K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2015, 13:25   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hjælp Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Spørgeskemaet skal undersøge hvilken slags hjælp, der bliver givet fra kommunen voksne sygdomsramte, samt om hjælpen er tilstrækkelig. Spørgeskemaet vil tage 5-8 minutter at udfylde, og vil blive behandlet anonymt.

Resultatet af undersøgelsen skal bruges i en artikelserie som indgår i vores afgangsprojekt ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.


UNDERSØGELSE!

http://survey.djh.dk/opinio/s?s=4706

Linket findes også her, nederst
http://www.rygforeningen.dk/links-og-artikler/links/

Hjælp til sygdomsramte par


Vi vil undersøge omfanget af hjælp, der bliver givet fra kommunen til voksne personer, som er ramt af alvorlig og/eller længerevarende sygdom.
Vi vil gerne have dit svar hurtigst muligt og senest fredag den 13. marts.
Det tager ca 5-8 min. at udfylde undersøgelsen, og din besvarelse vil blive behandlet anonymt. Du kan kun besvare undersøgelsen én gang.

Undersøgelsens resultat vil blive brugt i en artikelserie, som skal indgå i vores afgangsprojekt ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.


Bedste hilsner
Maja Grønholdt Jensen ([email protected])
Marie-Louise Rafn ([email protected])
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

Fundet på www.rygforeningen.dk


Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 05-03-2015 kl. 13:30.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 13:39   #2
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
done. Det tog ikke lang tid
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 15:52   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja jeg kan ikke udfylde den undersøgelse da den simpelthen er for dårligt lavet...

Punktet "Har du modtaget al den hjælp du søgte"....svar mulighed er "ja eller nej"

Der mangler en delvis....for hvis man har fået noget af den hjælp man søgte men ikke det hele....ja så mangler der en delvis...

Efterfølgende skal man svare ud fra sit svar enten ja eller nej...som jo ikke er korrekt...

Så jeg har ikke udfyldt denne....og kan kun anbefale andre som overvejer at udfylde den....forudsat at du har modtaget noget af den hjælp du søgte men ikke alt det du søgte...at lade være med at udfylde dette spørgeskema...

De burde lave det om...og så lige gennemtænke det inden de beder folk om at udfylde det
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 16:32   #4
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Der var en rubrik hvor der stod "andet". Den puttede jeg bare alt det jeg havde at sige i.

Tænker også at det er nogle elever på journalist skolen. Så de er jo i gang med at lære om de får spurgt om det rigtige og får nogle svar de kan bruge til noget. Det er ikke en videnskabelig undersøgelse lavet af nogen der allerede har en PhD.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 16:39   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja problemet er jo at hele undersøgelsen vil blive forkert hvis man ikke kan svare rigtigt på nogle af spørgsmålene...

Der var lige netop ikke et felt med "andet" eller "delvis" til det spørgsmål....så man kan kun svare ja eller nej til spørgsmålet om man har fået det man søgte om...

Men jeg har fået noget af det jeg søgte om men ikke alt jeg søgte om...

Svare jeg enten ja eller nej....som muligheden er...ja så vil det jo ikke give et korrekt svar eller syn på det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 16:54   #6
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Jeg kan ikke se testen igen når jeg har svaret en gang. Det kan huske min computer tror jeg.

Men til spørgsmålet "Har du modtaget al den hjælp du søgte" svarede jeg nu også nej.

Og det skal du da også for du har jo ikke modtaget AL den hjælp du søgte, når du kun har modtaget noget af det du søgte

Det er nok i næste spørgsmål "andet" spørgsmålet kommer. Den hvor man skal angive hvilken hjælp man godt kunne tænke sig at have fået.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 18:34   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kunne nu ikke se hvor jeg skulle kunne fortælle at jeg har fået det meste af det jeg søgte....men at der kun er en enkelt ting jeg ikke har fået...

Indrømmet...at jeg ikke gjorde det hele færdigt...eftersom jeg ikke kunne svare korrekt...så måske der har været et felt til allersidst hvor man har kunne fortælle det...det ved jeg ikke...

Hvis jeg svarede nej til om jeg har fået det jeg søgte...ja så ville det jo se ud som om at jeg ikke har fået noget...og hvis de udleder en konklusion på det ja så ville det være et skævt billede...

Det samme ville det være hvis jeg havde svaret ja...

Men men nok om det...Jeg synes bare godt....også selvom de er ved at lære....at de kunne have lavet den undersøgelse bedre...evt have lagt en ekstra svarmulighed i form af "andet" eller "både og" eller "delvis" lige på det der drejer sig om man har fået det man søgte om...

Et eller andet sted...ja så ser jeg helst at den konklusion der kommer ud af det her....bliver så korrekt som overhovedet muligt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 21:12   #8
Bruno
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2013
Indlæg: 57
Styrke: 12
Bruno er ny på vejen
Giver dig, Web, fuldstændig ret! Det virker ikke somom det er journalist-studerende der har udformet spørgsmålene, nærmere som et folkeskoleprojekt for de lidt ældre klasser!
Bruno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2015, 10:11   #9
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Journaliststuderende

lærer også at vinkle deres skriverier.

Jeg håber de ringer mig op efterfølgende. Så kan jeg jo fortælle dem, at der mangler svarmuligheder, efter min mening.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2015, 13:38   #10
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Ja det samme gjorde jeg, men der var vist ikke plads nok og tilbød også at de måtte kontakte mig
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension