K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2010, 12:43   #1
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Hvilken psykiater

Hej alle sammen.

Det ser ud til at jeg skal til en psykiater for at få udredt om jeg er depressiv og har derved forværret smerter ( latterligt, men ja ja de skal jo prøve) Efter at have læst en masse om hende Eva er jeg jo bekymret for om jeg falder i hænderne på en lignende. Har i nogle erfaringer med en rigtig dygtig psykiater i Aalborg, må i meget gerne lige give mig besked.

På forhånd mange tak.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 15:55   #2
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
kan desværre ikke hjælpe dig da jeg bor i kbh.
Men gennem mit sygeforløb har jeg haft meget kendskab til mange psykiater..gode alle sammen

ville bare lige skrive det for at sige at der findes masser af gode psykiatere derude ..min sidste er guld værd..
det eneste man kan gøre er at være hudløs ærlig omkring sin situation på den måde kan man få den hjælp man har brug for..

det kan godt være du ikke har brug for en ..men vil bare trøste med at det ku jo godt være du får en god en for der er mange af dem derude

jeg ønsker dig alt held og lykke i din sag.
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2010, 18:37   #3
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Jeg fik en fair behandling hos Birger Guldbæk.

Men i forhold til dine smerter, så hænger smerterne også sammen med det psykiske.
Så stress, depression, pres fra kommune osv, kan være med til at hæve smerterne.

Men bed om at få flere at vælge imellem, og når du har fået deres navne så Google dem, så søg og spørg på forums om dem.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2010, 09:41   #4
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Leduce Se meddelelser
kan desværre ikke hjælpe dig da jeg bor i kbh.
Men gennem mit sygeforløb har jeg haft meget kendskab til mange psykiater..gode alle sammen

ville bare lige skrive det for at sige at der findes masser af gode psykiatere derude ..min sidste er guld værd..
det eneste man kan gøre er at være hudløs ærlig omkring sin situation på den måde kan man få den hjælp man har brug for..

det kan godt være du ikke har brug for en ..men vil bare trøste med at det ku jo godt være du får en god en for der er mange af dem derude

jeg ønsker dig alt held og lykke i din sag.
Det var faktisk dejligt lige at høre der findes ordentlige psykiatere derude. Så tusind tak Jeg håber på det bedste ihvertfald.
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2010, 09:52   #5
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jsn Se meddelelser
Jeg fik en fair behandling hos Birger Guldbæk.

Men i forhold til dine smerter, så hænger smerterne også sammen med det psykiske.
Så stress, depression, pres fra kommune osv, kan være med til at hæve smerterne.

Men bed om at få flere at vælge imellem, og når du har fået deres navne så Google dem, så søg og spørg på forums om dem.

Mvh.
Jsn
Hej Jsn.

Ham vil jeg lige prøve at google lidt, tak for det og dine råd

Lige netop det du siger med at depression kan forværre smerterne er de de forsøger at få belyst. HVilket er en stor gang løgn for mit vedkomne. Jeg bliver gal over at de forsøger at sige at jeg er deprimeret og det er derfor jeg har smerter, så et par gange ved en psykiater eller psykolog og så vupti så er jeg smertefri. Bliver ski lidt gal over det må jeg indrømme.

JA gu er jeg da ked af det, jeg har en invaliderende kronisk alvorlig sygdom der højst sandsynligt sender mig i kørestol. Plus alle de andre sygdomme som bestemt ikke gør noget bedre. Hvem vil dog smile over det???? Jeg er ked af det pga smerterne og sygdommene, men det er ikke dét at jeg er ked af det der gør jeg har det sådan som jeg har det. Der er en meget meget stor forskel. Men jo selvølgelig påvirker alle de ting du skriver mig meget, men at prøve at sige hele min situation er fordi jeg er deprimeret køber jeg ikke.

Jeg er ikke depressiv, jeg er ked af det som alle andre normale mennesker vil være i min situation og nej kampen mod kommunen er da ikke et positivt indslag i mit liv. Så jeg glæder mig til at komme afsted så de kan begrave disse påstande. Kan godt forstå de skal have ALT afprøvet og kontrolleret for at være helt sikre, men de kunne gøre det på en anden måde. Mon ikke den psykolog jeg gik hos, min egen læge eller alle speciallægerne havde set en depression komme hvis det var??

Nå det lyder lidt mere angribende end det lige var meningen, det var heller ikke henvendt til dig Jsn, det var bare lige et generelt "brok-indlæg" over den kære kommune
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2010, 10:15   #6
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Hej Julcha..
Psykiater kan jeg ikke hjælpe dig med..
Men jeg kan fortælle at jeg blev sendt til en psykolog.. hehe han skulle kunne fjerne mine smerter i en ødelagt skulder

Jeg var ret så irriteret over at blive sendt afsted.. men jeg havde jo ikke som sådan et valg... nægtede jeg .. så smækkede låget jo til sygedagpenge..
Heldigvis kom der noget godt ud af de mange timer hos ham (også selvom han var en skør skid ggg)... jeg fik på skrift at min stresstærskel var meget meget meget lav.. og at jeg slet ikke var depri. eller at jeg bare ønskede brændende at være syg ..
Og min fagfor. og jeg fik lov til at lave en note i min r.profil om at psykolog ikke kunne fjerne og fikse en ødelagt skulder.. som ask havde anerkendt som arb. skade og givet men grad på 8%

Nu er kom. ved at snakke pension.. og jeg har allerede fået at vide at jeg nok skal til psykiater .. men jeg er endnu ikke nået så langt at jeg ved noget endelig..

Ønsker det bedste for dig..
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2010, 11:22   #7
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Hej Julcha..
Psykiater kan jeg ikke hjælpe dig med..
Men jeg kan fortælle at jeg blev sendt til en psykolog.. hehe han skulle kunne fjerne mine smerter i en ødelagt skulder

Jeg var ret så irriteret over at blive sendt afsted.. men jeg havde jo ikke som sådan et valg... nægtede jeg .. så smækkede låget jo til sygedagpenge..
Heldigvis kom der noget godt ud af de mange timer hos ham (også selvom han var en skør skid ggg)... jeg fik på skrift at min stresstærskel var meget meget meget lav.. og at jeg slet ikke var depri. eller at jeg bare ønskede brændende at være syg ..
Og min fagfor. og jeg fik lov til at lave en note i min r.profil om at psykolog ikke kunne fjerne og fikse en ødelagt skulder.. som ask havde anerkendt som arb. skade og givet men grad på 8%

Nu er kom. ved at snakke pension.. og jeg har allerede fået at vide at jeg nok skal til psykiater .. men jeg er endnu ikke nået så langt at jeg ved noget endelig..

Ønsker det bedste for dig..
Kh
Lone
Hej Lone

Tak for at fortælle lidt om dine erfaringer

Ja, man kan kun ryste på hovedet over at de prøver at skyde skylden på ens psykiske tilstand. Hvis jeg var syg psykisk, havde jeg jo nok allerede diagnose. Men ja, de skal jo gøre det. Jeg er også i gang med at blive udredt i forbindelse med en pension, også derfor jeg bliver sendt afsted. Det skal bare overståes.

Held og lykke i din sag
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 17:53   #8
viola53
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2010
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
viola53 er ny på vejen
Sørg endelig for ikke at blive henvist til Eva Blach, hun nedlægger os med alle sine uddannelser og egne meninger, alt hvad der i mine 3 års sygdom var vigtigt for mig at holde fast i, fejede hun totalt af bordet, nedgjorde hele mit liv og de læger der stadig er i min behandling.
viola53
viola53 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 21:59   #9
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hej viola53... hvad mon dine læger siger til hendes ord og udtalelser?

nu er det jo næppe sikkert hun beskriver de samme ord i sin udtalelse om dig, og det er vel ikke så heldigt at du har optaget mødet.. ??

men jeg er glad for jeg bor så langt væk fra hende.. og dog... jeg kunne sku godt tænke mig at få hende til at glide i sit eget l..t

håber du kan komme dig igen ovenpå den oplevelse..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvilken lov gælder her østerbro Spørgsmål ang fleksjob 1 01-03-2013 14:02
Hvilken § Rådvild Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 28-10-2011 07:55
hvilken økonomisk støtte får man mens man går til psykiater for behandling af PST? anonym1600 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 22-03-2011 20:30
hvilken speciallæge nilla Alt det andet 8 02-07-2010 13:42
Hvilken psykiater Stueplanten Dit og Dat 1 09-06-2009 19:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension