K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2009, 21:22   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Opstart på nyt job en del nervøs

Ved ikke om nogen af jer her inde har prøvet det eller har det ligesom mig,jeg startede her 1 April i flexjob på et plejehjem hvor jeg skal gøre rent på stuerne,jeg har fået en arbejdsplan printet ud og lamineret så jeg hverdag kan kikke på den og se hvadjeg skal lave og hos hvem da jeg ikke er så meget selvstændig,jeg har så gået sammen med personalet og en elev derudfra siden jeg startede for lige at lære de gammel at kende og blive sat ind i tingene osv,men her efter påske skal jeg gå aflene men der er altid en jeg kan kontakte hvis der er noget,personale de ældre samt min kontaktperson derude er så utrolig søde og altid med på en spøj,den første dag derude havde jeg sovet enorm dårligt om natten og svedt meget pga nervøsitet over hvordan det nu skulle gå osv da jeg aldrig har arbejdet inden for faget før jeg var så nervøs at var lige ved at tude på 2 dagen på mit nye job og er stadig en smule nervøs og tænker meget over kan jeg nu gå aflene derude osv osv tit tænker jeg det skal nok gå alt sammen og så kan jeg blive nervøs igen ikke rart og ret ireterende at ha det sådan håber kun lige at det er et opstarts problem.ville lige ud med det.knuzz Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 21:54   #2
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Lille" skat.. det er helt normalt at være / have det sådan, når man starter et nyt sted..

Sådan har mange mennesker det, og måske især når man lige, er ny ,i et fleksjob.. men det lyder til at du har nogle søde kollegaer, så tag det helt roligt, det skal nok gå, du skal bare lige vænne dig til rytmen, og finde dig selv i det " nye arbejdsliv".. det bliver helt sikkert godt, sådan som du beskriver dit sted, kan det ikke gå galt.

Sender dig tusinde knus og gode vibs, Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 23:21   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Rigtig mange tak for de

pæne ord ja jeg tror på at det nok skal gå,jeg har tidl haft flexjob i vores lokale føtex og der havde jeg det nøjagtig på samme måde,der gik 2 måneder inden jeg turde gå op og holde pavse i kantinen sammen med de andre så jeg sad bare på lageret jeg er godtnok genert knuzz
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 23:36   #4
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Jeg kan godt forstå at du har det sådan..
Nu ved jeg ikke hvor længe du har gået sygemeldt inden du fik dit flexjob, men jeg ved det selv fra min kæreste .. han er ikke engang i job endnu.. han søger kun! Men han er helt vildt nervøs, fordi han har fået så længe hjemme, og skal lige pludselig ud og være social og være "normal" igen i et arbejde.

Fat mod Katrine! Inden du går ind på din arbejdsplads må du aldrig tænke "åh nej, hvad nu? tænk nu hvis jeg ikke tør eller kan" Du skal overbevise dig selv om du godt kan og tør!

Du er langt fra den eneste der har det sådan! Men du trænger bare til en ordentligt opbakning og en kæmpe krammer

Held og lykke med det hele Katrine
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 23:45   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du er bestemt ikke alene om at have det sådan

Men hvad er til syvende og sidst det værste der kan ske , det lyder jo som alletiders kollegaer og kontaktperson så glæd dig over det og så kæmp dig igennem den første aften jeg er sikker på at du nok skal klare den ...

Kom ind og skriv til os hvordan det er gået skriv evt i din blog så vi kan følge med i hvordan det er gået med dit arbejde , jeg er sikker på at vi er mange der har oplevet det samme og som er her 100 % til at give dig moralsk opbakning ...

For selvfølgelig klare du den , og de ved du er flekser og har nogle problemer så ingen forventer af dig at alt skal være perfekt fra starten af , det gør de ikke engang på det ordinære arbejdsmarked alle skal lave et par fejl eller tre til en start det er og bliver den bedste måde at lære det på ...

Kæmpe til dig og god arbejdslyst den første dag efter påske

KH
Hejdien (som er rigtigt rigtig dygtig i job , for lære man af sine fejl så må jeg være mester .. ikke under 20 om dagen til at starte med he he )
  Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 23:48   #6
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej KatrineB
Hvis du er usikker på at værer alene med de "ældrere" skal du jo ikke gå alene, det ligger helt fast.
Hvis du skal op at stå, skal der værer faste rammer, om hvad du selv mener at kunne klare og ikke hvad de andre mener.
Godt at høre at du har gode kolleger.
De ældre mennesker, ja der kan jo også værer yngre, som på det sted hvor jeg arb. de er bare så kærlige, så vær ikke bange for at give dem et godnat kindkys så de får en lige så god nat som dig. Det betyder så meget, at få et kindkys eller kram. Men kun hvis du har noget at gi`af.

Kys og til dig bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2009, 18:14   #7
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Gigipi jeg har gået siden 1 okt 08 sååh et pænt stykke tid,jeg skriver da lige hvordan det kommer til at gå for heldigvis masser af opbakning fra mine nye kolegaer.knuzz
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 00:02   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
KatrineB, det kan også hjælpe hvis du åbent fortæller at du er nervøs over at du skal gå alene, så ved dine kollegaer det, og kan bakke dig op og rose dig, når du alligevel klare det!
Det letter ofte når man får sagt det
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 15:44   #9
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
heleneKr

Ja har du helt ret i jeg fik dt sagt på vores møde i dag og fik en kæmpe opbakning så det hjalp virkelig meget og jeg fik overvundet mig selv og fik en kæmpe ros for det så det jo bare dejligtnu er jeg ik slet så nervøs mere.knuzz katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 15:52   #10
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
Ja har du helt ret i jeg fik dt sagt på vores møde i dag og fik en kæmpe opbakning så det hjalp virkelig meget og jeg fik overvundet mig selv og fik en kæmpe ros for det så det jo bare dejligtnu er jeg ik slet så nervøs mere.knuzz katrine
waau super.. hvor er det modigt at dig at stå frem...

Jeg kan også selv huske, at da jeg skiftede job til det jeg har nu, virkede jeg noget stille i starten... Men da en af mine kollegaer sagde "vi stoler på dig"... åbnede jeg mig lidt mere... Der gik lige et par måneder og så åbnede jeg lidt mere munden til møderne og kom med mine idéer og meninger... Det var også noget hårdt i starten, nye mennesker, nye navne, nye opgaver... pyha, det tog lidt tid, før man kom over den ekstra træthed, jeg havde i starten..

Dejligt at høre om din arbejdsplads... Det betyder meget, at de bakker dig op...

GO GO Katrine... hehe
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Blev lovet opstart §18 4 dec - ingen kontakt siden (svær socialfobi) thoughtfox Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 15-03-2013 15:46
nervøs Sutsko Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 12-10-2012 17:08
samleverske´s opstart af virksomhed zakko Spørgsmål ang fleksjob 4 23-05-2012 07:39
Opstart af virksomhed på flex Peter Simonsen Spørgsmål ang fleksjob 67 27-01-2011 22:54
Jeg er SÅ nervøs.... Mette1107 Jeg er kommet i praktik. 6 07-05-2009 12:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension