K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2013, 23:04   #1
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
2000 kr er en formue for de fattigste

Sådan lyder Overskriften nu på en artikel På Bt...

Det vidste vi jo godt, var kun Lars Løkke som ikke vidste det..

Det forhøjer en almindelig kontanthjælpmodtagers penge med 36%

Og de påstår at det ikke kan betale sig for folk at arbejde...

Go Home Løkke og Joachim B Olsen...

http://www.bt.dk/danmark/2.000-krone...r-de-fattigste
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 02:33   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den stodder er simpelthen så usmagelig, håber han drukner i sine bilag på Søndag, og skvatter over dem han ikke vil offentliggøre.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 04:07   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg opfattede den bemærkning om de 2ooo på en anden måde end de fleste herinde ...

jeg er selv ftp og 2ooo er mange penge...

men det med at tage et job for 461 kr ekstra uge....det ville nogen og andre ikke,,,,

husker jeg ikke helt forkert og gør jeg så beklager jeg...men der har været tråde hvor folk har spurgt om de måtte sige nej til job - fordi det økonomisk ikke ku betale sig el.fortjenesten har været meget lille...

ja løkke er inogens øjne usmagelig - men jeg synes Thorning og co er endnu mere usmageligt...

men ak det gode ved dk er jo vi ka mene og sige hvad vi vil..det skal vi være stolte af...

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 15:37   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
jeg opfattede den bemærkning om de 2ooo på en anden måde end de fleste herinde ...

jeg er selv ftp og 2ooo er mange penge...

men det med at tage et job for 461 kr ekstra uge....det ville nogen og andre ikke,,,,

husker jeg ikke helt forkert og gør jeg så beklager jeg...men der har været tråde hvor folk har spurgt om de måtte sige nej til job - fordi det økonomisk ikke ku betale sig el.fortjenesten har været meget lille...

ja løkke er inogens øjne usmagelig - men jeg synes Thorning og co er endnu mere usmageligt...

men ak det gode ved dk er jo vi ka mene og sige hvad vi vil..det skal vi være stolte af...

stribe ftp
Du ville måske kunne synes at Detektor fra DR2 fra denne uge var et kig værd...

Alle de tal som de spyer ud om hvad der kan svare sig og ikke svare sig...

De lyver hele bundtet...

Men se selv fakta her når der bliver regnet på tingene http://www.dr.dk/tv/se/detektor-tv/detektor-121

BTW

Det at nogen siger at Lars Løkke er usmagelig eller hvad man nu kan bruge af ord om manden....det gør ikke at man automatisk synes at Helle Thorning er bedre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 16:17   #5
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Du ved nok, noget er en løgn til man gentager det nok gange til at folk tror på den..

Inklusiv dig selv..

Det er det venstre og de andre blå partier gør..

Siger folk på kontanthjælp har for mange penge, og i kan jo se, folk der ALDRIG har mødt en kontanthjælpsmodtager eller dem som kender en men aldrig har spurgt til deres økonomi, de tror feks en kontanthjælpsmodtager har 8.000 tilbage EFTER alt er betalt..


Så er man da godt syg i Roen hvis man tror en kontanthjælpsmodtager har så mange penge..........

Og de kan ikke selv vide hvad de betaler for El/Vand/Mad osv, for vi andre har jo de samme udgifter bare ikke den hø'je løn
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2013, 09:19   #6
anette29
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Lokation: hedensted
Indlæg: 198
Styrke: 12
anette29 er ny på vejen
jeg VED at nogen siger nej til job fordi de ikke syntes forskellen mellem jobbet og kh er stor nok!! og det var dem jeg opfattede Løkke talte om. Det rager dem en høstblomst at de ville have 400 kr. mere i pungen om ugen.


det er desværre stadigt sådan at for nogle kh modtagere er det ikke særlig vigtigt at komme ud.

Jeg vil lige, inden nogen farer i "flæsket" på mig, sige : jeg taler kun om "ALMINDELIGE" kontanthjælpsmodtagere. Ikke syge!!
anette29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension