K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2013, 09:24   #1
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Artikel i Politiken ang. ask og dennes arbejdsgang

http://politiken.dk/debat/kroniken/E...-poelsefabrik/

Faldt over denne artikel... trist og skræmmende læsning... og slet slet ikke i orden

Citat: "Hans Bøgesvang Riis er uddannet jurist fra 2002 og har siden kun arbejdet i staten – Udlændingestyrelsen, IT- og Telestyrelsen og nu ASK i en stilling som sagsbehandler (fuldmægtig)....

En anden ting, der undrede og frustrerede mig mere og mere, var, at svaret, når jeg spurgte erfarne kolleger fra forskellige team om en konkret sag, ofte blev indledt med »kan du ikke bare ...«. Det blev kun værre af, at jeg som hovedregel fik vidt forskellige svar, afhængig af om jeg gik til den ene eller til den anden kollega. Det gjorde det umuligt at navigere som nyansat – hvor skulle jeg lægge linjen for skønnet i sagerne? Praksis for vores afgørelser blafrede i vinden, og fagligheden sejlede, men det værste var, at mange af mine kolleger var fuldstændig ligeglade. "
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny arbejdsgang ved fuldmagter Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 05-08-2013 09:20
SKRIV i Politiken Har du oplevet langsom sagsbehandling? bla-bla Et godt link! 1 23-01-2009 17:58
Hvorfor er du arbejdsløs? Blog på Politiken Systeminvalid Politik og Samfund 6 05-05-2008 15:18
Artikel af Politiken. Maj-Britt Et godt link! 2 26-10-2007 11:45
Debat lige nu på Politiken om bl.a. syge zuza Et godt link! 0 16-07-2007 00:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension