K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2016, 01:24   #1
Mascar
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
Mascar er ny på vejen
Fp med revurdering - hvornår hører jeg fra dem?

Jeg fik tilkendt min fp i november 2010 og den skal revurderes efter 5 år. Nu er vi i februar 2016 og jeg har stadig ikke hørt noget. Gik der kortere eller længere tid hos jer andre der har været igennem det? Må indrømme at det tit er noget jeg tænker på, for frygter jo hvad de kommer frem til, selvom jeg stadig ikke har der godt nok til at arbejde...

Hilsen mascar
Mascar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2016, 02:04   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De plejer så vidt muligt at ramme de 5 år...men de kan jo have travlt med mange andre sager...

Du kan evt selv rette henvendelse for at spørge ind til hvornår sagen skal revurderes..

Medmindre din læge skriver at du har fået det væsentligt bedre siden du fik pensionen...ja så kan du regne med at beholde pensionen...

Man skal have fået det væsentligt bedre før de overvejer at frakende pensionen...

Så har du ikke fået det bedre siden du fik din pension og lægen skriver dette når kommune beder om en status attest....ja så vil de lave en afgørelse ud fra det.....og du beholder pensionen..

Den skal ikke vurderes i forhold til alle de nye regler...altså at det er muligt at få fleksjob på få timer..

Den skal behandles efter de regler der fandtes på det tidspunkt hvor du fik pensionen..

Bemærk at du godt kan risikere at din sagsbehandler siger at sagen skal behandles efter de nye regler.....dette passer altså ikke.....

Der er mange som har fået dette fortalt af deres sagsbehandler....sikkert ud fra at sagsbehandleren ikke kender til de nøjagtige regler for revurdering af pension...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2016, 18:58   #3
Mascar
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2016
Indlæg: 2
Styrke: 0
Mascar er ny på vejen
Undskyld jeg ikke lige har fået svaret før nu.

Fik fat på kommunen. Min sagsbehandler i jobcentret kunne ikke forstå jeg ikke havde hørt noget, så hun har sendt en mail af sted til dem der står for det. Hun får bare besked fra dem af hvis hun skal indkalde mig til samtale. Hun kunne ikke fortælle mig om hvordan det kommer til at forløbe da det ikke er hendes bord... Bliver spændende hvornår jeg så hører noget for det var i sidste uge jeg snakkede med hende.

Tak fordi du tog dig tid til at svare :-)
Mascar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension