inkompetente læger heller ikke kender loven... Så hvad er formålet så med at jeg skal ind på Sundhed.dk med ham ?

Her vil jeg i øvrigt bede om at jeg må slette alle browserdata bagefter på pc'en så den ikke gemmer mine logins.

Det må de IKKE gøre!

"192. I forvaltningslovens § 32 er der fastsat en bestemmelse, som har til formål at præcisere, at de personer, der virker i den offentlige forvaltning, ikke må skaffe sig fortrolige oplysninger, som ikke har betydning for det arbejde, de udfører. Det gælder såvel indhentelse af oplysninger fra andre myndigheder, som fremskaffelse af oplysninger, der er i myndighedens egen besiddelse, f.eks. fra ældre sager i arkiv. Bestemmelsen er dog ikke til hinder for, at myndighedens personale på sædvanlig måde samarbejder om løsning af myndighedens opgaver, eller for, at de sædvanlige sagsbehandlingsrutiner med f.eks. »tilaktering« af principielle sager følges."

Hvis du logger på sundhed.dk, og sagsbehandler kigger dig over skulderen, kan sagsbehandler risikere at se, ting der IKKE er relevante for sagsbehandleren.
Så det vil være et brud på forvaltningslovens §32.

Det er af samme grund at sagsbehandlerne bruger alle de blanketter til at indhente oplysninger fra behandlere. For at de kan spørge præcist ind til det der er brug for, for at behandle sagen.

At jeg har brækket armen da jeg var 12 år gammel, er f.eks. irrelevant ift min beskæftigelsessag. Hvis jeg loggede på sundhed.dk, ville den hændelse fremgå på siden, i oversigt over hvor jeg har været i behandling. Så hvis min sagsbehandler kiggede mig over skulderen, ville sagsbehandler i princippet anskaffe oplysninger, der er irrelevant for sagsbehandlers arbejde.

Så det synes jeg bestemt ikke du skal gøre!

http://www.socialjura.dk/content-sto...2-1986/#c14074

http://www.socialjura.dk/content-sto...rvaltningslov/

Hvis jeg fik sådan et brev, ville jeg svare:

"Hej Mxxxx xxxxx

Du skriver at jeg skal medbringe mit nem-id, så vi sammen kan logge ind på sundhed.dk, og se hvor jeg har været i behandling.
Jf forvaltningsloven §32, må du ikke skaffe dig fortrolige oplysninger, der ikke har relevans for min beskæftigelsessag.
Hvis du kigger med på min sundhed.dk profil, risikerer du at komme i besiddelse af sådanne oplysninger.
Jeg tænker at du har interesse i at følge loven.
Derfor vil jeg i stedet foreslå, at jeg hjemmefra, skriver en liste med relevante behandlingssteder, og medbringer til mødet.

Hilsen Kim Osbøl"

Sidst redigeret af MistyMiss; 03-12-2017 kl. 18:45.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2017, 18:59   #277
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Takker og bukker for info..

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Det må de IKKE gøre!
"192. I forvaltningslovens § 32 er der fastsat en bestemmelse, som har til formål at præcisere, at de personer, der virker i den offentlige forvaltning, ikke må skaffe sig fortrolige oplysninger, som ikke har betydning for det arbejde, de udfører. Det gælder såvel indhentelse af oplysninger fra andre myndigheder, som fremskaffelse af oplysninger, der er i myndighedens egen besiddelse, f.eks. fra ældre sager i arkiv. Bestemmelsen er dog ikke til hinder for, at myndighedens personale på sædvanlig måde samarbejder om løsning af myndighedens opgaver, eller for, at de sædvanlige sagsbehandlingsrutiner med f.eks. »tilaktering« af principielle sager følges."
Igen Takker og bukker, hvordan i al verden skulle jeg og andre almindelige borgere kunne vide dette.

Det lover ikke godt, når denne ufaglærte SB Hr Mxxxxx sxxxxx starter ud med en ulovlighed...

Vil I øvrigt anbefale dig at høre den sidste del af min sidste samtale nede på Lærkevej, hvis og når du evt for overskud til det.

Dine bemærkninger går rent ind hos mig
.

Sidst redigeret af Kio; 03-12-2017 kl. 19:23.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2017, 12:04   #278
Puma
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2017
Indlæg: 3
Styrke: 0
Puma er ny på vejen
Nu har jeg læst dit lange svar. og tak for det.
objektivt kan man sige at de mennesker du "offentliggøre" jo også er private mennesker, og måske bryder de sig ikke om at blive sat op på den måde.
Kunne man tænke sig at det kunne give dig problemer, som du måske ikke har brug for?
Et er at du mener kommunen er efter dig, men det er jo også alm. mennesker efter de har fri.
blot en tanke...
Puma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2017, 12:56   #279
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Tak for feedback Puma.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Puma Se meddelelser
Nu har jeg læst dit lange svar. og tak for det.
objektivt kan man sige at de mennesker du "offentliggøre" jo også er private mennesker, og måske bryder de sig ikke om at blive sat op på den måde.
Kunne man tænke sig at det kunne give dig problemer, som du måske ikke har brug for?
Et er at du mener kommunen er efter dig, men det er jo også alm. mennesker efter de har fri.
blot en tanke...
Lad mig starte med en STOR tak til Peter og hans netværk for hjælp og støtte. Samt stort tak til de socialrådgivere og socialrådgiverstuderende m.fl der uden vederlag hjælper og støtter os syge, svage og udsatte borgere i samfundet. Det er Jer der er med til at give os syge, svage og udsatte håb...

https://www.facebook.com/groups/1017...2005761778955/

Puma, jeg er også et privat menneske, har aldrig ønsket at stå offentligt frem.
Jeg har arb hele mit liv og passet alle min ting. Nu bliver jeg straffet og gjort retsløs.
Dette er for langt ude. Jeg kan godt se din pointe og forstå dit argument,
snakker kontinuerligt med min bisidder Peter om det. Og jeg rykker mig klart.

Men jeg mener altså også at man som privat menneske, der varetager nogle
arbejdsopgaver i en forvaltning, personligt selv har en forpligtigelse for om
disse arbejdsopgaver er okay, kan man se sig selv i øjnene, har man selv
en ren samvittighed med det arbejde man udfører. Og kikke sine børn i øjnene.

Jeg har selv fulgt udviklingen på området i et stk tid nu og har efterhånden et
godt netværk der hjælper mig, dvs jeg er blevet trukket ind i det.

D.eks da Jan Hoby kom med Nazi-kortet over for medarbejderne nede på
Lærkevej, hans mål var at "ruske" i dem og få dem til at vågne op og sige fra.

Jeg stod et par meter fra ham da han råbte det...:
https://www.youtube.com/watch?v=rT1jFNnAy_M&t=130s

https://www.avisen.dk/jan-hoby-jeg-s...er_454175.aspx

https://www.avisen.dk/efter-nazi-sam...op_454408.aspx

https://jyllands-posten.dk/indland/E...e-i-auschwitz/

http://pov.international/det-omvendte-nazikort/

Eller da jeg tilfældigvis faldt over socialrådgiver Marianne Steins opslags og
Debatindlæg m.m. som også pointere at medarbejderne og Dansk
Socialrådgiver Forening (DS) ved Majbrit Berlau, også har et ansvar, samt
at de sover i timen skal skal vågne op.

Jeg er 100% enig.

Du kan evt spørge Peter (phhmw) hvad hans erfaring er med DS..
https://www.k10.dk/showthread.php?t=19235

https://www.facebook.com/groups/1017...2320274080837/

https://jyllands-posten.dk/debat/bre...saa-ta-ansvar/

Det undrer mig dybt, at DS og Majbrit Berlau bare sidder ved sidelinjen og ser
passivt til. Hvis DS og Majbrit Berlau virkelig ville påtage sig et ansvar, så
strejkede ALLE SB i Danmark, samt opfordrede til en sympati-Strejke over hele
landet, lukkede alle JC ned osv osv, offentlige transporter, skraldemændene,
postvæsnet osv osv... Det her er altså alvorligt Puma.

Dette er et personligt angreb på mig og min integritet, på hvordan jeg har levet mit liv og hvad jeg har bidraget med i mit liv, og mange andre syge,
svage og udsatte borgere der fratages vores retssikkerhed.. Og "folk"
acceptere det bare...

Dette er ikke et spørgsmål om penge, dette er et spørgsmål om vi ønsker at
vores land skal gå i denne retning. Jeg ønsker det ikke. Og så længe politikerne
ikke påtaler det, på nær Mogens Rerup og Ulf Harbo, så sker der ikke noget.

Der skal være nogen der råber op, eller bliver det aldrig ændret.

Læste f.eks i går at Enhedslisten nu åbenbart forsøger at stoppe det frivillige arbejde som Ulf Baldrian Kudsk Harbo udfører når han gratis hjælper syge borgere som Bisidder og partsrepræsentant

https://www.facebook.com/groups/1490...6106887996503/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006463864075

Dette er ikke okay, og viser blot hvor vi åbenbart har Pernille Skipper og Enhedslisten. Deprimerende...

Hvis der ikke er nogen der råber op, så sker det slet ikke noget. Og vi syge håber på at DS og deres medlemmer snart kommer på banen.

Men tak for dit input Puma
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2017, 13:16   #280
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Puma Se meddelelser
Nu har jeg læst dit lange svar. og tak for det.
objektivt kan man sige at de mennesker du "offentliggøre" jo også er private mennesker, og måske bryder de sig ikke om at blive sat op på den måde.
Kunne man tænke sig at det kunne give dig problemer, som du måske ikke har brug for?
Et er at du mener kommunen er efter dig, men det er jo også alm. mennesker efter de har fri.
blot en tanke...
Kan kun give dig ret.

Gå altid efter bolden ikke efter "manden".
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension