K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2014, 00:27   #11
leba
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-07 2010
Indlæg: 29
Styrke: 14
leba er ny på vejen
Tak Stampe for konstruktiv feedback og at du gav mig plads til at ytre mit luksus problem :-), ja man må nemlig indordne sig og tro mig det har vi også efter 3 år uden noget fra det offentlig, fordi man er husejer(og manden min har en løn der ikke ligger i den høje ende), og en masse udgifter til medicin og behandlinger, har vi måtte låne en del til at dække hulet, så det giver helt sig selv at vi ved at vi ikke kan tillade os at leve overevne, men havde nu håbet lidt at se lyset, når der igen kom en indtægt, fordi jeg troede at min forsikring dækkede (har haft den i 20 år og troede at jeg så gik med livrem og seler) , så vi ikke behøvede at flytte 3 børn fra deres faste rammer.

Og dette er ikke ironisk ment, kunne godt lide din måde at skrive på uden indtag af sure rønnebær :-)
leba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2014, 08:59   #12
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror ikke det er sure rønnebær, vi er bare mange der oplever, at de forsikringer vi har betalt i mange år ikke virker og at penge har det med at forsvinde.

min mand har været uden indtægt i 3 år til september, vi havde ikke mindre end 2 forsikringer på ham, fordi han var vores forsøger.

desværre er det bevist at han har en arvelig sygedom som de ikke dækker, derfor lever vi af min indtægt med 2 børn, vores rådigheds beløb til mad og div, er på 3500 men for få mdr siden var det på 1700, så jeg ved godt det ikke er sjovt
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2014, 09:04   #13
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Tror det for alle er mest positivt at kunne optimere sin indtjening så meget som muligt.
Nogle mener det modsatte, men bare man går efter det, man selv føler er rigtigst.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2014, 13:50   #14
Bruno
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2013
Indlæg: 57
Styrke: 12
Bruno er ny på vejen
Jeg blev også overrasket over at man netop IKKE er sikret ved erhvervsevnetab og det mest groteske i min verden er, at hvis du forbliver på ledighedsydelse og undgår at arbejde de få timer du nu kan, ja!..så forsætter udbetalingen for TAE.

Det betyder at du alt efter hvor meget du får i TAE, faktisk kan blive tvunget til at gøre alt for IKKE at arbejde, bare for at skrabe lidt ekstra sammen til din mildest talt stramme økonomi!........hvad pokker skal vi så med ordningen?

Meningen var vel ellers at blive på arbejdsmarkedet og bidrage med hvad man nu kan........og ikke at skulle finde smuthuller fordi man nu engang på grund af sygdom er havnet nederst i samfundet!

MVH og håber at du får det bedste ud af dit liv som det er nu!
Bruno er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension