K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-05-2012, 19:28   #51
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
supermus...........tak for svaret....
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 19:32   #52
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Nu har jeg været herinde meget, men det er snart et stykke tid siden.
Og der er godt nok sket meget med tonen herinde, førhen kunne man snakke om tingene og lytte stille og roligt.

Stribe: du kan gå ind i min profil og kigge alle mine indlæg igennem, så vil du nok få et lille fingerpeg på hvorfor jeg ikke spørger min sb ;-)

Lægekonsulenten skriver kun hvad lægerne skriver, så hans vurdering er ligeså god som andres.

Vi har skam styr på sagen, det var afslag på FTP min advokat pt. Arbejder på.
Vi skal jo komme med nogle argumenter, man anker ikke bare for at anke, vi har som sagt vundet alle sager vi har anket de sidste 2 år.

Men jeg skriver sideløbende sammen med borgmester og centerchefen, for de bliver nødt til at forstå hvad der sker i deres kommune.

Jeg har iøvrigt også forbindelse med ombudsmanden, som også mener der er et Sagsbehandler problem her.
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 19:54   #53
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
på forhånd takhopper..vil du fortælle mig hvordan man finder en profil...er jo lidt ny og ved ikke hvordan man gør..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 19:55   #54
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Du klikker bare på mit navn "hopper"
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 20:52   #55
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
så hopper nu har jeg læst en del om din sag..fan.. godt jeg bor i sønderjylland og ikke i sorø kommune..og du har stadig ikke fået din pension..ku jeg ihvertfald ik se..der må jeg nok sige du stikker alt hvad dårlig kommunal opførsel angår..
hilsen stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:12   #56
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Ja det er faktisk ret træls som man siger i Jylland ;-)

Men det er bare at kæmpe videre.

Min advokat snakkede om i sidste uge at gå rettens vej, men kan desværre godt trække ud ;-(
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:18   #57
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja en god advokat er guld værd..jeg er selv kommet til skade på arbejde..øv øv.savner det hverdag,men havde også en advokat til at hjælpe mig..jeg har ik anket noget,men har alligevel nydt godt af advokat og betalt hendes salær med glæde..fik sygdagpenge i 4.5 år og derefter fp..jeg har kun fået soper behandling af sb...tænk det er samme land

men hatten af for din kamp og gi aldrig op,men føj for politikere i sorø kommune..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:38   #58
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
hej hopper..så har vi alle misforstået din tråd..det må du undskylde
Allerede i første indlæg, startindlægget, skrev hopper følgende:
"Min erhversevne er 8-9 timer, lægerne siger at min erhversevne er under 1/3 af det normale."

Og jeg forstod med det samme, at hopper's erhvervsevne er nedsat til 1/3 af det normale, hvilket er det samme som, at den er nedsat til 33%, d.v.s. hopper's erhvervsevne er på 1/3, som = 33%.

Og når hopper's erhvervsevne er på 33% (1/3), så må han være 66% (2/3) invalid.

Det er meget simpel matematik.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:40   #59
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
godt vi har dig vovse..............
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2012, 21:44   #60
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hopper Se meddelelser
Nu tror jeg at jeg forstod pointen ved at læse den endnu engang ;-)
Hvis de vil sende mig i revalidering nu, så er det med henblik på at jeg kan komme i arbejde på normale vilkår som alle andre.

Ja, og den holder jo ikke, er vi vist enige om.

Det er kun hvis jeg har fået tilkendt fleks eller ftp, at de kan smide mig i revalidering når jeg har en varig nedsat erhversevne...
Præcis derfor jeg skrev, at det forudsætter, at de først tilkender dig fp.

Fint, at du forstod den, den er vist også lidt kringlet.

Når jeg kun skriver om fp, og ikke fleks, så er det fordi, at med en arbejdsevne på 8 timer pr. uge, så kan det ikke betale sig for en arbejdsgiver, at ansætte dig i et fleksjob, som reglerne er nu.

Hvis du tilkendes fleks nu, så kommer du ud i en ny kamp om hvorvidt du kan klare et fleksjob, og lige pludselig er der kommet nye regler, som, så vidt jeg forstår det, ikke ligefrem giver fleks'ere bedre vilkår.

Hvis der ikke havde været udsigt til en stramning af reglerne vedr. fleks og fp, så ville jeg have skrevet det samme, som en anden skrev, at fleks er halvvejen til fp, for sådan bliver det vist ikke ved at være.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
hjælp til penge sprøgsmål og kommune pigespejder Alt det andet 2 21-06-2010 20:36
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension