K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2009, 00:09   #1
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Opkobling hjemmearbejdsplads?

Hej

Jeg er ansat i fleks-job.. Det er jeg selvfølgelig rigtig rigtig glad for - kæmper for at klare mit arbejde..
Mit helbred er voldsomt ned ad bakke - meget ramt her i vinterhalvåret.. Min gigt slår mig snart ihjel - er virkelig mere og mere begrænset.. Og man glemmer hver efterår hvor slemt det egentlig er. Eller er man bare blevet mere og syg uden man vil anerkende det selv?

Jeg aftalte med min chef idag om det ville være en god ide for en som mig at blive opkoblet hjemmefra på de rigtig slemme svære dage hvor det tar mig 2 timer bare at komme ud a sengen - og blive i bedring op ad dagen.. Jamen ville det ikke være smart??
Eller vil det stresse en endnu mere.. Jeg er synes at jeg er så dårlig pt. at jeg faktisk laver fejl på arbejde. Glemmer mange vigtige ting både på job og herhjemme.. Jamen alt slår fejl når jeg skal lave mad mm - glemmer kode på dankort hvilket er sket 3 gange indennfor kort tid. Min veninde sir jamen synes du skal kontakte lægen - for du glemmer altså rigtig mange vigtige ting.. Og det har jeg selvfølgelig tænkt meget på at hun kom og sagde. Ja jeg er slet ikke mig selv..

Så har sagt til min chef at jeg har brug for opkobling så jeg kan få overblikket tilbage også jeg ikke laver fejl.. Hun sagde at det var ingen problem - men at jeg stadig skal passe på mig selv..

Så et af mine spøgsmål går på. Jamen må jeg som flekser lave en hjemmestation - og skal jeg spørge jobkonsulent??.. For det må da være bedre at jeg fastholder mit arbejde hvis jeg på de dårlige dage kan arbejde stille og roligt hjemmefra? Får jo ikke mere i løn fordi jeg vil arbejde hjemmefra - og timerne er også de samme..

Nå det var lidt af hvert.. Ja må vist en tur til lægen. For ubevidst er jeg så stresset som jeg ikke vil indrømme, idet jeg jo kun arbejder 16 timer.. Jeg synes det svært at acceptere at man ikke er som sine kolegaer.. For jeg vil også gøre en forskel på nedsat tid.. Og alligevel hænger jeg enormt i bremsen også på hjemmefronten..

Og tilsidst var det ikke en fordel at man indimellem giver sender sin jobkonsulent en status over ens helbred.. Godt nok bange for at jeg før el siden må smide håndklædet i ringen og bang så ligger jeg der..

Tænker om man sku prøve noget hypnose samtale som jeg har hørt skulle hjælpe. Kender I det man er så rastløs at dagene er så elendige at man for pokker da bare kunne blive smertedækket.. Og desperat fordi man må da kunne komme ens smerter bare lidt mere til livs..

Knus

Cat

Sidst redigeret af Cat 72; 18-11-2009 kl. 00:15.
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2009, 00:58   #2
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg synes du skal tale med din sagsbehandler omkring det at arbejde
hjemmefra, men umiddelbart kan jeg ikke se nogen problemer i det.
Men under alle omstændigheder bør du meddele det.

Jeg kender godt det der med at gå hjem før de andre, at have fleksjob
kan både være godt og skidt.

Hvis du fortsætter med at have det dårligt, synes jeg du skal sygemelde
dig.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2009, 03:10   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Man kan sagtens have en hjemmearbejdsplads som flekser, i min ressourceprofil er der specifikt lagt vægt på at hjemmearbejde eller arbejde med hjemme arbejde tre fire gange om ugen ville være optimalt, så er der mulighed for det mht dit arbejde så er det bare om at få det skrevet til din jobkonsulent og at din arbejdsgiver er med på den ...

Jeg har været i praktik hvor hjemmearbejdsplads var det de mente jeg skulle og der ville kommunen sætte arbejdsredskaber til rådighed for mig og virksomheden betale for telefon og internet .... held og lykke og pas på dig selv
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension