K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-06-2007, 11:37   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: flexjob og sygedagpenge kontra nedsat arbejdstid over 1 perode og hvad med ferie penge?

Lotus du kan bare sende mig en privat besked så skal jeg prøve at kigge på det, du kan også sende mig en mail på adressen

[mail][email protected][/mail]

og det er ganske rigtig hvad Stella skriver til dig , og hvis de ting du skriver er det du har fået besked på af kommunen og som din arbejdsgiver også har fået besked på , så er du da helt sikkert dårligt rådgivet, og jeg har da aldrig set noget ligende, det er helt sikkert noget du skal klage over..

Citat:
du skriver

1, - kommunen har givet mig de forskellige oplysninger ( snakkede med de forskelline områder på kommunen seneste i sidst uge)

2, - jeg har været ansat i 3 mdr nu, -

3, - min sagsbehandler har ikke og jeg tror heller ikke, han har tænkt sig at lave opfølgning på min sag

4, - det er kommunen der har bestemt antal time
1. det er ikke de rigtige oplysninger, og jeg vil helt klart anbefale dig at melde dig i fagforening for de er også i stand til at hjælpe dig og give dig de rigtige oplysninger, der er også LAFS som muligvis kan hjælpe dig , prøv at kigge her www.lafs.dk de har et sekratiat som kan hjælpe dig og som du kan ringe til jeg vil gerne hjælpe dig men for mig at høre så skal du have noget hjælp meget hurtigt , og jeg tror at det vil være smartest for dig at have nogen til at hjælpe dig med at tale din sag.

2. og du har selvfølgelig lov til at sygemelde dig hvis du er syg og du får sygedagpenge under forløbet nøjagtig som stella skriver, og din arbejdsgiver bliver holdt 100 % skadefri.

3. det er din jobkonsulent der skal lave opfølgning på dit arbejde, det skal han når du beder om det hvis der er nogen uklarheder eller hvis du føler at du ikke magter det feks , senest et halvt år efter ansættelse skal din jobkonsulent lave en opfølgning ifølge loven, og det er ikke noget de kan beslutte at lade være med det er et lov krav..

Disse opfølgninger skal netop sikre at du kan magte dit job at timerene passer dig osv...

4. kommunen kan ikke bestemme antal timer, de kan efter en arbejdsprøvning vurdere hvor mange timer du kan klare, men det har jo klart noget med jobbet at gøre, en med feks dårlige ben ville måske kunne arbejde 20 timer i en stille sidene funktion på et job, men ville derimod kun kunne arbejde 10 hvis de var i et job hvor de skulle gå, så det er individuelt og afhængig af jobbet og hvad dit helbred kan klare og ikke noget som kommunen kan bestemme..

hvad står der i din ressourceprofil ang timer ? og har du ikke været i praktik for inden din ansættelse ? praktikken er jo netop for at afklare hvor mange timer man kan arbejde, samt hvilke hjælpemidler der er nødvendige ..

Men du kan bare skrive til mig så skal jeg se hvad jeg kan finde ud af

mvh
Hejdien
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ferie penge ved ftp ? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 10-03-2013 01:27
Ferie penge og ledighedsydelse jango Alt det andet 4 03-01-2013 18:29
Sygedagpengestop kontra Flexjob LarsV Spørgsmål ang fleksjob 1 15-06-2012 21:37
ferie penge under sygedagpenge.. annette Skal kommuner ikke overholde loven? 10 12-02-2007 12:28
Ferie penge mie Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 1 30-01-2006 13:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension