K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2012, 15:32   #1
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
projekt " Brug for alle" ...

Jeg er ved at være færdig med arbejdsprøvning og jeg regner med at alt peger på pension. Nu har jeg lige modtaget et skema fra SB som skal udfyldes, om ønsker for uddannelse, alt hvad man har lavet hidtil , hvad man evt har af kurser osv osv osv... og lille afsluttende rubrik med, om der er noget der gør det svært at opfylde mål og drømme.. øhhhh JA SGU da, det er vel ikke for sjov man sidder i l.o.r.t til halsen og ikke kan noget mere

Der står en forklaring under dette link, hvad det går ud på... en forløber til de ressourceforløb der kommer fra 2013, dette projekt løber fra aug 12, til aug 13...

http://www.aalborgkommune.dk/_contro...bilag&id=13262

Min stress røg direkte i vejret over det her, kender nogen derude til det projekt, som er for folk i matchgruppe 3

For pokker da..

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 15:37   #2
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Hej, jeg har ikke læst dit link igennem, orker ikke at læse og forstå lige nu...

Men prøv dog at maile til SB og spørg til hvad det går ud på for DIT vedkommende, det virker da vildt underligt..

Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 15:39   #3
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Det har jeg også gjort Te pigen, venter på svaret Ville bare høre om andre der er tæt på pension, også har oplevet dette...
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 15:55   #4
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Jeg har lige fået min rp opdateret - på den sædvanlige måde
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 16:00   #5
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Puh, en omgang. Tror jeg var gået gennem gulvbrædderne, hvis jeg havde fået den skrivelse... Har kun lige skimmet det hurtigt, men det ser ud til, at det er en slags forløber (forsøg...?) for de ressourceforløb, ftp-reformen siger, alle nu skal have i stedet for ftp. Og at målet er uddannelse og beskæftigelse... Så kan godt forstå, du er forvirret lige nu... Er spændt på, hvad din sb svarer dig tilbage...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 17:23   #6
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
ja det er noget af alt det nye som kommer og dette er kun for match gruppe 3 borgere for at få afklaret om de på sigt kan blive omplaceret til match gruppe 2 og 1 med henblik på job så det ser da ikke ud til din sb tænker på førtidspension ??
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 17:30   #7
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
pyha, har talt med min søde sb, og skemaet er til HVIS nu den pension ikke går igennem Så skal jeg videre til det tværfaglige teammøde sammen med hende og vurderes...og her finder man jo vel så ud af, om det er helt hen i vejret at forsøge at få mig kampklar ( øhh er det ikke det vi er ved at konstatere jeg ikke bliver) eller om der kan sættes noget igang som skal få mig op på lakridserne

Jamen jeg har nærmest gråden stikkende i halsen, kan slet ikke overskue bare TANKEN om, hvis de skal sidde der og være på tværs med pensionen, blot for at få lempet mig over i alt det nye møg... og ikk noget med kun dem under 40, det er alle på kontant i match 3, jeg er snart 47 år

Men men, jeg må forsøge at finde roen, og TRO på der stadig er lidt retfærdighed til, så jeg får den så inderligt tiltrængte fred.. jeg sidder og fedter med sølle 10 mins " effektiv" ( langsom) arbejdsevne dagligt..og kan intet hjemme, sover så meget, og ligger resten af tiden. Håber ikke nogen finder på at mene jeg bare skal ha af krabasken, så jeg kan komme i sving!


fibro

Søsser... jo det gør hun, men som hun siger kan hun jo ikke garantere noget desværre, så det er kun for at være på forkant med den, så var den skrevet. Orker jeg det ikke, får jeg ikke prygl for det ...
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 17:34   #8
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
pyha, har talt med min søde sb, og skemaet er til HVIS nu den pension ikke går igennem Så skal jeg videre til det tværfaglige teammøde sammen med hende og vurderes...og her finder man jo vel så ud af, om det er helt hen i vejret at forsøge at få mig kampklar ( øhh er det ikke det vi er ved at konstatere jeg ikke bliver) eller om der kan sættes noget igang som skal få mig op på lakridserne

Jamen jeg har nærmest gråden stikkende i halsen, kan slet ikke overskue bare TANKEN om, hvis de skal sidde der og være på tværs med pensionen, blot for at få lempet mig over i alt det nye møg... og ikk noget med kun dem under 40, det er alle på kontant i match 3, jeg er snart 47 år

Men men, jeg må forsøge at finde roen, og TRO på der stadig er lidt retfærdighed til, så jeg får den så inderligt tiltrængte fred.. jeg sidder og fedter med sølle 10 mins " effektiv" ( langsom) arbejdsevne dagligt..og kan intet hjemme, sover så meget, og ligger resten af tiden. Håber ikke nogen finder på at mene jeg bare skal ha af krabasken, så jeg kan komme i sving!


fibro
håber du får din FP og får lidt ro på hverdagen klem fra mig
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 18:54   #9
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
tusind tak søsser, det håber jeg også inderligt meget..

Knus fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2012, 20:43   #10
Elefantmanden
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2012
Indlæg: 8
Styrke: 0
Elefantmanden er ny på vejen
http://www.ams.dk/Udbud-og-puljer/Pu...220812pdf.ashx

Her er et link med spørgsmål og svar.
Elefantmanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Brug for alle" slået fejl Risa Politik og Samfund 3 19-04-2013 22:10
"Brug for alle" Bertha65 Alt det andet 20 07-04-2013 22:04
Hvordan har du oplevet projekt "Brug for alle" studerende2013 Alt det andet 3 13-03-2013 00:57
Projekt beskrivelse "Brug for alle" maybeline2you Et godt link! 0 25-11-2012 00:57
Projekt "unge - godt i gang" lomo Spørgsmål ang fleksjob 1 25-11-2009 00:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension