K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2008, 22:19   #11
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.793
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej Morten.

Mai-Britt er inde på noget som du ikke har oplyst så meget om. Hvilke undersøgelser er der foretaget? Findes der en gammel GODKENDT og ANNERKENDT arbejdsskaderapport?

Jeg gik i 11 år med en uopdaget discus-prolaps i lænden. Så det er IKKE så let i nogle tilfælde for lægerne at stille en endegyldig diagnose. Men din opgave bliver at presse på hvis ikke du er udredt ordentligt. Hvor i landet bor du, Morten?
Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 08:59   #12
Morten
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2008
Indlæg: 18
Styrke: 17
Morten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mai-Britt Se meddelelser
Hej Morten

har du fået skannet din ryg, hvis ikke syntes jeg at du skulle forlange det, en skanning er den metode som er bedst, for at se hvad der er galt, for der er jo noget galt når du har så mange smerter, hvis du ikke har en sygeforsikring, så måske du har råd til selv at få fortaget en skanning på privathospitalet, det er ikke så dyrt, men prøv at gå ind på Hammlet´s hjemmeside der kan du se priser, håber at det lykkes for dig at de finder ud af hvad der er galt

Mai-Britt
p.s har lige været ind på hamlet det koster 38oo kr for en skanning af rygen og det er vel ok hvis det er det der skal til
hej mai-britt har været i scanner de kunne ikke finde noget så er derfor meget fortvivlet jeg kan j pege på ligenøjagtig hvor det gør ondt ved ikke hvad jeg skal gøre
Morten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 09:01   #13
Morten
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2008
Indlæg: 18
Styrke: 17
Morten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Hej Morten.

Mai-Britt er inde på noget som du ikke har oplyst så meget om. Hvilke undersøgelser er der foretaget? Findes der en gammel GODKENDT og ANNERKENDT arbejdsskaderapport?

Jeg gik i 11 år med en uopdaget discus-prolaps i lænden. Så det er IKKE så let i nogle tilfælde for lægerne at stille en endegyldig diagnose. Men din opgave bliver at presse på hvis ikke du er udredt ordentligt. Hvor i landet bor du, Morten?
Hilsen Peter
den findes en anerkendt arbejdsskade rapport og dengang var det en mengrad på 18% men det var da jeg stadig var i arbejde osv
Morten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 13:17   #14
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.793
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej igen Morten.
Du nævner en mensgrad på 18 %. De kommer jo ikke af ingenting. Så der må stå noget mere i dine journaler? Som du allerede har opdaget kommer der ingen af sig selv og hjælper dig. Så du skal selv opsøge løsninger. Hvem siger at en reumetalog, som er mediciner, har netop indsigt i dine symptomer?
Jeg ville bruge penge på en anden vurdering. Få aktindsigt i ALLE dine journaler og lån røntgen samt alle MR og CT-scanninger og brug ca 1500 kr på et privathospital for at få andre til at se med friske øjne på dine smerter.
Når du som et voksen og ansvarligt menneske til stadighed føler at noget er galt, så har du ret. Men det er meget let for dine omgivelser, herunder læger og sagsbehandlere, at nævne psykiske overbygninger på dine smerter. Det skal du forholde dig til som en kendsgerning som du ikke kan undgå.
Jeg spurgte dig om hvor i landet du bor, fordi jeg vil anbefale dig www.ofeldt.dk som har 2 klinikker på Sjælland som har overenskomst med det offentlige efter gældende regler.
Smerter kan vi ikke undgå men de helt store skal vi ikke finde os i. Der findes løsninger, men du har bare ikke fundet dem endnu.
Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 17-04-2008, 13:30   #15
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Hej igen Morten.
Du nævner en mensgrad på 18 %. De kommer jo ikke af ingenting. Så der må stå noget mere i dine journaler? Som du allerede har opdaget kommer der ingen af sig selv og hjælper dig. Så du skal selv opsøge løsninger. Hvem siger at en reumetalog, som er mediciner, har netop indsigt i dine symptomer?
Jeg ville bruge penge på en anden vurdering. Få aktindsigt i ALLE dine journaler og lån røntgen samt alle MR og CT-scanninger og brug ca 1500 kr på et privathospital for at få andre til at se med friske øjne på dine smerter.
Når du som et voksen og ansvarligt menneske til stadighed føler at noget er galt, så har du ret. Men det er meget let for dine omgivelser, herunder læger og sagsbehandlere, at nævne psykiske overbygninger på dine smerter. Det skal du forholde dig til som en kendsgerning som du ikke kan undgå.
Jeg spurgte dig om hvor i landet du bor, fordi jeg vil anbefale dig www.ofeldt.dk som har 2 klinikker på Sjælland som har overenskomst med det offentlige efter gældende regler.
Smerter kan vi ikke undgå men de helt store skal vi ikke finde os i. Der findes løsninger, men du har bare ikke fundet dem endnu.
Mange hilsner Peter
ja jeg vil sige det samme som dig, det er nemt at sige at det er en psykisk overbygnig, den har jeg også fået kastede i hoved, men det villle jeg ikke finde mig i for min psyke fejlede ikke noget, men det er fordi at lægerne ikke kan finde ud af hvad du fejler, du skal blive ved med at kæmpe og få andre øjne til at kikke på dig,
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2008, 08:00   #16
Morten
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-04 2008
Indlæg: 18
Styrke: 17
Morten er ny på vejen
nej ganske rigtigt de 18% kommer ikke af ingen ting og dette skal enda genoptages for mengraden ner noget kun højere i dag men det vælger min sagsbehandler at overse ligesom hun overser at min læge har skrevet at jeg ikke er i stand til at deltage i nogen form for arbejde eller arbejdsprøvning og da jeg kom til det første møde havde hun ikke engang læst ressourse profilen som var så vigtig for at vi kunne komme videre ifgl sagsbehandleren selv, har også været inde på de psykiske hvor jeg fik noget antidrepessiv for at fjerne mine smerter hvilket selvfølgelig ikke hjalp
Morten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kognetive problemer.. Susanne2412 Dit og Dat 5 13-04-2011 13:02
Problemer med sagsbehandler Dine Spørgsmål ang fleksjob 5 15-08-2010 09:17
Problemer med min sagsbehandler! enligmor Alt det andet 19 17-03-2010 00:55
Problemer på arbejdspladsen.... curls Spørgsmål ang fleksjob 3 01-02-2007 16:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension