K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2012, 13:46   #61
storm4710
Føler sig hjemme på K10
 
storm4710s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2012
Lokation: Egedal
Alder: 38
Indlæg: 30
Styrke: 12
storm4710 er ny på vejen
er helt ny herinde,
27 årig Aspie(asperkers syndrom)
er godkendt til fleksjob og render rundt og søger på livet løs
har min dejlige hund
som jeg vil spørge om det er muligt at han må komme med?
da jeg er meget interesseret i at mødes med andre der forstår
hvordan det er at have et usynligt handikap
storm4710 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2012, 19:15   #62
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
FAcebook fylder din pc med små cookies/spioner og støvsuger for data til videresalg!

Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
som alternativ til en ny tråd kan jeg eventuelt oprette en hemmelig gruppe på fjæsbogen hvis folk er der. folk vil så skulle sende mig deres email og jeg vil sende invitationer ud efterfølgende.

gruppen vil ikke kunne ses og kun folk der er medlem kan hvilke andre mennesker der medlem, samt indhold kun er tilgængeligt for medlemmer ?
Hvorfor er det nødvendigt, at lave en hemmelig gruppe på Facebook?

Ikke alle er på Facebook, og nogle ønsker måske ikke at udlevere et rigtigt navn eller en mailadresse.

For at holde dette fremragende initiativ så åbent og rummeligt som muligt, virker det hensigtsmæssigt, at Én person taget teten som Tovholder, og fastsætter tid og sted - under hensyn til de mange gode input der er kommet.

Er det Sourceful, der har et skoleskema der skal passes ind - måske Sourceful så vil være Tovholder?

Hvis I alligevel vælger at 'gå hemmeligt', på Facebook ( som er et af de mest aktive informations-indsamlende organer der findes!), så send gerne mig en PB med tid og sted, når det ligger helt fast - så jeg kan viderebringe det til et par stykker, som jeg ved læser med, men som ikke har kræfter til at melde sig på banen endnu...
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2012, 13:30   #63
Mendoth
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Indlæg: 4
Styrke: 0
Mendoth er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
hej mendoth og sanne hansen

det ku være rigtig hyggelig at mødes over en kop kaffe..det er jeg med på..og jeg ka godt transportere mig,men giver også gerne en kop kaffe og et stk kage..alt efter hvad vi finder ud af..super initativ.

jeg bor i haderslev kommune - ikke langt fra gram-toftlund..
så lad os evt skrive private beskeder til hinanden om hvordan og hvornår,,

mvh stribe førtidspensionist 2o1o
@Stribe & SanneH:
jeg har ikke skrevet nok indlæg på forummet her, til at måtte skrive private beskeder endnu =)
Jeg har dog læst dem og er stadigvæk interesseret i at mødes...jeg kan bare ikke svare jer =/
der vil straks blive arbejdet på at få lagt nogle beskeder ind i forummet, så jeg kan kommunikere lidt mere direkte.
Mendoth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2012, 23:23   #64
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
lyder jo super...

som alternativ til en ny tråd kan jeg eventuelt oprette en hemmelig gruppe på fjæsbogen hvis folk er der. folk vil så skulle sende mig deres email og jeg vil sende invitationer ud efterfølgende.

gruppen vil ikke kunne ses og kun folk der er medlem kan hvilke andre mennesker der medlem, samt indhold kun er tilgængeligt for medlemmer ?
Ked af at jeg først svarer nu.

Synes sagtens vi kan holde tråden åben/oprette ny tråd om tid og sted - det er jo som sådan ikke hemmeligt. Grunden til at jeg foreslog nærmere aftale via PB, var at man næsten altid ender ud med at udveksle tlfnumre/private mailadresser og det vil jeg ikke gøre i et offentligt forum.
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2012, 23:48   #65
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Skal vi ikke tage med L.S og udspionerer alle de unge??

Der er vel ingen der har noget i mod der kommer en hund med, Storm4710
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2012, 23:52   #66
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Skal vi ikke tage med L.S og udspionerer alle de unge??

Der er vel ingen der har noget i mod der kommer en hund med, Storm4710
Altså, nu er I jo allerede afsløret...

Men det kunne da kun være hyggeligt
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2012, 00:14   #67
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Hvorfor er det nødvendigt, at lave en hemmelig gruppe på Facebook?

Ikke alle er på Facebook, og nogle ønsker måske ikke at udlevere et rigtigt navn eller en mailadresse.

For at holde dette fremragende initiativ så åbent og rummeligt som muligt, virker det hensigtsmæssigt, at Én person taget teten som Tovholder, og fastsætter tid og sted - under hensyn til de mange gode input der er kommet.

Er det Sourceful, der har et skoleskema der skal passes ind - måske Sourceful så vil være Tovholder?

Hvis I alligevel vælger at 'gå hemmeligt', på Facebook ( som er et af de mest aktive informations-indsamlende organer der findes!), så send gerne mig en PB med tid og sted, når det ligger helt fast - så jeg kan viderebringe det til et par stykker, som jeg ved læser med, men som ikke har kræfter til at melde sig på banen endnu...
Alternativt kan man oprette en lukket gruppe her på K10 under sociale grupper...

Der kan man oprette en gruppe som kun virker med en invitation og alle andre kan ikke se indholdet...

Folk er jo alligevel medlemmer her og her er ingen krav om at man skal opgive alle mulige ting...

Ønsker man at lave en lukket gruppe skal man bare gå ind her http://www.k10.dk/group.php?do=create og huske at vælge under "Gruppe Type" at det skal være "Kun Invitation"
Så "hakker" man af i "Brugere skal være tilmeldt gruppen for at se indholdet" og så har man oprettet en lukket gruppe hvor folk kun kan kommer ind og se indholdet via en invitation...

Personligt tror jeg bare det ville være bedre at holde det så åbent som overhovedet muligt...så er der måske flere som ser tiltaget...

Men det er selvfølgelig helt op til jer om hvordan i vil gøre tingene...jeg ville bare lige nævne muligheden...da jeg også ved at der er rigtig mange som ikke vil have noget med facebook at gøre....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2012, 18:34   #68
storm4710
Føler sig hjemme på K10
 
storm4710s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2012
Lokation: Egedal
Alder: 38
Indlæg: 30
Styrke: 12
storm4710 er ny på vejen
mig og min hund er frisk hele næste lørdag(den 1/9) :-)
storm4710 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2012, 18:46   #69
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Julcas Se meddelelser
Altså, nu er I jo allerede afsløret...

Men det kunne da kun være hyggeligt
Gnæg - I ved jo ikke hvordan vi ser ud - måske gemmer vi os i et hjørne af cafeen og sidder med ørerne HELT ovre på jeres bord
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2012, 20:08   #70
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- ja, L.S kan være bordet og jeg, måske stolen.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Andre unge under 30 på k10 Tullepigen90 De Unge 59 02-11-2012 00:44
Andre unge der er med på idéen?? Tullepigen90 De Unge 23 16-08-2012 20:11
Hej andre unge her inde? mumle_mund De Unge 15 10-02-2008 01:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension