K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2008, 15:00   #1
Sanneh
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2008
Lokation: Næstved
Indlæg: 20
Styrke: 17
Sanneh er ny på vejen
Jeg er i chok

Er lige kommet hjem efter en tur hos lægen. Skulle til gennerel helbredsundersøgelse, da jeg har søgt om bil. Har tidligere nævnt her inde, at der jo ikke var noget, at frygte, hvis man da stoler på sin læge. Jeg var egentlig ikke nervøs, men lidt spændt på, hvad der skulle ske. Til min store overraskelse opdager jeg, at det ikke er den læge der har kørt hele denne sag jeg skal ind til, men der imod den læge som aldrig rigtig har taget mig alvorlig.

Men, tænker jeg. Han har jo forberedt sig og læst om min sag inden jeg kommer, så der er jo ikke så meget, at være i tvivl om.

Her kommer så chokket... Nå, du har søgt om en bil. Det får du ikke. Det skal man jo være syg for, at få!

Der står at du har været til forskellige speciellæger. Du skulle efter sigende have fibromyalgi. Korrekt?
Øhh ja svarer jeg og bliver paf over måden jeg bliver spurgt på og tiltalt på...

Hmm... Ja altså du siger du har ondt, men da jeg kaldte dig ind kom du jo frejdigt nærmest løbende ind! Lidt har du nok ondt, men du kan jo gå lange distancer, tage med offentlig transport osv.

Det forsætter på denne måde. Jeg sidder og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Havde slet ikke forventet et sådan forløb! Plejer godt, at kunne sige fra mig, men her sad jeg bare og var i total chok og blev dybt ked af det.



Fordi jeg igen blev mødt af mistænklighed og stemplet som hypokonder. Er bare så ked af det. Ville jo ikke søge om bil hvis der ikke er behov for det. Var aldrig visiteret til flex hvis jeg bare var doven og ugidelig. Har jo ikke været sygemeldt i så lang tid hvis det var uden grund! Ved at andre har oplevet lignende episoder. Har jo også mødt det før, hvorfor blev jeg så så ramt af det i dag!!?

Tror han har spoleret chancen for, at få hjælp til en bil

Fik heler ikke noget svar på hvad der videre skulle ske med de undersøgelser der skulle sættes igang omkring nogle andre ting. I det hele taget en rigtig øv oplevelse...

Kan ikke rigtig sætte ord på det lige nu.Føler mig lidt tom og trist... Hvem har jeg på min side hvis jeg ikke en gang har min egen læge...

Sanne
Sanneh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2008, 16:45   #2
Silke
Elsker at være her på K10
 
Silkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Indlæg: 87
Styrke: 17
Silke er ny på vejen


Sikka da en nar af en læge !!!!!

Jeg ville OMGÅENDE ringe og bestille en ny tid hos den læge, der kender dig og dit sygdomsforløb...

Jeg kan godt forstå, at du er trist og ked af det.... men giv ikke op.... bliv vred i stedet for.... for sådan en behandling, har ingen gjort sig fortjent til...

Så... op på hesten igen og kæmp videre for dig selv....

__________________
Venlig hilsen

Silke

Carpe Diem
Silke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2008, 19:41   #3
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Silke du siger det hele. Lige mine ord. Han er da en kæmpe supernar og ikke sin stilling værdig.

Krydser fingre fod det alligevel lykkes at få den bil.

Knus Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Chok! 1700 kr mindre i dagpenge. Ninja Politik og Samfund 9 10-01-2013 23:15
Forældet sag CHOK! 1987102Æl Alt det andet 6 25-06-2011 14:38
Et land i chok efter Anders Fogh Rasmussen buster Politik og Samfund 6 18-04-2010 15:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension